Nou goed, we zijn rustig aan begonnnen. Eerst maar eens wat draf balkjes neer gelegd, net alsof we in de les reden..... Voordat je kan beginnen moet je natuurlijk wel even zorgen dat er geen rare obstakels in de bak staan. Niet dat we erg ver kwamen, maar de poging was aardig. Zodra ik die tank wat te hoog optilde vloog Roof er ineens vandoor, WAAAAAHHHH!!!!! Da's hartstikke eng dat ding.
Gelukkig heb je dan een fotograaf bij de hand die dat enge gevaarte wel weg wil halen zodat jij braaf kunt beginnen met je drafbalkjes
Vervolgens kun je je dan best wagen aan een klein sprongetje, ik geloof dat dit 60 cm was
Ik wil Roofer nog al eens in de weg zitten met springen. Wat dat betreft kan hij het een stuk beter dan ik. Vandaag viel het trouwens nog best wel mee. Het wil me nogal eens gebeuren dat ik denk we moeten al en dan moeten we dus nog een galopsprong.... Tsja wat krijg je dan als je pony heel braaf ALTIJD springt? Juist ja! Het resultaat is deze foto:
Dan gaan we er dus echt met een enorme luchtspong over heen en dan vaak nog echt zo vierkant ook! Dan vlieg ik dus ook een einde door de lucht... Ach jullie zien het zelf. Ik vind vooral die voorpluk van Roof erg grappig zo recht omhoog. (Stoer kapsel
) Tsja ik kan het natuurlijk niet maken om dit achter te houden.... Niet te hard lachen hè!Om even te laten zien dat we het ook wel netjes kunnen:
Lijkt er meer op hè.
Nou we hadden de smaak te pakken! Roofer had er zo veel plezier in dat ik uiteindelijk 90 cm heb gesprongen en dat ziet er ongeveer zo uit:
En dees vind ik ook erg humour, net alsof we daar maar een beetje hangen,
Ik was er altijd van overtuigd dat ik nooit knap zou kunnen springen met mijn pony, als in een parcoputje rond van 1 mtr., maar na vanmiddag begin ik daar toch ernstig aan te twijfelen. Hij deed het zo makkelijk! En met heel veel plezier. Leuk is dat joh, dan staan die oortjes van 'm zo strak naar voren dat ik het idee heb dat ze er bijna vanaf rollen/vallen als-ie ze nog verder naar voren zou willen steken! Ik weet in iedergeval heel eenvoudig of hij het naar z'n zin heeft, dan staan z'n oortjes dus zo! Als ik nou een beetje kanpper zou kunnen sturen met 'm en wat beter zou kunnen uittellen wanneer hij moet springen, dan moet het nog wel eens goed komen.
Hé Gomir, jij met mij mee Endurance, ik met jou mee SGW!?! Haha.
Dan had mijn lief nog een heel mooi plaatje geschoten en die wil ik jullie niet onthouden:
Ik vind het zo'n mooie foto,
gaat m'n nieuwe bureaubladplaatje worden!
...
Zo kun jij mooi aan je houding werken.

) Voor de kar kan ie vast ook goed! 
stiekum, verstopt achter een hoekje, doend alsof hij Roof helemaal niet lief vind want tja, je moet natuurlijk wel stoer blijven tov. je 3 x zo jonge merriedames!