ik rij altijd op Polleke in de les, sloomste knol van stal maar zodra ze mag springen is ze de snelste

eventjes mooi opzadelen, dit is dus Polleke en ikke daarlangs met een mislukt kapsel

vind dit wel een hele mooie foto

natuurlijk was Steffie (steffie89) er ook met haar Klaar dus die mochten ook op de foto, dit keer niet met een mislukt kapsel net als de mijne maar met een níeuw kapsel

en even met zijn viertjes
na het opzadelen vond ons mam dat ze toch te vroeg was dus ging ze maar boodschappen doen en met het springen kwam ze weer terug..

steffie huppelde nog even mee over het kruisje maar ging daarna weer lekker dressuren

beginnen met een laag huppeltje

komen jullie die pas na de sprong ook altijd nog uit het zadel of betekent dat gewoon dat ik teveel in de beugels sta?

oei, ik zit hier wel erg ingezakt opt paard!

wel leuke foto al racet ze hier bijna de foto uit

en vanuit de andere kant huppelen, maar wel mijn benen te ver naar achter..

na deze sprong stopten we, niet zo hoog gesprongen deze week maar als ze zo had loopt is het ook niet echt fijn voor je handen

volgende keer bind ik er weer mijn rubberen teugels aan

hier was ze nog opgefokt, weer ff samen met stef en klaar op de foto

en de laatste foto..
ik weet dat de foto's slechte kwaliteit zijn, maar in een donkere binnenbak is het nou eenmaal geen optimale foto-omgeving!
en tjah, wat wil je met een zwarte knol

ik weet dat ik af en toe mijn benen te ver naar achter leg of te slap in het zadel zit, om het zo maar te zeggen, iemand verder nog opbouwend commentaar?

heb je gezien hoe kort ik ze heb op die laatste paar foto's! 
..
Lijkt net dat ik super kort haar heb