Glad@work veel!!! verbetering??en tips graag;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Glad@work veel!!! verbetering??en tips graag;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 16:28

heej mensjes!! woensdag lekker vroeg de school uit, dus ben ik maar weer eens op mijn verzorgpony Gladstone gekropen. Nathalie (nathalie84) heeft me les gegeven en dat helpt echt!! eind juni gaan we meedoen aan een onderlinge wedstrijd dus er moet nog wel flink aan gesleuteld worden Bloos nou ja, kijk maar en zeg ff wat jullie ervan vinden maar houd het wel een beetje vriendelijk want het moet wel leuk blijven Bloos

eerst effe wat foto's van begin januari!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nou uhm.... op deze foto's ga ik geen commentaar geven want dan zit ik hier over drie dagen nog te tikken Clown

en dan nu de foto's van afgelopen woensdag

Afbeelding

Afbeelding
even aan het tempo werken Knipoog

Afbeelding
TENEN!!!!!!!!!!!! Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
he, waar ligt dat geld nu? ik kan het niet vinden Tong uitsteken

Afbeelding

zo dat waren ze, ik heb ze niet allemaal geplaatst want dat werden er wel veel dan! nou effe wat puntjes die ik moet verbeteren:
*tenen naar binnen
*hakken uitdrukken/benen lang maken
*geen geld zoeken Haha!
*meer begrenzen met de buitenteugel
*meer mn handen dragen, dus niet op de schoft laten liggen Bloos
*geen pianohandjes

nou ja, de rest mogen jullie zelf aanvullen maar houd het wel vriendelijk!!! Knipoog

Evaaa_

Re: Glad@work veel!!! verbetering??en tips graag;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:33

wat een mooi paardje zeg Kwijl is echt veel verandering zeg..zeker positieve verandering Kwijl je paardje ziet er super uit..je rijd hem netjes Haha! veel succes met de wedstrijd..het gaat jullie wel lukken! Knipoog

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:36

er is veel veranderd, het ziet er veel netter uit!!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:38

zooo, wat een verscil!!!! ga zo door, je paardje loopt heel mooi op sommige foto's!!!! dat je denkt: kwijl!!!!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 16:48

heej, bedankt voor de leuke reacties!! er zijn nog puntjes waar flink aan gewerkt moet worden maar het is toch al fijn dat we vooruit gaan Bloos ik vind het altijd zo leuk dat hij nog zo alert en actief is, terwijl hij tog al ietsjes op leeftijd wordt Haha! hij is gewoon een schat!! iemand verder nog tips?? Knipoog

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:58

Het advies waar je om vraagt, dat geef je zelf al op het eind van je bericht.
Succes met je wedstrijd

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:01

Wat een vooruitgang!!

Probeer wat meer lengte in de hals te brengen, en laat hem nog niet te hoog lopen, die oprichting komt later wel.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:24

Heey Britt gaat goed met jullie. Veel succes met de wedstrijd. Mogen we weer lekker tegen elkaar strijden denk ik!!!

Tot weer eens he!!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 18:18

nou uhm... alweer bedankt voor de leuke reacties Haha! en zeker San, mogen we weer strijden!! Clown och, zolang hij zich gedraagt is het tog goed!! het is toch voor het plezier he Knipoog

@ Faustie: ik snap wat je bedoelt, nog geen oprichting gaan vragen maar dus gewoon wat dieper laten?? hoe doe je dit dan?? want hij kan het wel allemaal hoor, hij heeft Z2 gelopen, maar IK ben nog niet zo ervaren Bloos

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 21:31

niemand meer?? Verdrietig haha Haha! ik wil alleen graag een paar tips, want ik weet voor een deel wel wat ik fout doe, maar het oplossen is weer een ander verhaal Bloos nou ja, zo af en toe les van nathalie helpt ook goed Ach gut

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:22

Het is idd heel erg verbeterd. Heel erg positief OK dan! Die eerste twee foto's vind ik niet leuk om te zien, de nieuwe foto's wel.
Nu zit je netjes rechtop, je handen zitten in een rechte lijn met de paardenmond, wat een goed contact bevordert.
Wel krijg ik het idee dat je meer met je benen mag rijden. je zegt zelf: begrenzen met de buitenteugel. Máár ik zie liever dat je dan minder binnenteugel neemt en meer buitenBEEN. Rijden doe je met je benen, je handen moeten bijna overbodig zijn (in elk geval overbodig lijken Knipoog) Op de eenerlaatste foto steek je je benen een beetje af en dat meot je voorkomen. Laat je benen mooi tegen de buik van het paard liggen en maak je paard attent op de kleinste (been)hulpen.

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:28

echt veranderd zeg! ga zo door Lachen
ben al heel blij te zien dat je je handen nou goed houd.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 13:21

[quote]Wel krijg ik het idee dat je meer met je benen mag rijden. je zegt zelf: begrenzen met de buitenteugel. Máár ik zie liever dat je dan minder binnenteugel neemt en meer buitenBEEN. Rijden doe je met je benen, je handen moeten bijna overbodig zijn (in elk geval overbodig lijken ) Op de eenerlaatste foto steek je je benen een beetje af en dat meot je voorkomen. Laat je benen mooi tegen de buik van het paard liggen en maak je paard attent op de kleinste (been)hulpen.

Daar heb je gelijk in, dat hij op het been moet reageren, maar het probleem ligt bij mij ook voor een deel bij mijn buitenteugel, ik laat die namelijk vaak te los, waardoor ik geen goed contact meer heb. maar op de beenhulpen zijn we nu ook hard aan het oefenen en het gaat steeds een beetje beter Knipoog iig bedankt Knipoog verder iemand nog tips of opmerkingen?? Haha!

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:17

hihi Wat een ruige pony!!! Bloos (tis de mijne...... }> )

heej Brittje je gaat echt met sprongen vooruit!! Zo kom je er wel, gewoon lekker veel oefenen en af en toe wat les.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 18:59

heej!! jaja, zeker een ruige pony Haha! hihi, nou ja, nog af en toe wat les van jou en dan zal het allemaal wel goed komen!! hoop ik dan Bloos morgen mag hij weer aan het werk Tong uitsteken