Frederik@work. (Z2-dressuurpony)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krientje

Frederik@work. (Z2-dressuurpony)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 16:35

Mijn moeder wilde perse wat foto's maken, hoewel ik eigenlijk al klaar was met rijden. Boos! Misschien loopt hij daarom niet echt spectaculair, maar ja.... ik had nog nooit foto's van Frederik op Bokt gezet, dus dat moest maar eens gebeuren.

Meteen beginnen met een piaffje! (de rest was niet om aan te zien, mijn moeder kan NIET fotograveren Knipoog )

Afbeelding

Galopjes...

Afbeelding

Afbeelding

Zijn lieve koppie: *moet dit nou, ik heb voer in mijn voerbak liggen*

Afbeelding

Mijn houding is een beetje flut op deze foto's, mede door mijn jas maat veel te groot. Binnenkort volgen er meer foto's van onze laatste maand samen, ik ga hem namelijk verkopen Huilen
Slof was eigen keus, ik heb hem heel los hangen, ik weet zelf ook niet waarom ik soms toch met dat ding rij...

Careano

Re: Frederik@work. (Z2-dressuurpony)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:08

Ziet er goed uit, waarom met slof inderdaad Haha!
Leuk paardje! Waarom ga je hem verkopen?

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:27

Haal dan die slof eraf als je niet weet waarom hij dr aanhangt...
Maar oke... Vind het er niet zo uit zien als een Z2 pony als ik eerlijk ben Bloos

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:38

mooie zon er ook bij! Knipoog idd..waarom ga je hem verkopen?

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:39

moooi paardje zeg Kwijl ziet er netjes uit..!! Knipoog probeer alleen je handen wat hoger te houden..voor derest netjes hoor..!!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:42

Leuke pony! Ja
Ik vraag me alleen af.. Als jullie nou een Z2-combinatie zijn.. Waarom rijd je dan in godsnaam met een slof.. Jij zou dan toch wel beter moeten weten..... Bloos

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:47

tja kan ook gaan etteren over de slof, sluit me aan bij bovenstaande je zou beter moeten weten, zeker als je niet weet waarom......
Maar goed leuk diertje. Verkoop je hem voor een grotere?

ezzie996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:50

Haal dan die slof eraf als je niet weet waarom hij dr aanhangt...
Maar oke... Vind het er niet zo uit zien als een Z2 pony als ik eerlijk ben

helemaal mee eens!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:01

Knap hoor Z2 rijden Haha! (respect Haha! ) Ik rij nu zelf M2 en mn instructrice wil graag dat ik af en toe ook eventjes net wat doorpak en voor evt. uitbreken eventjes een slof eraan. Nou ben ik daar ook niet zo'n voorstander van maar zolang je er goed mee rijd (en ik neem 100% aan dat een Z2 combinatie hier echt wel mee overweg kan gaan) dit echt wel goed gaat Lachen

Hele leuke pony! Zou graag nog eens foto's van m ECHT aan het werk willen zien! Lijkt me genieten Lachen Rijd vast ergg lekker Haha!

Maar je bent dan zeker 18 jaar geworden ofzo als je hem moet verkopen?? Oid.. In ieder geval zoiets?

Groetjes Hester

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:02

Tja, ik wil het niet nog eens herhalen maar sluit me bij bovenstaande meningen aan.

Een slof doe je niet zomaar voor de lol om, dus waarom de slof?

En als ik lees foto's van Z2 pony verwacht ik ook iets meer te zien dan wat ik op deze foto's zag. Zijn het dan echt de moment opnamen met de foto's? Of is je pony misschien wel Z2 onderricht maar met een andere ruiter of iets dergelijks?

Misschien kun je binnenkort nog eens foto's laten maken en dan wanneer je wel serieus bezig bent. Of de benoeming Z2 uit een topic weglaten. Begrijp mij niet verkeerd, maar via internet kunnen dingen heel anders over komen dan je bedoeld. Zo klinkt het een beetje alsof je jezelf erg goed voelt, vandaar.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:05

hesterv schreef:
Knap hoor Z2 rijden Haha! (respect Haha! ) Ik rij nu zelf M2 en mn instructrice wil graag dat ik af en toe ook eventjes net wat doorpak en voor evt. uitbreken eventjes een slof eraan. Nou ben ik daar ook niet zo'n voorstander van maar zolang je er goed mee rijd (en ik neem 100% aan dat een Z2 combinatie hier echt wel mee overweg kan gaan) dit echt wel goed gaat Lachen

Helemaal mee eens!

Wel typisch BOKT trouwens om meteen over de slof te beginnen. Ik vraag me altijd af waarom iemand zijn rijkunsten meteen in twijfel worden getrokken als er een slof omhangt.....

Maarre leuke pony hoor, zet je er nog eens rij-foto's op?

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:05

Inderdaad een mooi beestje.
Het oogt niet als een Z2 pony, maar dat kan er misschien ook aan liggen dat je nou maar gewoon voor je zelf aan het rijden bent.
Het is natuurlijk maar een momentopnamen Lachen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:17

Tja, misschien wel typisch bokt om over de slof te beginnen, maar....

Als zelf al wordt aangegeven dat er eigenlijk geen reden is om met slof te rijden? Dan vind ik het niet raar dat anderen zich ook afvragen (net als ik)waarom dan Wel met slof?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:21

tja, als je het doel er niet van weet, kan je beter zonder rijden.

zonder vind ik altijd mooier als met.

verder sluit ik me ook met de rest aan, het oogt niet als een z2 koppel. je houding vind ik niet zo denderenden ook het lopen van het paard niet.
het is wel een leukerd, misschien kwam het inderdaad doordat hij gewoon een hongerige buik had en wilde eten!!!

Ray_Ninja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:24

Misschien is hij in het verleden al Z2 geweest,
Weten jullie veel... Slapen
En altijd dat gezeur over die slof, nou heb je eindelijk iemand die dat ding los heeft zitten en nog krijg je er gezeur over.
Jongens, zoek een ANDERE hobby

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:25

rijd dan gewoon zonder!
mooie pony hoor!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:27

kijk maar eens bij wedstrijd foto's van de afgelopen zondag, dies z1, en haar paard heeft echt uitstraling. he je foto's op wedstrijd? kan je het beter zien...

ik vind die van jou ook heel moo ihoor, maar ik mis die uitstraling eigenlijk..

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:29

Ach, ik rijd ook Z1 en heb een tijdje terug ook een paar keer de slof erbij gepakt (heb hem vervolgens in de prullenbak geflikkerd, maar dat terzijde). Ze rijdt er ook lang niet verkeerd mee, dus waarom al dat gezeur?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:07

Wat een gezeik over de slof, en je kan moeilijk zien aan deze foto's of het een B pony is, of een Z2 pony. Leuk beestje, hij toont inderdaad niet echt op deze foto's, maar ik kan me het wel voorstellen!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:09

Citaat:
zonder vind ik altijd mooier als met
Schijnheilig tja.......

Het zijn gewoon wat ongelukkige foto's of niet...
Ik zou ook graag eens andere foto's willen zien, bijvoorbeeld van een wedstrijd Lachen

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:23

Dat de pony Z2 is betekend niet dat de ruiter dit ook kan, zal vast hier het geval zijn Knipoog Maar als een pony Z2 is, waarom je dan met slof rijd snap ik ook niet. Verder leuke pony Lachen

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 19:36

Ok, dan hier De Grote Verdediging.... (die ik al verwacht had)

-ik rij hem soms met slof om hem er net even wat meer door te kunnen rijden, hij is erg wisselend van dag tot dag. De ene dag stikt het van de bakkabouters en de andere dag verloopt alles heel soepel. Omdat hij de vorige dag kabouters had gezien, wilde ik hem nu even aan het werk zetten, maar ik merkte al gauw dat hij braaf was.

-dank jullie voor de opmerkingen dat het er niet goed uitziet. (daar is dan 6 jaar training heen... Verdrietig ) maar ik rij echt Z2 met hem. We zitten nu op 5 winstpunten. Kijk maar bij startlijsten bij dwingeloo zondag als je het niet gelooft.

-hij is nu 9 jaar oud en ik ben inderdaad 18 geworden en ik ga studeren, daarom gaat hij volgende maand weg.

Bedankt voor alle reacties. EN NU OPHOUDEN OVER DE SLOF!!!! Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:41

krientje schreef:
[...]
ik ben inderdaad 18 geworden en ik ga studeren, daarom gaat hij volgende maand weg.

Bedankt voor alle reacties. EN NU OPHOUDEN OVER DE SLOF!!!! Haha!

Wel jammer dat ie nu wegmoet nu je lekker op het hoogtepunt lekker bezig bent, met 5 winstpunten in je zak, lekker hoor!! En na het studeren verder met paarden of moet je nog even zien?

Goed verdedigt hoor, typisch bokt idd, maarjah, boeiend Clown

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:45

mooie piaffe!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:51

Manuutje1990 schreef:
Leuke pony! Ja
Ik vraag me alleen af.. Als jullie nou een Z2-combinatie zijn.. Waarom rijd je dan in godsnaam met een slof.. Jij zou dan toch wel beter moeten weten..... Bloos

jah precies...beetje erg vaag hoor!!!als je Z2 bent laat dan zien dat het ook echt zo lukt.
en zeer raar,want als je zelf niet eens weet waarom je met slof rijd...waarom rijdt je erdan toch mee...??? Koe