vast zitten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

seven_oud

vast zitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 17:27

hallo mijn merrie zit volgens mij links vast .in mijm linkse hand heb ik 5 kg in mijn hand ,en mijn rechtse bv 2kg . heeft iemand hier een oplossing voor? b.v.dhallo mijn merrie zit volgens mij links vast .in mijm linkse hand heb ik 5 kg in mijn hand ,en mijn rechtse bv 2kg . heeft iemand hier een oplossing voor? b.v.dhallo mijn merrie zit volgens mij links vast .in mijm linkse hand heb ik 5 kg in mijn hand ,en mijn rechtse bv 2kg . heeft iemand hier een oplossing voor? b.v.d

LovingTweety

Re: vast zitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:28

uhmmm, gaat het niet helemaal goed met bokt? Of was je aan het knippen en plakken? Sorry voor het offtopic zijn....

Ik kan je hier helaas niet mee helpen

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:47

Ik denk door met veel stelling te rijden en vooral veel voltes en slangenvoltes enzo te rijden dat je paardje weer losser wordt..
Op beide handen evenveel rijden en niet alleen bijv. op links omdat ie daarop niet vast zit en op rechts wel of andersom..
suc6 !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:15

veel overgangen rijden, veel figuren rijden,recht richten en vooral die linker hand loslaten! ik heb hetzelfde probleem gehad en binnen 3 x goed trainen is ze nu helemaal los aan beidde kanten. probeer zoals hierboven ook al is aangegeven niet specifiek op 1 hand te rijden omdat dat makkelijker gaat.dus probeer op elke kant evenwijdig te rijden (dus net zoveel op de linker hand als op de rechterhand!) Ja succes!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:12

Slangenlijnen rijden werkt erg goed, dat wil zeggen minislangevoltes. Je rijdt vanuit hoek naar letter A of C. Als ruiter zijnde blijf je naar die letter kijken en je gaat denkbeeldig pionnen op die lijn zetten waar je om heen moet. Rustig omstellen en je zult merken dat veel beter gaat. Succes ermee.

hardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:23

inderdaad veel wenden enz, maar juist je linkerhand ontspannen, zodra je terug gaat trekken wordt het alleen maar erger. rijd met je linkerbeen naar je rechter teugel toe, je mag best rechts meer bewerken dmv ophouding niet vasthouden, linkerand wel in kontakt houden, maar zeker niet doorvragen, dat juist vanuit je been.

succes

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:34

heej, je moet veel voltes rijden en bijv. als je op de linkerhand rijd een lange zijde stelling naar rechts en dan weer gewoon. Linker hand ontspannen en niet te strak houden.

Succes ermee

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:01

Wat ook wel wil helpen is als je met zweep rijdt je zweep in de hand te nemen waarop je vast zit, werkt wel goed bij mij.

Groetjes bianca

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:08

Hier staat uitgebreid informatie in bij het sticky.
Maar probeer zelf wel recht te blijven zitten. Het kan zijn dat jij zelf ook "vast" zit aan 1 kant waardoor je pony/paard daarop reageerd.
Maar lees het sticky maar eens naar, daar staat veel nuttige informatie in