Eerst had ik springen:
Sharona kan opzich wel goed springen, totdat ze de ring inkomt
maarja, dat is weer een heel ander verhaal, met inspringen ging het dus heel erg goed, en in de ring ben ik op 3 uitgebeld.
Ik oefen ook meer in dressuur, en als ik spring, zijn het ook geen enge hindernissen, al springt ze in het parcour een gewoon oxertje, met gewone balken, zonder iets engs erbij, ook niet.....
Ik heb alleen 2 foto's van het inspringen, en een paar van de foto's voor ik ging losspringen......
leuk he, dat lichtrijden.....
Sharona, had ik je hoefjes zo mooi schoon gemaakt, verstop je ze achter het gras.....
(het gras was best wel lang)Beetje op de voorhand.....
jaaa................... Ze kan wel springen (lijkt of ik een beetje beroerd zit, springhouding maakt me nu nog niet zo erg veel uit, denk er wel eens aan, maar vind het balngrijker dat ze springt)
Deze vind ik wel grappig, zo van onderaf
En dan de dressuur:
Eesrt even lekker losrijden:
let maar niet op mijn hoofd.......
Tsja, het was warm, dus gingen de jassen uit, en dan heb je kapstokken nodig, die tenen, die kunnen we daar mooi voor gebruiken

Dr mooie hoofdje
1e proef:
In deze proef had ik 163 punten, en had ik een 5e prijs!!
Ik vond zelf ook wel dat ze hier lekker liep
Been tever naar achteren...
Beetje veraf.......
Kijk maar niet naar mijn hoofd, Sharona is veeeel mooier....
ff lekker knuffelen, moet natuurlijk ook gebeuren!!
2e proef:
In deze preof had ik 154 punten, en geen prijs...
Ik was een keer verkeerd gereden, en dat heeft me dus een wp gekost
Hier ligt mijn been weer veel tever naar voren......
Bijna klaar.... alleen nog ff groeten......
Over het algemeen was ik tevreden, van het springen verwacht ik toch niet meer wat, omdat het dan een teleurstelling word, van elke hindernis die ze springt, word ik al blij, ik doe wel mijn best hoor, maar weet toch al dat ze meer voor de dressuur geschikt is......
en dat verkeerd rijden in de dressuur, tjsa, das balen, maar kan gebeuren (sst........ niet verder vertellen hoor, maar is al de 3e keer
)p.s., ik rijd L2