Cleo @vrijspringen (filmpjes)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo_

Cleo @vrijspringen (filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 16:11

skippy

Re: Cleo @vrijspringen (filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:14

wow ze tikt hem zo te horen hard aan maar ziet er wel leuk uit hoor

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:15

hoi
ze kan mooi springe
wat voor ras is t t lijkt heelveel op n arabiertje
volges mij kan ze hoger Haha! Haha! Haha! Haha!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 16:53

maylolover schreef:
hoi
ze kan mooi springe
wat voor ras is t t lijkt heelveel op n arabiertje
volges mij kan ze hoger Haha! Haha! Haha! Haha!

tis een NRPSer.. haar moeder is een arabier Knipoog

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:13

mooie filmpjes! nu nog jij erbijop! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Vliendertje op 18-04-05 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 17:17

nonixjuh schreef:
lekkerdingetje.. Knipoog

heb je ook nog zinnig commentaar Lieneke... hier word ik namelijk scheitziek van...

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:21

stoer paard hoor Haha! Ze springt best wel snel of niet?
Ze kan volgens mij veel hoger, of niet?
De volgende keer springfoto's met jou EROP Haha!

Doegg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:22

Wjous!
Ziet er leuk uit hoor!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:34

Leuk calyps!!!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:00

Cleetje! ze doet het weer super man man en dan koop jij een dressuur zadel:P*grapje*
wara komen mijn spring fotos?? groetjes lotte

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:18

calypso1989 schreef:
nonixjuh schreef:
lekkerdingetje.. Knipoog

heb je ook nog zinnig commentaar Lieneke... hier word ik namelijk scheitziek van...

Waar slaat dat dan op..

Weet je waar ik schijt ziek van word dat je denkt dat je alles zelf weet en als je eenmaal iets in je hoofd hebt dan zal dat er ook niet zo gauw meer uit gaan.. En ga eens een keer rijden.. en niet alleen maar spelen met die pony...

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:22

skippy schreef:
wow ze tikt hem zo te horen hard aan maar ziet er wel leuk uit hoor

Valt wel mee hoor skippy het geluid is erg hol op het filmpje

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 20:34

quote="chagrijntje"]
calypso1989 schreef:
nonixjuh schreef:
lekkerdingetje.. Knipoog

Waar slaat dat dan op..

Weet je waar ik schijt ziek van word dat je denkt dat je alles zelf weet en als je eenmaal iets in je hoofd hebt dan zal dat er ook niet zo gauw meer uit gaan.. En ga eens een keer rijden.. en niet alleen maar spelen met die pony...
[/quote]
[/quote]

en dan vraag je aan mij waar dit op slaat.. en waar ik me mee bemoei? wie bemoeit zich verdomme nou met wie...
ik doe nog eens wat met die pony.. jij rijd alleen maar en voor de rest staat die pony van jou op stal.. en hoogstens 1x in de week mag ze een keertje los...
dus tja.. net wat je zelf denkt maar ik wil dat die pony ook nog met lol in het leven kijkt en die van jou is altijd zo saggie... en ook tegen jou.. dat zal het um wezen

inib

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:59

[/quote]
[/quote]

en dan vraag je aan mij waar dit op slaat.. en waar ik me mee bemoei? wie bemoeit zich verdomme nou met wie...
ik doe nog eens wat met die pony.. jij rijd alleen maar en voor de rest staat die pony van jou op stal.. en hoogstens 1x in de week mag ze een keertje los...
dus tja.. net wat je zelf denkt maar ik wil dat die pony ook nog met lol in het leven kijkt en die van jou is altijd zo saggie... en ook tegen jou.. dat zal het um wezen[/quote]

Wil je eerlijk commentaar, die pony van jou Calypso, die speelt alleen maar, ook als je erop zit, ze heeft je continue te pakken en voert geen donder uit, alleen maar rennen en zich onttrekken aan het werk, het wordt tijd dat je eens wat consequenter met haar word, de ene keer mag ze alles, de volgende keer wordt je vreselijk kwaad en word ze op haar kont getrokken, dus qua rijden kun je een voorbeeld nemen aan je zus. Dat Sheronit zo chagrijnig is ligt ook beslist niet aan haar, toen ze kwam was ze het nog veel erger, je kunt nu tenminste fatsoenlijk in haar buurt komen zonder dat je een lel van haar krijgt en als jij zo doorgaat met Cleo kun je er over een poosje ook niet meer in de buurt komen want ze is strontverwend.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 08:37

Persoonlijke vetes mogen niet op bokt worden uitgevochten.
Doe niet zo kinderachtig zeg, bah!

iig om ontopic te gaan:
Paardje springt erg leuk!
ben benieuwd hoe hij onder het zadel springt!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:46

Dit soort gedoe mogen jullie fijn per PB uitvechten.
Vanaf geen persoonlijk gedoe meer in dit topic, anders volgen er meteen maatregelen.

maartje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:09

Echt een leuke pony hoor sharon, hij springt in ieder geval super en ben het wel met je eens dat je als pony ook een beetje van het leven moet kunnen genieten.

Fico_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:44

heej KAPPUH nou!! Doe dat soort ruzie nou even via pb!! Iedereen z'n eigen mening!!! Ik ga me er verder niet mee bemoeien zijn mijn zaken niet maar doe dit a.u.b niet in het openbaar (niet echt goede reclame!!) Boos! Ik vind zowel cleo als sheronite super leuke pony's!! Lachen

Fico_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:45

Trouwens ze springt wel mooi!! Haha! Ziet er cool uit hor Knipoog

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:48

Kiralover, het is niet nodig om er nog eens op terug te komen.
Wat gezegd is is gezegd, maar als het constant opgerakeld wordt dan komt er natuurlijk nooit een eind aan.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 11:33

ik maak verder zelf wel uit wat het beste voor mijn pony is.. ik heb haar gekregen om er plezier mee te hebben en er lekker mee te doen wat ik zelf wil.
het gaat erom dat ik plezier met haar heb.. en wat een ander daarvan vind moet die zelf weten maar ga degene die hier op bokt of waar dan ook die me kleineert gewoon negeren.. dus als je rare reacties krijgt heb je het daar zelf naar gemaakt..

maartje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 11:58

Hey sharon het is natuurlijk jouw pony dus gewoon doen wat je zelf goed lijkt.
Maar waarom zouden je zus en je instructrice dit zeggen?? Ik neem aan dat ze je gewoon proberen te helpen toch??

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 12:05

maartje88 schreef:
Hey sharon het is natuurlijk jouw pony dus gewoon doen wat je zelf goed lijkt.
Maar waarom zouden je zus en je instructrice dit zeggen?? Ik neem aan dat ze je gewoon proberen te helpen toch??

op mijn zus hoef ik niet te rekenen.. alles wat ze vraagt doe ik voor haar maar owee dat ze wat terug doet.. ze zou het ook nooit een keer voor me opnemen..
en het is me instructrice ook niet..

maar ik red me prima zo.. dat helpen van iedereen vind ik nou wel een keer goed.. natuurlijk is het goed bedoelt dat weet ik ook wel. maar dat hoeft niet te betekenen dat je dat op commando uit moet voeren, en zo komt het allemaal wel over. en ik denk ook dat ze het op die manier bedoelen

maartje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:23

Oh sorry ik dacht dat je les had van inib.
En ik vind een beetje hulp op z'n tijd wel fijn (kan me niet voorstellen dat jij daar anders over denkt). Zeker als het van iemand komt die er verstand van heeft en ik neem aan dat een instructrice dat in ieder geval wel heeft toch?? (je zus ken ik natuurlijk niet).
En als je je door hen gekleineert voelt en liever niet hebt dat ze zich met jouw zaken bemoeien dan kun je dat toch beter een keer op de manege bespreken want bokt lijkt me nou niet bepaald de goede plaats om dit soort dingen uit te vechten. In ieder geval veel succes ermee.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:26

Citaat:
Wil je eerlijk commentaar, die pony van jou Calypso, die speelt alleen maar, ook als je erop zit, ze heeft je continue te pakken en voert geen donder uit, alleen maar rennen en zich onttrekken aan het werk, het wordt tijd dat je eens wat consequenter met haar word, de ene keer mag ze alles, de volgende keer wordt je vreselijk kwaad en word ze op haar kont getrokken, dus qua rijden kun je een voorbeeld nemen aan je zus. Dat Sheronit zo chagrijnig is ligt ook beslist niet aan haar, toen ze kwam was ze het nog veel erger, je kunt nu tenminste fatsoenlijk in haar buurt komen zonder dat je een lel van haar krijgt en als jij zo doorgaat met Cleo kun je er over een poosje ook niet meer in de buurt komen want ze is strontverwend.

@inib Cleo is 4 jaar wat wil je? Je kan niet verwachten dat een pony die net 4 jar is al meteen super loopt. Tuurlijk, ik ben het met je eens dat Sharon best wat consequenter mag zijn. Alleen is het niet zo dat Cleo zo vreselijk verwend is, ik heb wel paarden gezien die erger verwend worden/zijn.
@CalypsoJe pony is nog jong, maar je mag opzich best wel wat meer met haar gaan werken! Je hebt iig een voordeel! Je zal haar nooit over vragen als je zo blijft rijden Knipoog En aangezien je zelf hebt aangegeven dat je recreatief wil rijden op jou eigen manier vind ik dat je hier best mee mag doorgaan! En ik ga verder niet op de traings verschillen van jou en je zus in want je zus rijdt ook niet verkeerd! Alleen heeft zij andere amities dan jou en ieder zijn eigen mening toch?
groetjes
ps @iedereen Ikhoop niet dat ik iemand op zijn/haar zere tenen heb getrapt want dat was niet mijn bedoeling!
Vork