Hoop gelachen met Frank, en een hoop verdwaald
Ik groomde trouwens Gomir.
*ik was zo verliefd op dat kleine ding*
*Joelle plus Jorie's wip*
Und Frank mit Pferd.
Originelen formaten wil ik gerust mailen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hoop gelachen met Frank, en een hoop verdwaald
.
. Ik ben samen met Carola ook een paar keer verkeerd gereden maar gelukkig is alles goed gekomen. Het scheelde ook weer dat Carola de weg een beetje wist
.
Welk Pferd staat daar naast Frank? 
Toen we bij Equestrian Nomads aan het rondsnuffelen waren was ze net gefinisht! 

(het was mijn kerstcadeautje, maar Norton deed er nogal lang over om dat spul uit Frankrijk naar Vrielink te krijgen.
) 

roosje84 schreef:Jullie hadden het weer wel mee iig!

(het was mijn kerstcadeautje, maar Norton deed er nogal lang over om dat spul uit Frankrijk naar Vrielink te krijgen.
)[/quote]
Nandoman schreef:Leuke foto's! Jammer dat je niet meer foto's van Gomir hebt. Maar dat kleine ukkiepukkie is ook lief! Echt een sport voor jong en oud...
Mandy schreef:
Und Frank mit Pferd.
Frank schreef:Enne zuigzoenen enzo...

hunter87 schreef:uuhm tja dat heb je als je elkaar niet zo vaak meer ziet...
(gomir2000@yahoo.com) vind het wel leuk om wat foto's van kootwijk af te laten drukken
Is mij niet opgevallen hoor

Irene2 schreef:he, wat leuk.. echt gaaf.. maar ben ik nu de enige die vind dat het paard erg dun is? of ligt dat aan de foto ( de laatste)
Je ziet bij hem de ribben er altijd iets opzitten, maar dat is zijn bouw een beetje. Als ik er meer voer in stop krijgt hij alleen maar een hangbuik, maar nog steeds geen vlees op zijn ribbenkast
gomir schreef:
Sta jij zo vaak met je handen in je zakken dan frankIs mij niet opgevallen hoor
![]()
Dat kleintje is leuk hè. Ik heb nog een tijdje achter ze gereden