Maar nu had ik een stukje van 1 wei afgespannen met aan elkaar geknoopte bandages zodat ze niet in heel die wei kon rondlopen, anders werd het onmogelijk om haar te laten springen waarschijnlijk. Maarja, Ushi dacht: aangezien ik toch moet springen van mn baasje, kan ik net zo goed over dat gekke paarse touw springen... 
hier was ze net over het paarse touw gesprongen en stond helemaal vanboven op de wei

ooooooooooh, moest ik aan de andere kant van dat gekke touw blijven?

zo beter baas? (hier was ze er dus weer over gesprongen, terug naar het stuk waar ik haar wou hebben
)En toen besefte ze ineens dat het wel heel eenzaam was alleen in die grote wei, dus sprong ze ook maar over de omheining terug naar de rest van de paarden.

hier stond ze dus weer bij de andere paarden en kon ik weer helemaal naar boven stappen
Maar toen heb ik nog een extra hulpje gevonden, en kon er aan elke draad iemand als gek staan huppelen en zwaaien als Ushi eraan kwam zodat ze er zeker niet over zou springen.
Maar haar over de hindernis krijgen was dan weer een andere zaak. 

*miepmiep*

neeeeee Ushi, DIE kant uit (vind het super grappig hoe ik daar sta en hoe Ushi kijkt
)
Jaja baas, zo meteen, eerst nog wat stretchen
En dan EINDELIJK begon het springen.

Maar dan is de fotograaf natuurlijk weer te laat }>

Weer iets te laat, maar hier kijkt ze wel schattig

Mn andere fotograaf was wat beter in timen, maar deze (mijn) camera is minder mooie kwaliteit...

Na de hindernis in volle galop doorcrossen

Mooie bascule, alleen spijtig dat ze niet wat meer voor haar borst vouwt

voetjes van de vloer

Gnagnagna, ik ga er lekker toch niet meer naartoe

Wat wat roekeloos en overijverig (benen niet mooi gelijk, geen goed ruggebruik)

Ik vlieeeeeeeeeeeeeeeeeeg

Natuurlijk ook nog eventjes mooi poseren

Jaaaa, zo moet het Ushi
Voorbenen zou ze nog wat meer voor zich mogen vouwen, maarja, niemand is perfect. 

Over 1.40m vliegen alsof het niets is

Hier kwam ze niet uit, kon benen niet meer optijd tegoei vouwen, en ging de balk er dus ook af.

Zoals je hier kan zien.

Ben benieuwd wat jullie van Ushi en haar techniek enzo vinden.
Dus... allemaal reageren.

Kan ze Licor dat een keer komen voordoen?
Mooi paardje!

wat een super mooi paard zeg!!!!!