Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) dan kan er weinig meer mis gaan
. 

Dennis schreef:Roos ging binnen 2 weken als mee het bos in. Ze was helemaal groen toen ze hier kwam, en ik had er toen 4x op gezeten.
Dennis heb ik eerst ingereden en heb ik daarna gekocht. De eerste keer dat ik er op zat(op een 4 jarige hengst) was langs de weg en zonder zadel.
De andere heb ik langer in de bak gereden. Je moet het doen waneer jij je er goed bij voel. Anders laat je eerst het galoperen maar zitten. Al zou de eerste keer enkel een stap ritje zijn.
. Het antwoord van Dennis is precies een antwoord op je vraag
(ook al gaat het dan over shetten
).
Apple schreef:Dan nog was je vraag naar hoe andere bokkers het de eerste keer gedaan hadden en of ze tips hebben. Het antwoord van Dennis is precies een antwoord op je vraag
(ook al gaat het dan over shetten
).

Apple schreef:Dan nog was je vraag naar hoe andere bokkers het de eerste keer gedaan hadden en of ze tips hebben.
nee, ik vroeg wanneer ze voor het eerste met hun paard naar buiten gingen, zie titel!!!met mijn haflingers vond ik het heel anders dan op een (veel pittigere)KWPNer, en met shetlanders hoef je bij wijze van spreken je voeten op de grond te zetten en je bent eraf, al maak je er een salto af, dan ben je nog niet gewond, met mijn kwpn'er is dat iets anders
Het antwoord van Dennis is precies een antwoord op je vraag(ook al gaat het dan over shetten
).
nee dus:p

Solide schreef:missnynke ik vind toch wel dat je bot reageert hoor. Dennis geeft wel gewoon antwoord op je vragen en geloof mij van een shetlander kan je ook erg hard en verkeerd vallen, vergis jezelf er niet in.

Solide schreef:Maar het gaat erover uit dat je niet iemand kan afrekenen of die persoon een shetlander of een KWPNer rijdt. Er is niks gezegd in jouw topic of het om een KWPNer of shet gaat of wat dan ook. En al helemaal niet toen Dennis reageerde.
Ik heb geen KWPNer maar gewoon een groot paard (AES) ook pittig dus het is niet dat ik het gevoel heb dat ik word aangevallen, maar ik vind het niet netjes van je.

missnynke schreef:en waar haal jij uit dat ik dennis afreken dat ze shetlanders heeft?
). Ook kunnen pony's soms wat sneller draaien dan paarden (flits, zoefffffff). 
Solide schreef:missnynke schreef:en waar haal jij uit dat ik dennis afreken dat ze shetlanders heeft?
Zo'n idee krijg ik over je opmerking.