Fie @ work voor de wagen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Fie @ work voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 17:13

Na Fie 'r lange periode van ziekzijn afgelopen winter zijn we nu ook het aangespannen rijden weer een beetje aan het oppakken.
Op zich gaat het niet heel slecht, maar ik krijg haar nog niet zo lekker ontspannen aan het lopen als voor de winter...
(ze is ook niet echt de makkelijkste en het heeft best lang geduurd voordat ik haar een beetje lekker aan het lopen had, dus dat moeten we weer even opnieuw opbouwen...)

Hier een paar indrukjes van wat dressuurwerk...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chaelle

Re: Fie @ work voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 17:20

Leuk paardje zeg Knipoog Ik kent niet zo veel van paardjes die voor de wagen rijden, dus volgens mij ziet het er goed uit Haha! Leuk paardje trouwens Knipoog

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 17:41

ziet er goed uit nouvel! hij loopt netjes en het is echt een mooi span zo. probeer alleen iets losser te rijden, op sommige foto's heb je hem wel heel erg strak. maar hij loopt netjes!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 17:48

Ik begon Fie al een beetje te missen.
Maar ziet er niet verkeerd uit hoor, ze vertoont iig. geen verzet. Dat ronde komt vanzelf weer. Je kan na zo een lange tijd ook niet verwachten dat ze meteen weer de sterren van de hemel loopt, toch?

Zoals ze nu loopt vind ik het niet storend en ziet het er fijn uit. Wel rechtop zitten Knipoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 21:24

laura2span schreef:
ziet er goed uit nouvel! hij loopt netjes en het is echt een mooi span zo. probeer alleen iets losser te rijden, op sommige foto's heb je hem wel heel erg strak. maar hij loopt netjes!

Dank je!

ja, ik weet dat ik 'r weer wat te veel vast houd...
Maar ik moet nu weer best veel druk geven om 'r erdoor heen te rijden, en dan geeft het een wat te gespannen beeld...
Moet weer aan gewerkt worden.
Volgende week gaan we weer een weekje naar Belgie, en dan les ik weer een paar keer bij Gerard Leijten. Daar heb ik vorig jaar erg veel van opgestoken!

Sjonniej schreef:
Ik begon Fie al een beetje te missen.
Maar ziet er niet verkeerd uit hoor, ze vertoont iig. geen verzet. Dat ronde komt vanzelf weer. Je kan na zo een lange tijd ook niet verwachten dat ze meteen weer de sterren van de hemel loopt, toch?

Zoals ze nu loopt vind ik het niet storend en ziet het er fijn uit. Wel rechtop zitten

Nou, daar is ze weer hoor, in levende lijve!! Haha!

Ja, valt me nu ook op dat ik te veel achterover hang...
Goed dat je het even zegt! Knipoog

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 06:54

Gaaf zeg! Ik vind het er super uit zien, maar ik heb er dan ook geen verstand van..
Veel plezier in België!