dandylover met Dandy [springen]

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

dandylover met Dandy [springen]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 15:33

Ghehe, vandaag maar eens de beloofde springfoto's gemaakt Lachen

Eerst mevrouw Vermeulen met Gipsy:

Afbeelding

En Jill's dikke billen Knipoog

Afbeelding

Toen Laura (vooral op die bekkies letten Haha! ):

Afbeelding

Komt ie dan he Koe

Afbeelding

Whoppaaaaa

Afbeelding

Ik ga liever vliegen!

Afbeelding

Hoooooooooooo rustig an Tong uitsteken

Kihimmm, gaas onder hindernis liggen........

Afbeelding

Noodsprong Haha!

De foto's zijn beetje slecht omdat ik ze zelf in kingsize formaat heb, en hier zijn de bijgeknipt en verkleind!

_Madelon

Re: dandylover met Dandy [springen]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:38

Yow suzziej! ga is goed zitten joh.. die eena laatste foto lijkt echt nergens op Knipoog
uhm ja.. die laatste foto.. poeh!! hij's nooit zo lang Tong uitsteken
maar toch is mijn pony een springerd.. dit is gwoon beetje foute momenten.. Schijnheilig please geloof me mensen Knipoog

kim.. foto's zijn idd beetje slechte kwaliteit Schijnheilig

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 15:43

Nee de vervormingen Tong uitsteken
En we waren druk bezig foto's te maken voor SpringBloopersTopic Knipoog Is gelukt he Lauw hihi

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:43

hmm oke kim dan zal ik maar eens gaan reageren omda het moet van jou! ik vind nie egt super foto`s en ja zoals madelon al zij niet egt goede kwaliteit Knipoog ejill`s kont willen we niet zien:Y Maarja voor de rest laura je kan wel springen hoor Knipoog er komen mooiere foto`s Haha! Tong uitsteken en over bloopers gesproken jij zij maak dan eens bloopers en toen waren deze al gemaakt oee.. Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:59

Leuke foto's hoor! Lachen Hihi, ik vind de laatste sprong een leuke foto, zo van onder. Ja

madie88, de eennalaatste foto lijkt alleen nergens op omdat het een 'verkeerd' foto-moment is. Ik heb nog nooit een foto gezien van iemand die er keurig op zat op dit moment, dat het paard net naar beneden komt na de sprong. Knipoog (en je moet op dat moment ook al niet meer in de verlichte zit zitten, anders zit je dat namelijk nog steeds na de sprong terwijl je dan weer recht moet zitten. Verward je komt volgens mij tegelijk met dat het paard naar beneden komt zelf weer recht te zitten... ofzo... Knipoog)

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:10

Roskur schreef:
madie88, de eennalaatste foto lijkt alleen nergens op omdat het een 'verkeerd' foto-moment is. Ik heb nog nooit een foto gezien van iemand die er keurig op zat op dit moment, dat het paard net naar beneden komt na de sprong. Knipoog (en je moet op dat moment ook al niet meer in de verlichte zit zitten, anders zit je dat namelijk nog steeds na de sprong terwijl je dan weer recht moet zitten. Verward je komt volgens mij tegelijk met dat het paard naar beneden komt zelf weer recht te zitten... ofzo... Knipoog)

maar zo hoor je ook niet te zitten!

Lauraa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:12

precies Roskur jij snapt het een beetjuh als je pony de landing inzet
moet je idd terugkomen maar zoals je ook ziet zijn mijn hakken er opgetrokken dat is dus het effect van springen met een dressuur zadel en te lange beugels Clown
maar hou het commentaar een beetjuh netjes willen jullie Bloos Bloos

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:18

leuke foto's hor Ja
ook leuke paardjes Lachen

Lauraa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:22

jaleesa90 schreef:
hmm oke kim dan zal ik maar eens gaan reageren omda het moet van jou! ik vind nie egt super foto`s en ja zoals madelon al zij niet egt goede kwaliteit Knipoog ejill`s kont willen we niet zien:Y Maarja voor de rest laura je kan wel springen hoor Knipoog er komen mooiere foto`s Haha! Tong uitsteken en over bloopers gesproken jij zij maak dan eens bloopers en toen waren deze al gemaakt oee.. ;)

jalees wat bedoel je hiermee

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 16:26

dandylover schreef:
jalees wat bedoel je hiermee

Uhh ik vatte 'm ook al niet nee Tong uitsteken

madie88 schreef:
maar zo hoor je ook niet te zitten!

Hoe dan wel? Ik vraag me af hoe ze anders wou zitten na een noodsprong, achterstevoren *LOL*

Roskur schreef:
Leuke foto's hoor! Hihi, ik vind de laatste sprong een leuke foto, zo van onder.

madie88, de eennalaatste foto lijkt alleen nergens op omdat het een 'verkeerd' foto-moment is. Ik heb nog nooit een foto gezien van iemand die er keurig op zat op dit moment, dat het paard net naar beneden komt na de sprong. (en je moet op dat moment ook al niet meer in de verlichte zit zitten, anders zit je dat namelijk nog steeds na de sprong terwijl je dan weer recht moet zitten. je komt volgens mij tegelijk met dat het paard naar beneden komt zelf weer recht te zitten... ofzo... )

Ja idd, sluit ik me bij aan. Thnx btw. Die laatste is trouwens gewoon beetje verkeerd moment. Ghehe. Maar dit was de laatste sprong van d'r, Dandy's batterij raakte leeg (voor zover dat kan), en ik had nog 1 foto op m'n camera, dus dan krijg je zoiets Tong uitsteken

Lauraa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 14:55

maar kim kun juh een keer van de springles fotos maken please