Rieta zal zelf nog wel even commentaar erbij zetten denk ik. Dit was de eerste proef in ring 7. Van de tweede heb ik geen foto's.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

240 was een winstpunt en ik was 2x 1e geworden
dus mijn laatste wedstrijd kun niet beter

ben je zeker ook wel blij om 

idd ze loopt nogal op de voorhand met een gekantelt hoofd.. dat op de voorhand is niet 1,2,3 anders neem ik aan? maar goed het ziet er verder wel netjes uit hoor.. maar ik ben het met het commentaar van Bailykarlos eens.. vooral die laatste foto.. *slik* BailyKarlos schreef:is dit werkelijk Z2???![]()
Gekantelt hoofd, op de voorhand soms en op 2 foto's zelfs duidelijk tegen de hand.
Ik verwacht er dan zeker meer van dan dat het is in de Z2, en zeker hoe ze soms jureren in de B (alsof je Z rijd)
)

Ik vind het ook al zijn het LadyLuna schreef:Naja misschien punten ze daar in het noorden wat hoger![]()
wendytjeG schreef:LadyLuna schreef:Naja misschien punten ze daar in het noorden wat hoger![]()
quote]

chalotje schreef:Wat voor soort proeven rijd je dan precies? Bij de gewone Z-proeven kun je toch maximaal 300 punten halen?