eerste (onderlinge) dressuurwedstrijd van Boris!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandr0

eerste (onderlinge) dressuurwedstrijd van Boris!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 11:56

Afgelopen zondag is mijn paardje Boris voor het eerst netjes ingevlochten om mee te doen aan de onderlinge wedstrijd. Monique zou op m starten( wedstrijden is niets voor mij Knipoog en zij heeft m ook voor mij ingereden) in de B.

De losrijbak was erg nat dus van lekker losrijden was er geen sprake. Dat was dan ook te merken in de eerste proef, hij denderde zowat door het jury hok heen. Hij had veel te veel energie om relaxed zijn best te doen. Na het eerste proefje het terrein af en buiten verder even los gereden. De tweede proef ging super!! Alleen de linker galop laat ie nog liggen en denkt ie doe dat zelf maar ik spring lekker verkeerd aan Boos! .

Eind van de dag de prijsuitreiking en....... winnen ze toch de wisselbokaal voor het hoogst gereden puntenaantal van de dag: 165 punten. Wat was ik trots zeg op mijn kleine kanjer!! En natuurlijk petje af voor monique die t m allemaal zo netjes heeft aangeleerd.

Hier dan wat foto's Haha! :

Afbeelding
losrijden in een baggerbak Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en rody wil ook nog even op boris zitten Haha!

viefdepief

Re: eerste (onderlinge) dressuurwedstrijd van Boris!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:58

Wees maar lekker trots hoor!!
Echt super gedaan, alleen zo klein is ie nou ook weer niet Haha!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:59

Wat een gaaf paard! Ik zou wel je beugels wat langer doen, je vliegt zo de lucht in Lachen

chanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:17

leuk paard..

ik zou inderdaad je beugels wat langer doen want je vliegt inderdad overal hen en je handen wat meer recht op Ja

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:30

leuk paardje zeg!! Haha! ziet er netjes uit..!! idd je armem/handen..probeer je ellebogen langs je lichaam te houden..!! voor derest netjes gedaan hoor Knipoog

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 13:32

viefdepeif: nee hij is inderdaad niet klein, hij is nu al 1.71 maar blijft toch mijn kleintje hoor!!

en verder over de beugels.... tja ik ben het niet op de foto. Maar ze zou inderdaad wat langer kunnen zitten. Ik hou niet van wedstrijden maar geniet gewoon lekker van mijn paardje als ie het zo goed doet met iemand anders op zijn rug (ben dan gewoon apetrots dat ie lekker van mij is,stom he). Samen genieten wij weer dubbel en dwars van onze ritjes op het strand.

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 13:35

hey,

mooi paardje. over de beugels zeg ik niks.. want je zei zelf al dat ze wat langer konden.

maar wat voor ras is het?

zit er een fries in? of heb ik het verkeerd?

groetjes miranda

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 13:39

hij is gekruist met een fries en een clydesdale

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:27

Ik vind hem zo mooi! Kwijl
Ziet er al goed uit! Ja
Ik heb het idee dat de achterhand af en toe wat actiever kan, maar hij is nog maar heel jong toch?

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:40

Jeetje, als dat jochie erop zit lijkt hij/zij ineens vele malen groter! Tong uitsteken
Overigens mooi paardje!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:52

leuk hoor Lachen

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:53

Leuke foto's hoor Sandra Lachen Boris word echt een knappe vent!! Goed gereden door alle twee! Heel veel succes met hem verder!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 18:58

manuutje: ja hij is drie jaar dus heeft nog weinig gedaan en echte bespiering heeft ie dus nog niet. Maar voor zijn leeftijd doet ie het super.

banjers: dank jewel!!! groetjes san

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:59

Hé San, leuk om te horen dat het zo goed gaat! Jammer dat je zelf geen wedstrijden wilt rijden, anders zou je een keer met een onderlinge bij ons mee kunnen doen Haha! . Maarja, als je er zelf geen lol in hebt, moet je er niet aan beginnen. Dan is het toch mooi dat iemand anders hem voor je wil starten die er wel plezier in heeft. En terecht dat je zo trots op hem bent hoor!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 23:59

Het ziet er netjes uit Ja

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 06:52

Idd, netjes!!
Leuk paardje Ja

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 13:19

PolitieTed schreef:
Hé San, leuk om te horen dat het zo goed gaat! Jammer dat je zelf geen wedstrijden wilt rijden, anders zou je een keer met een onderlinge bij ons mee kunnen doen Haha! . Maarja, als je er zelf geen lol in hebt, moet je er niet aan beginnen. Dan is het toch mooi dat iemand anders hem voor je wil starten die er wel plezier in heeft. En terecht dat je zo trots op hem bent hoor!

hij is leuk he?? Haha! nee wedstrijdn dank je wel...... heel de week zwak ziek en missleijk, niet te genieten, kom niet van de wc af van de buikpijn en na afloop zeggen: was leuk he?? Nee ik vind t leuk als iemand anders m start maar zelf dus niet, beetje groomen vind ik wel leuk. Ik hoop dat monique m tzt wil gaan starten(officieel) en anders ga ik misschien op zoek naar een bijrijdster die t leuk vind om wedstrijden met m buiten de deur t rijden.

Enne et de onderlinge mee doen bij prometheus... helaas ... heb mijn lidmaatschap opgezegd per 1-1-2005 dus ik ben geen lid meer. Ik mag wel de wedstrijdorganiseren maar mag niet meer zelf starten ( als ik dat al zou willen Clown )

En trots dat ben ik elke dag opm. Net terug van een heerlijk rithje strand. Lekker zonnetje, heerlijk door het water wat wil een mens nog meer,hahaha.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:26

Ik zag ook gelijk dat er fries in zit hij is ook aardig zwaar gebouwd dus lijkt daardoor ook vele malen groter met dat jochie erop Knipoog

Echt geweldig mooi paard!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 13:41

ja de meeste pikken inderdaad de fires er wel uit maar gissen dan naar de andere "helft". Zijn moeder was echt zwaar gebouwd maar daar heeft ie niet zo veel van mee gekregen. Hij loopt ook vrij makkelijk en is niet sloom of zo( gelukkig!). Maar goed ik ben voor deze kruising gevallen ne ben nog steeds erg blij met m dus ja je houdt er van of niet

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 13:42

fires=fries..... foutje probeer snel te typen omdat ik zo de kids uit school moet halen maar dat gaat dus niet zo goed,schaam schaam

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:47

sandr0 schreef:
ja de meeste pikken inderdaad de fires er wel uit maar gissen dan naar de andere "helft". Zijn moeder was echt zwaar gebouwd maar daar heeft ie niet zo veel van mee gekregen. Hij loopt ook vrij makkelijk en is niet sloom of zo( gelukkig!). Maar goed ik ben voor deze kruising gevallen ne ben nog steeds erg blij met m dus ja je houdt er van of niet

mijn fries heeft dat ook niet super breed maar toch wel wat zwaarder/lomper hij is ook 1.70 en ook totaal niet sloom....

je mag echt trots op hem zijn volgens mij komen die kruisingen niet vaak voor erg apart! Gaat je vriendin officieel met hem startten? Misschien is dat nog niet eens zo´n slecht idee ik denk dat je best een end met hem kan komen. Tong uitsteken Ik vind hem op die laatste foto echt iets weg hebben van een gibraldi echt een dressuur paard uitstraling!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:49

sandr0 schreef:

Ook zware paarden lopen makkelijk en zijn niet sloom orr.. Knipoog Knipoog

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:49

Oeps.. Ik val in herhaling.. Bloos

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 13:54

nee maar sommige mensen vinden het type boere knol=sloom. Kijk ik val er voor maar smaken verschillen he??

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:07

sandr0 schreef:
nee maar sommige mensen vinden het type boere knol=sloom. Kijk ik val er voor maar smaken verschillen he??

Dat is zo.. Tong uitsteken Gelukkig wel.. Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind Trekpaarden en andere Koudbloeden geweldig, en ik zou ook niet anders willen, maar stel je voor dat er alleen maar Trekpaarden en Koudbloeden waren.. Dat zou ook niet leuk zijn.. Tong uitsteken