hunter@1e officieele wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

hunter@1e officieele wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 19:51

hoi,
vandaag 1e officieele wedstrijd gehad wat niet bepaald volgens plan ging... Bloos ze was een beetje heel erg opgefokt, en daardoor werd ik gek en zij nog gekker van mij dus het ging niet echt zo lekker. met het losrijden ook 2 flinke rodeo's uit moeten zitten waar mensen gewoon uitmoesten wijken voor mij. maarjah we hebben het overleefd!

toen wij aankwamen, zaten wij een meisje een beetje uit te lache (jah heel erg ik weet het) dat haar pony 4keer over het hekje was gesprongen, nou wat doet mijn knol.... juist... bijna einde van de proef, springt ze weg, kan haar niet meer houden en springt dus over het hekje heen... whaha zoals op zijn iris (roskur op bokt) gezegt: god straft meteen...Tong uitsteken whaha nou genoeg gepraat hier de fotos

mooie gespierde kont met mooie vlechten gemaakt door qwinty!!
Afbeelding
best lastig z'n groot paard
Afbeelding
Afbeelding
niet z'n hele interesante foto maar moest even haar verwaande kop laten zien als je aan dr manen zit... Haha!
Afbeelding
zo opgezadeld dus we kunnen op weg...
Afbeelding
Afbeelding
geen fotos van het losrijden dus jammer genoeg geen rodeo's deze keer. even de bak rondrijden
Afbeelding
vind ik persoonlijk best wel een mooie foto!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
galopje, zoveel heb ik niet gegalopeerd want hunter heeft geen ijzers en het was er gigantisch glad dus geen riscos genomen en daarna meteen gaan draven. dan maar lagere punten.
Afbeelding
Afbeelding
net aangesprongen andere kant op galopperen, weer een klein stukje
Afbeelding
eindelijk einde van de proef beetje ontspanning bij ons allebei
Afbeelding

de 2e proef is helemaal gefilmd maar die is te groot om te uploaden dus moet ik nog even kijk hoe ik die op ga krijgen.
of kan iemand me uitleggen hoe ik stils kan maken via winamp?

over mijn punten en plaats wil ik het liever niet hebben... Haha! maarjah was ook te verwachten na een avondje stappen en 4en half uur slapen en een opgefokte merrie... Koe maarjah volgende keer beter!!
tips mag best, liefst opbouwend en niet alles 30 duizend keer hetzelfde. ik weet me eigen fouten maar ben benieuwd of jullie het ook zien... Haha!

Mews

Re: hunter@1e officieele wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:55

Gave foto's Marijke! Haha! Ik vind het nog steeds jammer dat er geen foto's van de sprong over het hek zijn! *LOL* Ik heb ook nog foto's, die plaats ik ook wel op bokt als ik ze eenmaal op de pc heb staan. Lachen

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 19:59

hey iris, jah foto van springen vind ik wel erg jammer..Boos! maarjah misschien dat we dat nog wel een keertje doen..Tong uitsteken whaha.
ik wil je fotos ook wel op bokt zetten hoor van de week. maakt mij niet uit. vond echt cool dat je ff kwam kijken! Haha!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:04

Ziet er netjes uit hoor..Haha! ik heb voor 2 weken terug de 1e wedstrijd gehad met mijn friesje.. presies de zelfde problemen.. volle galop en rodeo les op het inrijtein.. en tijdens de proef ook 4x de ring uit of zo.
wij hadden allen ook geen hekjes alleen bordjes..Knipoog
maar ziet er verder netjes uit..
mooi bos manen heeft ie..Haha!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:07

Heey hier spreekt je personal Groomie Haha!...
Was echt jammer dat het glad was en van het sprongetje haha..
Maar ik vond het super gaan voor de rest.
En ik zit nu een beetje te twijfelen of ik ook zal gaan starten met nikcy Tong uitsteken whaha nu ik jou zo zag hadik daar heel veel zin in Lachen

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:08

Heey hier spreekt je personal Groomie Haha!...
Was echt jammer dat het glad was en van het sprongetje haha..
Maar ik vond het super gaan voor de rest.
En ik zit nu een beetje te twijfelen of ik ook zal gaan starten met nikcy Tong uitsteken whaha nu ik jou zo zag hadik daar heel veel zin in Lachen

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 20:13

whaha dubbel post voor me peronal groomie...Haha!
jah vind het eigelijk wel jammer dat de 1e proef niet gefilmd is in plaats van de 2e want dan had die sprong erop gestaan...Haha!
wel cool als je gaat starten met mr. fjorden-coupe...Lachen dan ga ik je helpen!!!!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:24

whahahaha fyorden-coupe word ze nieuwe bijnaam miss wel ze sportnaam whahahahhahahahaha

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 09:23

whaha en op de 1e plaats is geeindigd, linda fenc met fjorden-coupe!! whaha zie het al helemaal voor je..Tong uitsteken

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:36

hahaha ja prcies Tong uitsteken

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:44

ziet er netjes uit hoor Lachen bleven de krullen wat zitten?!? Die rijbanen zien er daar echt keurig uit!!!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:27

Ziet er netjes uit hoor!
Jammer van die sprong en je punten..Maarja het was ook de eerste keer toch?

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 16:24

nou die krulletjes bleven niet zo mooi zitten. volgende keer dus alleen sochtends even borstel erover heen en uitpluizen. geen zin om weer te vlechten enzo.

jah klopt dit was mijn 1e officieele wedstrijd. we hebben nog een wedstrijd gehad maar die was niet officieel en was een groen proefje. om die sprong kan ik eigenlijk best wel lache.... maarjah om mijn punten niet. maar er word daar altijd erg streng gejureerd. meisje wat in de M1 rijd, echt rijd super netjes en altijd punten rond de 165/170, had nu bij haar 1e proef 127 en haar 2e proef 132...:S

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:52

Prachtig beestje Haha! mooi die manen jammer dat het niet bleef zitten. Veel succes bij je volgende wedstrijd en niet meer over hekjes heen he Knipoog
Groetjes Doei! ugchelengenoot Eveline

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:45

Netjes zien de foto`s eruit zeg!!
Jammer dat de hele proef niet zo gegaan is Verdrietig
Had het je gegunt!

Maar zie het zo volgende keer beter!!
Goed oefenen en je komt er wel!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 18:53

hey eveline, waar woon je trouwens in het goeiste dorp van gelderland??

hey selena, jah ff flink oefenen en dan komt het (hopelijk) vast wel goed. maarjah ik ben zelf geen helf op het gras en dan zie ik yentl lekker door het weiland scheuren met silbil...:S maarjah dat is nog het vertrouwen krijgen in hunter en zij in mij...Haha!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:01

Ik vind de punten nog best mooi hoor, als je je die paar 0-en per proef bedenkt voor de galop...! (wat ik overigens best wel streng vind, de meeste jury's geven volgens mij nog wel een 4 als het in de soep loopt of, zoals nu, je weer in draf valt ivm gladheid.) Maar goed, ik vind het dus nog best meevallen, hopen dat het de volgende keer minder glad is en de punten beter! Ja

Is overigens niet alleen een zaak van vertrouwen, hoor: Röskur gaat nooit op zijn bek, omdat hij zoveel struikelt door lui-heid (nou ja, het wordt al minder... zou hij het dan ooit leren... Haha!) weet hij precies wanneer hij op z'n bek gaat en vangt zichzelf nog op voor hij de kans krijgt te vallen. Haha! Ik durf met hem zelfs mijn zijn ijzers best een weilandje door te crossen, puur omdat ik weet dat hij een vrij individueel paard is en erg stevig op zijn benen staat. Lachen Als ik een onzekerder paard had of een die sneller neigt onderuit te gaan, zou ik ook sneller rustig aan doen. Lachen Bovendien, Hunter is best wel groot, vooral in verhouding met die ring, dus kan me voorstellen dat je die voltes in galop wat te veel van het goede vond op het gladde gras. Ja

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 19:54

whaha jah die voltes aren iets te veel van het goeie, daarom maar een halve in galop. tja kijk roskur is toch anders dan hunter. hij is gewoon zeker van zijn benen en dat weet jij. hunter is niet zeker van haar benen en dat weet ik. dus daarom nog goed oefenen en hopelijk heeft hetover 4 weken van te vorne niet geregend.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:52

hunter87 schreef:
hey eveline, waar woon je trouwens in het goeiste dorp van gelderland??

Jaah zeker wel Ugchelen rules Vork ik woon in de essenburg (zijstraatvan de brouwersmolenweg)

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 17:33

wow, dan ben je bijna buurmeisje!! Haha!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:38

Tja Ik ben ook niet zeker op gras sinds hein en ik onderuit zijn gegaan in een simpele bocht.
Maar hein stond ook op ijzers dus extra glad.
Op zich kun je zonder ijzers je best goed een weg banen .
Vandaar dat yentl best met silver in de weide kan rijden zonder ook maar 1 glippertje te maken.
Maar als je het niet vertouwd moet je het ook zeker niet doen en je eigen manier doen.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 17:52

tja kijk, zij vertrouwd silver op het gras omdat ze daar altijd rijden. ik rij eigenlijk nooit in het weiland. maarjah zijn altijd de bak gewend dus tja vind ik wel wat anders. en haar achter hand is zinds de geboorte van meike nooit echt weer zoals de oude geworden.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 17:24

iemand nog tips over houding ofzo?

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:44

Leuk paard! Lachen
Ziet er leuk uit hoor.
Jammer dat de wedstrijd zo slecht ging.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 08:35

tja nix aan te doen volgende keer beter...toch??:D

(pff wat ben ik toch weer positief ingesteld... whaha)