)
Net begonnen, met een rustig drafje

De andere kant ook op

Al een stuk actiever
(ze is nogal flegmatiek, dus naar voren rijden is nogal vermoeiend...al gaat het na een kwartier veel schakelen in de overgangen een stuk beter)
En nog een galopje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

(ze is nogal flegmatiek, dus naar voren rijden is nogal vermoeiend...al gaat het na een kwartier veel schakelen in de overgangen een stuk beter)
ziet er goed uit..!! let alleen een beetje op je houding
knieen aan het zadel, hakken uitrdrukke.! voor der rest netjes hoor! lijkt heel erg op een paardje bij ons op stal
0Dessie0 schreef:leuk paardje zegziet er goed uit..!! let alleen een beetje op je houding
knieen aan het zadel, hakken uitrdrukke.! voor der rest netjes hoor! lijkt heel erg op een paardje bij ons op stal
Ben ik hard mee aan het oefenen...
Dimple schreef:Ik zie duidelijk het verschil tussen je houding bij dit paard en je eigen paard.
Hier zit je stukken beter. Je houding en uitstraling blijven nog wat gespannen over komen, maar het is echt stukken beter.

Spirit schreef:Ze ziet er echt uit als een hele brave en lieve pony, klopt ook wel of niet?
Zeker wel anders dan Levi
. Je zit op haar inderdaad netter dan op Levi (wat ik me wel kan voorstellen na al die wilde verhalen over Levi
).
. Vind je moeder het ook nog steeds leuk om haar te rijden..? Ineke2 schreef:Dimple schreef:Ik zie duidelijk het verschil tussen je houding bij dit paard en je eigen paard.
Hier zit je stukken beter. Je houding en uitstraling blijven nog wat gespannen over komen, maar het is echt stukken beter.
Grinnik, Arti is ook van mij![]()
Dimple schreef:Ik ben blonT, ik dacht te lezen dat hij van je moeder was........
.
.
Sammie schreef:Wat dacht je van rechtop zitten en je benen recht onder je lijf?
) , zou je alsjeblieft gewoon Nederlands willen typen!
. Hetgeen waar je aan moet werken weet je zelf maar al te goed, maar er is duidelijk verbetering met een aantal maanden geleden. Lekker zo doorgaan
Ziet er goed uit hoor. Nog even en Levi is ook "getemd"
Ineke2 schreef:Nee dat kan ik niet. Je ziet zelf toch ook wel dat je veelste ver naar voren zit en je benen veelste ver naar achteren liggen.Sammie schreef:Wat dacht je van rechtop zitten en je benen recht onder je lijf?
Wat dacht je van tactisch reageren, niet alleen commetaar geven, maar ook tips hoe je dat kunt oefenen bijvb?.
Als of zij alles zo super kan, iedereen doet net alsof ze top of crop is. En niemand is die het beter kan. Het is gewoon een amazone die rijdt. Iedereen doet z'n best en niemand is perfect. Maar laten we het er maar ophouden dat ik een stuk rechter zit dan jij.