Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
patos schreef:Wat een mooi paard, ik ben helemaal weg van zijn bouw! Lekker lange stelten en een aansprekend koppie.
Dominque schreef:Heb net 3 minuten geleden mn frans gefokte merrie laten dekken door Indorado![]()
Maar ziet er goed uit, hebben jullie al een sprongetje geprobeerd?
Bienotje schreef:Ziet er al heel goed uit voor een driejarige. Misschien beetje uitkijken dat je hem niet overvraagt etc. Eerst op eigen benen lopen en daarna pas met nageven aan de gangis wat ik eigenlijk bij jongere paarden in gedachten heb.
En de spoortjes vind ik ook al wat vroeg, misschien is een zweepje een goed alternatief? Als je nu al met sporen begint heb ik het idee dat je strax als ie 5 is al met joekeloekes van een sporen moet gaan rijden om reactie te houden.
En wat ik me afvroeg, zijn die foto's nu juist gemaakt? Want dat is een fikse plens water dat nog bij jullie in de bak staat dan!
Maar zoals ik al zei, mooi paardje en leuke combinatie!
Dominque schreef:Heb net 3 minuten geleden mn frans gefokte merrie laten dekken door Indorado![]()
Maar ziet er goed uit, hebben jullie al een sprongetje geprobeerd?
)Bienotje schreef:Ziet er al heel goed uit voor een driejarige. Misschien beetje uitkijken dat je hem niet overvraagt etc. Eerst op eigen benen lopen en daarna pas met nageven aan de gangis wat ik eigenlijk bij jongere paarden in gedachten heb.