Paar fotojes van wemke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Paar fotojes van wemke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 08:20

Hallo,
Het zijn niet zoveel maar goed,

Afbeelding

Afbeelding
Er lag geld op de grond

Afbeelding

Afbeelding

Dit is waarschijnlijk de laatske keer foto's van wemke, want woensdagavond 4 mei gaat ze naar noorwegen. Ze wordt verkocht. Dus commentaar wil ik wel, maar weet niet of het wel zin heeft

Lacuna

Re: Paar fotojes van wemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 09:38

Zonde dat ze verkocht wordt.
Tja, als commentaar zou ik zeggen: doe dat zadel naar achteren, want het ligt echt te ver naar voren.
en ver der als commentaar voor jou: Gan wat trotser op je paard zitten. Je hebt een hartstikke leuk paard onder je, laat dat gerust zien. Dus rechtop, borst vooruit, en laat je maar zien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 09:41

Leuk dier, als commentaar zou ik kunnen zeggen dat je beter voor je uit moet kijken, schouders wat meer naar achter en misschien je beugels een klein gaatje langer voor het plaatje in het geheel, maar als ze verkocht is dan heeft het voor deze combinatie weinig nut Knipoog

En je zadel lijkt wat aan de kleine kant voor het dier, of ze heeft een ontzettend lange rug.

veel succes Lachen

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 09:59

hee leuk paardje
nou het commentaar hou ik voor me Lachen
*was toch niet zoveel*
wel heel jammer dat ze verkocht wordt!!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 16:23

Citaat:
nou het commentaar hou ik voor me
*was toch niet zoveel*
wel heel jammer dat ze verkocht wordt!!

je mag wel commetaar geven maar het heeft niet zoveel zin Clown

ik vind het ook heel jammer dat ze weg gaat Huilen

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 10:07

Citaat:
Leuk dier, als commentaar zou ik kunnen zeggen dat je beter voor je uit moet kijken, schouders wat meer naar achter en misschien je beugels een klein gaatje langer voor het plaatje in het geheel, maar als ze verkocht is dan heeft het voor deze combinatie weinig nut

En je zadel lijkt wat aan de kleine kant voor het dier, of ze heeft een ontzettend lange rug.

veel succes

Ik kijk onder het rijden meestal wel vooruit hoor, alleen er werden foto's gemaakt voor de verkoop voor in Noorwegen. Ze gaat namelijk naar een kennis van de eigenaar en die gaat haar weer doorverkopen ofzo. Dus moesten er foto's gemaakt worden en ik moest haar gewoon keihard laten draven omdat ze lui is. En ik wil niet in de camera kijken dus vandaar Clown

Verder heb ik een ander zadel gekregen voor het ander paard waar ik altijd op rij. Die zit kwa beugellengte al beter hoor. Had ze trouwens op de foto ook al een gaatje langer gedaan om te wennen.