Het was vandaag zo mooi weer, dat we besloten om maar weer eens wat foto's te maken.
het ziet er allemaal niet echt fantastisch uit, maar we zijn er druk mee bezig om het te verbeteren, en het is al een heel stuk beter geworden.
Ik zal zelf op mijn eigen foto's commentaar leveren, maar het commentaar op de foto's van Debbie en Tiffany laat ik aan hun over
Debbie en Nina instappen...
Ik ook instappen met Waldfee....
Ze is wat aan de dikke kant, maar ze heeft ook al heel wat veulens grootgebracht, en het is zowieso al een beetje een dikbuikig paard
hier is Tiffany met Winston aan het instappen...
Debbie in draf, beetje op een verkeerd moment genomen
Beter...
Tiffany met Winston...
Nog een mooie foto

Ik met Waldfee... hier loopt ze een beetje te diep, want ik aan het draven aan de lange teugel.
Hier loopt ze een beetje lang, en ik zit te ver naar voren. Ik zie het nu ook pas op de foto's, maar als ik rijd heb ik helemaal niet het gevoel dat ik naar voren zit... dus daar nog wat beter op letten
Hop hop hop, Debbie in galop
Tiffany in galop
Voetjes van de vloer....
Wel een grappige foto.... Het lijkt net alsof het zadel super ver naar voren ligt!
Ook hier zit ik weer een beetje gebogen, het kan ook door de bodywarmer komen bedenk ik me net, die zit namelijk een beetje losjes...
De andere haffies liggen lekker uit te rusten in de wei

Nina's super lieve koppie
een grappige foto van Waldfee's koppie

En tot slot, Winston's super lieve hoofd(je)
Sorry voor de grote hoeveelheid
Commentaar is altijd welkom, mits het een beetje opbouwend is (!!!)

:~:~:~
Vooral winston vind ik wauw! 

*