T commentaar was: rechtop zitten en niet naar achter hangen!!
Veel schakelen zodat hij achter sterker wordt en meer gaat dragen, maar hij is 1.85+ dus dat duurd even en zelf meer ontspannen en vertrouwen in mijn paard hebben( ben niet zo'n held nl
)En proberen gewoon door te rijden als hij schrikt...
En laat ik daar nou net mee bezig zijn in mijn training!!

T zijn geen onwijze actie beelden, er komen nog meer foto's maar dan maak ik wel een nieuw topic.
Commentaar mits onderbouwd is altijd welkom...
maar ja... das ieder voor zich
Hij reed toch met Goliath? Vond ik een mooi paardje! 

!
dat vindt Sam verschrikkelijk, en het trekt op niks. Dan krijg ik inees de commentaar: Waarom rijd je ni me s&t, dus ik leg het uit. Hij zegt, nou doe het morge maar in. Oké, ikke de volgende dag s&t in. En ja uiteraard is Sam dan rustiger, maar op een moment wilde die er toch vandoor. Zegt hij plots, trek maar is goed aan de stang
dat gaat er bij mij ni in. Het was duidelijk mijn eigen schuld. Dan moet ik het paard niet straffen he! Het enige wat mij geholpen heeft was dat ik meer voorwaarts reed. En de meisjes-stagaires daar roddelden over mij en zeiden een heleboel dingen die niet waar waren tegen Frank en Arjen. Nou ja, kon ik dat ook nog allemaal gaan uitleggen. Ze rijden daar kin-op-de-borst. en das niet mijn methode, die van mij is diep en dan oprichten, de duitse methode eerder dus. Maarja.. bij iedereen werkt het anders. Ik voel me er iig totaal niet op mn gemak bij :S, geef mij dan maar mn huidige trainster
Dan ben je zelf ook vrij lang zeker