Marco (wil niet) @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzy

Marco (wil niet) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 13:01

Vandaag eindelijk een vrijwilliger bereid gevonden om foto's te maken. En aangezien dat nogal zeldzaam is hier, maar gauw Marco uit de wei geplukt om in de bak te gaan rijden....maar daar dacht hij wat anders over. Want tja, je blijft veel liever de hele dag in wei staan, net nu het gras begint te groeien Vork
Maarja hij had weinig keus }> En dus besloot hij maar rustig te doen Dromen . En ik maar overgangen rijden en voor het been proberen te maken.... Boos!
Tja, echt een haflinger met gebruiksaanwijzing Clown . Sowiezo is hij thuis altijd wat minder energiek als in de les of op concours...
Maargoed, hier de foto's...

Zo begonnen we dus. Het eerste halfuur is het alleen maar los maken en voor het been krijgen en dan komt hij pas omlaag..
Afbeelding

Afbeelding

en daar komt de achterhand al een beetje...
Afbeelding

en draven....wat een actie van achter he? Knipoog
Afbeelding

netjes stilstaan (dat kan hij goed Clown )
Afbeelding

en toen wijken..weliswaar weinig contact met de mond, maar kijk eens wat een actie van achteren Lachen
Afbeelding

en hop hop, marco in galop
Afbeelding

steun, kreun Gaaaap ( ik kan wel ietsje rechtop gaan zitten Knipoog )
Afbeelding

rare momentopname
Afbeelding

en nog even afwenden, zie weer die overactieve achterhand Haha!
Afbeelding

Maarja, uiteindelijk heeft ie wel zijn best gedaan, ondanks dat hij weinig zin had. Hoewel de foto's niet doen vermoeden vond ik hem toch wel aardig aanvoelen Lachen

Kimbeerly

Re: Marco (wil niet) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:18

leuke haf en leuke foto's

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:24

wat een leuke foto's. en wat ziet hij er goed uit!!! nog geen teken van schuren.. ?¿

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:24

Leuke foto's! En begrijpelijk dat hij er geen zin in had met dat lekkere gras. Ziet er netjes uit!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:22

Volgens mij was ie inderdaad liever nog even in de wei gebleven whaha! Haha! Misschien moet je je teugels iets korter nemen?

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:50

ik vind het er wel er ontspannen uitzien, en die teugels? Die zullen wel bij de techniek horen toch? Ik rij Ali ook altijd eerst even lekker voor het been dat koppie dat komt nog wel!!

Ben het met je eens dat hij eerst lekker door moet lopen!! hihi en in de wei lopen is toch veel lekkerder!

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 18:59

bedankt voor de leuke reacties Haha! Marco is idd redelijk lui aangelegd Haha!

esmir schreef:
wat een leuke foto's. en wat ziet hij er goed uit!!! nog geen teken van schuren.. ?¿

Nee, nog niks...sinds ik fenonolf gebruik heeft hij zich 1 keer zichtbaar geschuurd. Dus het helpt super, nu nog even aankijken hoe het helpt als de echte zomereczeemtijd aanbreekt

Nathalie84 schreef:
ik vind het er wel er ontspannen uitzien, en die teugels? Die zullen wel bij de techniek horen toch? Ik rij Ali ook altijd eerst even lekker voor het been dat koppie dat komt nog wel!!

Ben het met je eens dat hij eerst lekker door moet lopen!! hihi en in de wei lopen is toch veel lekkerder!

Marco rijdt ik ook altijd zo los (sinds ik les krijg va de nieuwe instructrice). en het werpt echt z'n vruchten. Alleen is hij normaal na een half uur toen wel redelijk scherp aan het been. Maar vandaag wilde hij niet echt en zakte, zodra ik in stap ging weer uit elkaar Dromen Tong uitsteken

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:32

Goed opletten bij het wijken, zo op de foto te zien knik je in in je heup