Binky (haffie) @ springen!!

Moderators: Murosch, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Whateverr

Binky (haffie) @ springen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 15:36

Hoii,

hier foto's van mij en Binky aan het springen, dit is de 2e keer echt springen, dus commentaar heel welkom, maar wel opbouwend en ze word in mei ook pas 4 Knipoog
Ik heb geen foto's van het los rijden alleen van het springen zelf, maar goed, genoeg geklets hier de foto's Haha!

Afbeelding
Beetje raar moment, ze kwam ook niet helemaal uit en sprong ook iest hoger dan de bedoeling was Bloos

Afbeelding
Hier een uhh landings foto, niet naar mijn kop en houding kijken, ze wou hier namelijk weigeren en ging toen in 1 x er toch over dus een beetje onverwachte sprong Tong uitsteken

Afbeelding
Dit vind ik zelf wel een mooie foto Bloos Dit was ook een van de betere sprongen, waar ze dan ook goed uit kwam.

Afbeelding
Ook dit vind ik opzic wel een mooie foto, ook deze was een van de betere sprongen al kwam ze hier niet helemaal uit en zetten iets te vroeg af, maar al met al toch nog goed gered Tong uitsteken

Afbeelding
Kon t toch niet laten Tong uitsteken Hier een foto van Binky's oogje

Afbeelding
Hier nog eentje van in haar stal, alleen jammer dat der neus in 1 keer een stukkie kleiner is geworden Bloos Ben niet zo goe din foto's maken Schijnheilig

Afbeelding
En hier nog een van haar mooie hoofdje Haha!

Nou laat maar weten wat je er van vind enne tips/commentaar zijn welkom Haha!

enne bedankt voor het kijken!!

Alice

Pytrix

Re: Binky (haffie) @ springen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:42

ik vind het leuke foto 's hoor helemaal voor de 2de keer springen ga zo door!

ik heb dyslexie

SnowFlake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:48

Leuke foto's! Haha!
Binky is toch ook zo'n schatje Lovers

iiCk hOu vaJn mYn rOlatoOr maatJJ

_babette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:53

hey
binky is echt een schattige haf Kwijl
en voor de tweede keer springen ziet het er goed uit Haha!
veel plezier in de toekomst jullie zijn een leuk stel

Sommige mensen maken de wereld speciaal, alleen maar door er te wonen en te zijn!!!
It's my love

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:08

ziet er goed uit hoor, maar als ze weigert iets beter op de sprong afrijden, en heb je ook gewoon balkjes gelopen met inrijden? altijd een goeie oefening!
en probeer iets meer met je handen mee te gaan, ik vind dat het er een beetje uitziet alsof je haar tegenhoudt in dr sprong Lachen maar das 't enige
maar ziet er goed uit hoor! Pling
-xXx- lissy

*ps: jou pony heeft trouwens hetzelfde halster als de mijne had toen we haar gingen halen (noujah, uit het bos gingen plukken Knipoog ) *

Whateverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 16:25

hoii

MissEvil: haha balkjes heb ik iid gereden ofja het werd springen, maar na een paar keer erover ging ze toch dravend inplaats van springend. (ze heeft ook maar 1x echt geweigerd en 2 x geprobeert, maar dan ging ze er toch over. Nu je het zegt, ik mag iid meer met mijn handen mee gaan, al moet ik wel zeggen dat als ze springt ik niets in mijn handen, ook geen druk Knipoog
Enne dit halster had ze ook om toen ze op stal kwam Haha!

_babette_: Thnx Haha! haha, lief is ze ook zeker Tong uitsteken en vooral voor een 3 -jarige haf, njaa 1mei dan 4 jaartjes Tong uitsteken

Snowflake: hahaha is ze zeker!! Haha!

madammie: thnx, ik vind het ook wel erg goed gaan voor de 2e keer Haha! ben ook best trots op die kleine (njaa klein, ze is nu al een flinke d-pony wordt wss een e-pony Bloos )

Alice

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie