Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

El_vis schreef:ah mooie foto's, die zonder naam is echt gaaf man! en dat shetje is echt grappig, maar da ben jij toch nie op die shet? of wel?
?
:~Kwijlshet !!diablo_zot schreef::~:~Kwijlshet !!
Hoe krijg jij je shet zijn manen zo mooi ?
Mooie paarden !!
love_sander schreef:Wow, mooie paarden. Vooral Mis Lopes is erg mooi. Hij springt wel heel ruim! L is het toch, ofniet? Succes met hun! Oja, en die shetlander vind ik niet normaal mooi, en heel mooi, welke afstamming heeft die?
Ellie schreef:zo dat paardje zonder naam is koel echt ene sprekend koppie en een super uitstraling

Devica schreef:mooie paardjes
ik vind die zonder naam erg kikke op de foto staan
xxiezz
conny14 schreef:hoi steffie...
Ja leuke foto's hoor :p en wat een leuke paardjes he
Was in Riel he haha...was wel leuk ofni :p volgende keer wil ik graag...het liefst helemaal niet met me kop in de modder maar als je me mee sleurt doe het dan goed :p niet half half he...
Ik spreek je nu wel ff op msn;)
=XxX=

najaa..steffiej schreef:love_sander schreef:Ja, met welke letter moet de naam voor de nieuwe beginnen?
Ennee... Jij bent toch niet toevallig Stefany Dozeman??
letter weet ik eigelijk niet.. moet ik even aan pap vragen![]()
neej ben Stefany ..
steffiej schreef:conny14 schreef:hoi steffie...
Ja leuke foto's hoor :p en wat een leuke paardjes he
Was in Riel he haha...was wel leuk ofni :p volgende keer wil ik graag...het liefst helemaal niet met me kop in de modder maar als je me mee sleurt doe het dan goed :p niet half half he...
Ik spreek je nu wel ff op msn;)
=XxX=
eej conny
haha ja volgende keer sleur ik je helemaal met je kop door de modder meenajaa..
we spreken snel een keer af he!!
xXxXx

Coole dat shetjuh is egt gaaf!!! Hoe groot zij de paarden die je rijd????budjuh schreef:h0oj egt en m0ou shetje..
w0w..