In die tussentijd is hij weer twee maanden kreupel geweest (hij heeft spat, en was eerst al een keer drie maanden kreuepl waarna ik hem weer helemaal opgebouwd had in training en spieren om toen weer kreupel te raken na gekkigheid in de wei) en daarna heb ik hem eigenlijk niet meer opgebouwd en is hij alleen van de winter nog een paar keer meegeweest naar les. 1 x met mij en ik geloof 3 keer met Anna.
Helaas door tijdgebrek en slecht weer de laatste maanden slechts sporadisch gereden. Als het twee keer per week was, dan was het veel.
Voornamelijk korte buitenritjes, en vaak gewoon wandelen aan de hand.
Maar de wei is weer droog, dus ik dacht: laten we het gewoon rustig aan weer eens gaan proberen... Ik rijd maar kort, zo'n 15 tot 25 minuten met vooral stap en ben nu langzaam wat aan het opbouwen met wat langer en in hoger tempo draven en zelfs al wat stukjes galop.
We gaan soms nog vierkant de bochten door, hij is nog wat stijf en slap van achteren, dus loopt ook nog veel op de voorhand, maar merk toch al weer wat vooruitgang... We kunnen in elk al weer in galop de bocht halen, zonder weg te glijden
Let maar niet teveel op mijn houding. Mijn zadel moet naar de zadelmaker en voor onze balans heb ik mijn beugels nog een gaatje korter dan normaal, maar ben gewoon blij hoe goed hij zijn best doet...
Als ik kijk naar dat lieve koppie en hoe hij reageert op mijn stem als ik hem beloon, dan smelt ik helemaal weg
Gezond zal hij nooit meer worden, maar we hebben samen nog veel lol met wat hij wel kan, en dat is voor mij het belangrijkste!
Andrew heeft er zin in!
Op naar de wei... Wat hoor ik?
Even losstappen...
en wat meer bij elkaar...
Een drafje
Andrew laat even zien hoe diep hij kan lopen

nog een paar, en in de link in mijn onderschrift staan nog meer rijfoto's.
Lief koppie...

Jaja, we kunnen de bocht weer om in galop!
En het laatste drafje...
als je toch graag commentaar wil geven, dan weet ik dat ik beter rechtop moet zitten met mijn schouders naar achteren, beugels een gaatje langer handen ietsje hoger en meer bij elkaar en zo kan ik nog wel even doorgaan
Maar daar gaat het me niet om, ik ben blij jullie een vrolijke Andrew te kunnel laten zien die niet meer kreupel is en plezier heeft met het kleine beetje werk dat hij nog aan kan! En ik ook!!!