hij heeft ongeveer 1,5 jaar niet in de bak gelopen omdat hij kreupel was. Hij was te hard gegroeid en daardoor konden zijn spieren in zijn achterhand het niet aan, waardoor hij zeer onregelmatig liep.
We mochten een half jaar alleen nog maar buiten rijden, op de lange rechte paden, daar zouden zijn spieren wel sterker van worden... na dat half jaar werd het nog niet veel beter.. en nu eindelijk naar 1,5 jaar loopt hij bijna helemaal zuiver. Bij het begin dat je erop zig loopt hij iets moeilijk, maar naarmate hij loskomt loopt hij goed.
Hij is eigenlijk alles wat hij geleerd had weer kwijt, dus het is een groen paard weer. Dat merk ik wel, zoals vrijdag was hij heeeel kijkerig en steeds aan de kant springen enzo..
10 april was er een onderlinge wedstrijd van PC Roden.. ik zou met mijn pony (flame) meedoen in het springen en dressuur maar toen bedacht ik dat ik ook wel met Igor kon proberen. Hij liep wel rustig, wel heel kijkerig nog enzoo en keihard willen.. maar toch 152 punten.. ik was echt super tevreden!!!
Ik hang bij hem een beetje naar rechts omdat hij dan beter loopt..
hier een paar foto's
in de wei
ik weet niet wat ik aan het doen was, maar ff het zand inspecteren ofzo
ff poseren.. 'hej ik wil wel kijken wat jij in je hand heb hoor.. ga lekker niet naar beneden'
in draf, kijk volgens mij hoe die loopt ofzoo