ik had gister geen zin om te rijden dus had ik maar foto's gemaakt van jody met losgooien en springen! ik vond dat het wel bij haw thuis hoorde want ze is ook hard aan het werk hoor
en dat ik nog niet zulke mooie springfoto's kan maken moeten jullie ook maar achter wegen laten. maar er zitten er wel een paar mooie bij.. nou ik laat jullie niet langer wachten hier komen ze.. maar de foto's zijn niet van super kwaliteit
eerst foto's van het warmlopen..
en nog even poseren
en daarna begon het echte werk.. sorry voor te laat geschoten foto;s maar ja daar moet ik nog even mee oefenen
dat waren ze weer sorry voor de hoeveelheid
haha.. trouwens ik heb er ook een heleboel foto's uit gehaald en daarom lijkt het ook of ze alleen maar op 1 kant heeft gelopen laat ik maar zeggen maar dat is niet zo. ik ben ook niet heel snel van een klein kruisje naar 1.30 gegaan maar heb al die foto;s weg gelaten.. dit was haar recoor want met vrijspringen heeft ze alleen nog maar 1.20 gesprongen en ik en jody samen hebben 1.25 gesprongen..

hoe hoog is ze? zou idd ook iets om de achterbenen doen. 

maar we zijn er veel mee aan het oefenen dus komt wel goed.. heb er alle vertrouwen in