rydar in oranje, rood/wit/blauw met halster @ work.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

rydar in oranje, rood/wit/blauw met halster @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 21:35

heb soms geen zin om hélemaal mn hoofdstel in te doen, dus dan klik ik gewoon teugels aan mn halster en ga zo rijden. ry reageerd er soms zelfs beter op dan op een bit Lachen
ry kan met een halster dezelfde oefeningen als met een bit; wijken, schouder binnenwaarts, travers(al kan hij dat nog niet zo goed), achterwaarts, keertwending en zelfs aan de teugel.. maar moet er wel bijzeggen dat ry deze dag niet echt zo veel zin had.. meestal gaat het nog wat beter, maar ag, je kunt niet alles hebben
natuurlijk speciaal voor koninginnendag alvast mn 'vlag'-setje aangedaan. oranje sjabrakje met daarbij rood/wit/blauwe bandages Haha!
commentaar op mn houding mag, graag zelfs.. (liefst nog onderbouwd ook als het even kan Knipoog)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding mn handen Huilen (probeerde hem aan de teugel te rijden)
Afbeelding ik; ry, back up... ry; heeey mensjes bij de kas, interessant Clown
Afbeelding dus dan maar een wat duidelijkere hulp Clown (volgens mij ging ik knielen ofzo, jemig hoe ver kun je je been naar achteren leggen *schaam*)

Ayasha
Blogger

Re: rydar in oranje, rood/wit/blauw met halster @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:38

je geeft een ehm, heel subtiele hulp op de laatste foto Clown
begreep ie t toen wel? Clown
tziet er leuk uit!

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:52

als je bij ons hier .. rood-wit-blauwe bandages zou gebruiken zou je worden betiteld met de term racist Verward echt raar gewoon, maar vind het wel heel mooie staan Haha! Knipoog

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 22:35

mooie bandages
Maar euhm al veel geld gevonden? Ja

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 23:15

Diana_14 schreef:
als je bij ons hier .. rood-wit-blauwe bandages zou gebruiken zou je worden betiteld met de term racist Verward echt raar gewoon, maar vind het wel heel mooie staan Haha! Knipoog

Zulke mensen zijn gewoon zeikerds! we leven toch in nederland??

Boeflover, hele mooie foto's Haha!

knap dat je het kan zonder halster, hoef ik noet met moon te proberen Haha! Nagelbijten / Gniffelen

Lauwsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 07:18

gaaf zeg! ik rij ook altijd met halster Haha!

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 08:52

Diana_14 schreef:

haha lekker is dat dan, bij ons is op dit moment het hele dorp rood wit blauw, Haha! oh ja met oranje Knipoog

Ik vind je bandages trouwens echt heel leuk, mag ik vragen waar je ze vandaan heb? want ik ga volgende week ringsteken en dan moet riet ook in het rood wit blauw, dus ik had bedacht elk been een andere kleur ,maar goed dit is ook heel leuk! kortom hoe kom je er aan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 09:30

Ziet er goed uit Dees! Ry is wel veranderd hoor sinds hij bij jou staat, zo braaf was ie nooit Tong uitsteken hahaha wel te merken dat je lekker veel met hem bezig ben! Super!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 10:37

Leuk die bandages Haha!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 10:38

Ziet er heel feestelijk uit Haha! .

MarNouv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:27

Knap dat je hem aan het halster rijdt.Leuk dekje en bandages.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:28

Geweldig die bandages Haha! zo zou je op konninginne dag door het dorp moete Tong uitsteken

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 20:24

_Margarita_ schreef:
Diana_14 schreef:

haha lekker is dat dan, bij ons is op dit moment het hele dorp rood wit blauw, Haha! oh ja met oranje Knipoog

Ik vind je bandages trouwens echt heel leuk, mag ik vragen waar je ze vandaan heb? want ik ga volgende week ringsteken en dan moet riet ook in het rood wit blauw, dus ik had bedacht elk been een andere kleur ,maar goed dit is ook heel leuk! kortom hoe kom je er aan Knipoog

ik heb ze vorig jaar ofzo via bokt gekocht, dus ik heb geen flauw idee waar je ze zou kunnen kopen. ik heb je juist gekocht omdat ik ze zo appart vond(samen met fluorgele Haha!)

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:48

boeflover schreef:
_Margarita_ schreef:

ik heb ze vorig jaar ofzo via bokt gekocht, dus ik heb geen flauw idee waar je ze zou kunnen kopen. ik heb je juist gekocht omdat ik ze zo appart vond(samen met fluorgele Haha!)
[/quote]

aha nah in iedergeval ik vind ze mega cool! Vingers aflikken
[/quote]
[/quote]
[/quote]

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:02

Whaaah Geweldig r-w-b bandages Lovers
Verder leuke foto's mooie fjord Haha! Knap dat je met halster kunt rijden zeg!
*Als je ze kwijt wil ik meld me Haha!*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:11

Moonlightje schreef:
knap dat je het kan zonder halster, hoef ik noet met moon te proberen Haha! Nagelbijten / Gniffelen
Haha! Dat zou ik ook érg knap vinden. De stap tussen mét en zonder halster rijden is wel erg groot hoor.
Het ziet er heel erg netjes uit. Mijn verzorgpony reageerde trouwens ook veel beter op het halster dan op een hoofdstel met bit, dus raar is het niet. (bit pakte ze nog al eens vast, halstertje ging veel fijner)
En commentaar: Probeer wat minder naar onderen te kijken. Het valt nog wel mee, maar het is netter wanneer je kin wat hoger houdt. Wanneer je kijkt of je paard nagevelijk loopt: Dat voel je ook (jaja echt waar Haha!)
Ja handen mogen ook een stuk naar voren, maar dat weet je zelf volgens mij ook al. Je handen komen af en toe echt een stuk over je zadel heen en zo zit je jezelf in de weg en is er geen rechte verbinding mond-teugel-hand-onderarm.
Probeer je tenen ook netjes naar binnen te houden en wat subtielere hulpen te geven Haha! Je eenerlaatste foto, daar liggen je benen al ver genoeg naar achteren. Reageert hij daar niet op, geef dan maar een hardere hulp, maar niet met je benen verder naar achteren.

Volgende keer ook nog zonder zadel?