Maar Mirzam weer (is namelijk de bijrijder
)Maargoed hij was eigenlijk tijdens het poetsen en zadelen ontzettend braaf, het wordt een echte pony!

Beetje donker..

Mirzam houdt van voltes

En uitstappen..

En, En, En??? Ik zit er niet op he..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar Mirzam weer (is namelijk de bijrijder
)

Ziet er weer leuk uit hoor, alleen wederom; af en toe een beetje te diep. Maar het komt vast helemaal goed
Leuke foto's hoor!
) 
!

MirZam schreef:luckey loopt compleet los van mijn hand.. behalve als hij omhoog wil komen dan krijgt hij druk in zijn mond.. dit omdat hij dan zelf de plaats gaat zoeken waar hij de ontspanning krijgt zodat dat voor hem het prettigst is..
Vind het wel sjiek met losse haren, dat wil yaella altijd, met losse haren rijden want dan ziet het er zo mooi uit
HaffiejGurl schreef:
leuke pony
loopt hij bij jou ook zo
dat is het belangrijkste he
da hij bij jou ook zo loopt
ik vind allen dat dat meisje
jullie brijrijder dus
een beetje te strak ind er handen is
dat zou ik even tegen der zeggen
want at kan heel vervelend voor je pony zijn
Groetjes Mylene![]()
Of tie bij mij zo loopt? Tsja we zijn hard aan het werk laat maar zeggen
Charel schreef:eeej k heb me aangemeld!!!! hihi
m oud nieuws
maar uhm leuke leuke foto"s
x Charel
Luckey schreef:MirZam schreef:luckey loopt compleet los van mijn hand.. behalve als hij omhoog wil komen dan krijgt hij druk in zijn mond.. dit omdat hij dan zelf de plaats gaat zoeken waar hij de ontspanning krijgt zodat dat voor hem het prettigst is..
Vind je mijn titel niet ontzettend orgineel en het klinkt nog eens profi ookVind het wel sjiek met losse haren, dat wil yaella altijd, met losse haren rijden want dan ziet het er zo mooi uit