weigering
mooie sprong
beetje rare sprong
groetjes Suzanne
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lilykashmir schreef:Leuke pony! Ik had geloof ik in een ander topic gezien dat haar vader Marnehoeve's Everest was?:P
steffie4ever schreef:mooi pony hoor en hij heeft een hele goede techniek en gebruikt z'n rug mooi! spring je er ook onder het zadel mee?
knollover schreef:lilykashmir schreef:Leuke pony! Ik had geloof ik in een ander topic gezien dat haar vader Marnehoeve's Everest was?:P
jah dat klopt.
. 
knollover schreef:hoi ik heb vandaag mijn pony los laten springen. hier wat foto's
weigering
mooie sprong
beetje rare sprong
groetjes Suzanne

Citaat:Wij hebben een halfzusje van Rose.

amazingstar schreef:haha jammer dat ze onder het zadel vaker weigerd dan springt heb ik al zo vaak gezien op wedstrijden jij bent toch s. met Little Rose en nog een grote bruine (D/E pony??) Mouse ofzo??!!
ik ben Chantal Vink en moest eerder altijd tegen jou maar jij bent geen partij voor mij!!![]()
![]()
of kom je snel de L al in??
daar zit ik namelijk!!![]()
gr. amazingstar(Chantal Vink)
LauEef schreef:Jammer van die weigering, maar ik vind het opzich wel een mooie foto
Ik denk dat deze pony er mooier uit ziet onder het zadel!
foto van onder het zadel
amazingstar schreef:ik ben Chantal Vink en moest eerder altijd tegen jou
maar jij bent geen partij voor mij!!![]()
![]()
daar zit ik namelijk!! }>

)

amazingstar schreef:haha jammer dat ze onder het zadel vaker weigerd dan springt heb ik al zo vaak gezien op wedstrijden jij bent toch met Little Rose en nog een grote bruine (D/E pony??) Mouse ofzo??!!
ik ben Chantal Vink en moest eerder altijd tegen jou maar jij bent geen partij voor mij!!![]()
![]()
daar zit ik namelijk!!![]()
mag niet onder een valse naam hea