hey ik heb een shetlander van 1.05 meter en ze kan alles behalve aan de teugel rijden. als ik haar vraag dan gaat ze heel erg in de teugels hangen:S dit vind ik heel erg iritant dus laat ik het maar want als ik vol hou gaat ze nog vervelender doen. wie an mij hier voor tips geven groetjes melissa
hee, jammer dat je pony dit doet... maar misschien als je hem losser maakt (veel voltes rijden enzo) dat dat helptof misschien moet je hem wat meer ruimte geven, en verder: je moet natuurlijk wel doorzetten hea.... anders lukt het nooit. heel veel succes *o/* xxxxxxx marije
Hihi inderdaad Maar het enige wat ik je als tip zou kunnen geven is: Neem les !! Hiermee los je denk toch het grootste probleem op, je kunt wel gaan liggen aanklooien, maar als je niet weet hoe het moet zal het ook nooit lukken
Eerst een half uur goed loswerken en na de galop om en om zachte kneepjes geven in je teugels, in het begin gaan ze hangen, dit komt goed, hij moet zijn evenwicht kunnen vinden, en natuurlijk met je benen (KUITEN!!) ook licht aandrijven..