Roofer @ springwork

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roofer

Roofer @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 18:20

Vandaag ging ik maar weer eens springen met Roofer. Het was al weer een poosje geleden dat wij voor het laatst hadden gesprongen. (Nu ik er over nadenk, volgens mij is het bijna een half jaar geleden ofzo...) Roofer heeft er altijd erg veel plezier in, eigenlijk zou ik het vaker moeten doen!

Nou goed, we zijn rustig aan begonnnen. Eerst maar eens wat draf balkjes neer gelegd, net alsof we in de les reden..... Voordat je kan beginnen moet je natuurlijk wel even zorgen dat er geen rare obstakels in de bak staan. Niet dat we erg ver kwamen, maar de poging was aardig. Zodra ik die tank wat te hoog optilde vloog Roof er ineens vandoor, WAAAAAHHHH!!!!! Da's hartstikke eng dat ding. Clown
Afbeelding

Gelukkig heb je dan een fotograaf bij de hand die dat enge gevaarte wel weg wil halen zodat jij braaf kunt beginnen met je drafbalkjes
Afbeelding

Vervolgens kun je je dan best wagen aan een klein sprongetje, ik geloof dat dit 60 cm was
Afbeelding

Ik wil Roofer nog al eens in de weg zitten met springen. Wat dat betreft kan hij het een stuk beter dan ik. Vandaag viel het trouwens nog best wel mee. Het wil me nogal eens gebeuren dat ik denk we moeten al en dan moeten we dus nog een galopsprong.... Tsja wat krijg je dan als je pony heel braaf ALTIJD springt? Juist ja! Het resultaat is deze foto:
Afbeelding
Dan gaan we er dus echt met een enorme luchtspong over heen en dan vaak nog echt zo vierkant ook! Dan vlieg ik dus ook een einde door de lucht... Ach jullie zien het zelf. Ik vind vooral die voorpluk van Roof erg grappig zo recht omhoog. (Stoer kapsel Cool ) Tsja ik kan het natuurlijk niet maken om dit achter te houden.... Niet te hard lachen hè!

Om even te laten zien dat we het ook wel netjes kunnen:
Afbeelding
Lijkt er meer op hè.

Nou we hadden de smaak te pakken! Roofer had er zo veel plezier in dat ik uiteindelijk 90 cm heb gesprongen en dat ziet er ongeveer zo uit:
Afbeelding

En dees vind ik ook erg humour, net alsof we daar maar een beetje hangen,
Afbeelding

Ik was er altijd van overtuigd dat ik nooit knap zou kunnen springen met mijn pony, als in een parcoputje rond van 1 mtr., maar na vanmiddag begin ik daar toch ernstig aan te twijfelen. Hij deed het zo makkelijk! En met heel veel plezier. Leuk is dat joh, dan staan die oortjes van 'm zo strak naar voren dat ik het idee heb dat ze er bijna vanaf rollen/vallen als-ie ze nog verder naar voren zou willen steken! Ik weet in iedergeval heel eenvoudig of hij het naar z'n zin heeft, dan staan z'n oortjes dus zo! Als ik nou een beetje kanpper zou kunnen sturen met 'm en wat beter zou kunnen uittellen wanneer hij moet springen, dan moet het nog wel eens goed komen.

Hé Gomir, jij met mij mee Endurance, ik met jou mee SGW!?! Haha.

Dan had mijn lief nog een heel mooi plaatje geschoten en die wil ik jullie niet onthouden:
Afbeelding

Ik vind het zo'n mooie foto, Lovers gaat m'n nieuwe bureaubladplaatje worden!

Toushie

Re: Roofer @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:22

mooi foto's die laatste is mooi./
hij kan goed springen hoor.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:24

gave foto's roofer, zo leuk wat jij allemaal met je ponybeest doet Lachen

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:25

Leuke foto's!!! Hij springt goed!

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:28

Hij kan zeker goed springen..... die laatste is indd wel heel mooi...
die 2na laatste is ook wel grappig want daar zie je de bovenste balk niet zo goed en dan lijkt het net of hij echt met een MEGA sprong over die lage hindernis springt Haha!...

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:29

Mooi beestje zeg!
Het is te zien dat hij het erg leuk vind. Braaf van hem dat hij altijd springt Ja Zo kun jij mooi aan je houding werken.
Succes nog ermee en natuurlijk heel veel springplezier!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:34

Roofer je haar danst Clown

Leuke foto's hoor Ja .

Roofer vind het zo te zien idd erg leuk.

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:36

leuke foto's!!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:36

O wat gaaf en wat doet hij t goed!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:41

Leuk! Ik vind die derde foto ook erg stoer, hij komt zo leuk met zn oortjes naar vorenover de hindernis Haha!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:53

wat een leuke foto's. Stoer hoor!

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 19:02

Thanks allemaal voor de leuke reacties. Tsja, het is bijna niet te zien hè dat hij het leuk vind....

Het is idd geweldig dat het zo'n veelzijdige poownie is. Ik kan echt alles met 'm doen. Het enige wat we nog niet gedaan hebben (staat wel op m'n verlanglijstje) is mennen. Ik denk dat hij dat ook wel prima kan.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:14

Roofer schreef:
Het is idd geweldig dat het zo'n veelzijdige poownie is. Ik kan echt alles met 'm doen. Het enige wat we nog niet gedaan hebben (staat wel op m'n verlanglijstje) is mennen. Ik denk dat hij dat ook wel prima kan.

Heerlijk is dat he om eigenlijk alles wel met je pony te kunnen doen! (tot op zeker nivo dan Knipoog ) Voor de kar kan ie vast ook goed!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:04

Erg leuk paardje is het Vingers aflikken
Ziet er goed uit hoor, roof!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:47

Gaaf hoor, hij springt goed! Haha! En Roofer-foto's zijn natuurlijk altijd leuk, ik vind hem een leuk koppie (ik hou van snebjes!) en een geweldige uitstraling hebben! Lovers (ik zal ze even uitprinten zodat Röskur ze in z'n inloopstal kan hangen. Schijnheilig stiekum, verstopt achter een hoekje, doend alsof hij Roof helemaal niet lief vind want tja, je moet natuurlijk wel stoer blijven tov. je 3 x zo jonge merriedames! Haha!.)

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 07:11

Haha, Iris, zeg maar tegen Röskur dat het niet geeft als-ie een foto van Roof in z'n stal heeft, dat heeft Ot (van Gomir) namelijk ook. Hoe denk je anders dat Ot in zijn eentje Kootwijk kan rijden Tong uitsteken Knipoog Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:18

Wow, jumping Roofer, gaaf, tis gewoon een hele veelzijdige pony Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:24

Ik zag toevallig een link in het endurance-topic. Jij zegt ook niets Tong uitsteken

Ziet er super uit hoor! Ja volgens mij haalt die laatste hindernis de meter wel Knipoog

Ik zal gert van de week even bellen voor 3 mei Ja

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 23:03

Ow, ja was ik vergeten, zat met m'n hoofd bij andere dingen... En trouwens, anders hadden we allebei nooit aan de booschappen toe gekomen....