Toen heb ik even dat knopje moeten omdraaien. Exje liep niet goed door mijn schuld dus eerst moest ik ontspannen en dan zou ik verder gaan met inrijden. Na wat gebok, een paar sprintjes en laag stijgeren kwam de ontspanning. (meestal deed hij gewoon mee met lightning die hem uitdaagde om mee te doen, lighting is een 3.5 jarige die af en toe zijn tikken krijgt, en die neemt dan altijd een paard mee, vandaag was het dus altijd explosion, en deze ging er met veel plezier op in!)ik heb een poging gedaan tot ze op volgorde zetten maar dat is niet gelukt
dus dan maar nietik was bij de e4 eerste met 62.5 % (ik hád 64.5%. maar heb -2 gekregen omdat ik zogezegd een figuur heb gereden dat niet moest gereden worden, ik ging uitleg vragen. En toen zei hij dat toen ik hem herstelde (hij veil uit galop) dat ik toen een voltetje heb gereden. Maar ik heb dus geen volte gereden
Maar oke. Jury's hebben altijd gelijk
)en dat waren dus 3 wp.
E5 (proef hoger) ging naar mijn gevoel veel beter, lekker ontspannen enz. ik kreeg een 7de plaats met 60.5% en dat zijn 2 wp. Dus in het totaal 5wp op de 1ste wedstrijd!
of ik ze krijg is een 2de. Ik heb nl een licentei aangevraagd maar op brussel slapen ze
en heb dus nog geen nummer, hoe ze t nou gaan doen weet ik neit. Maar oke genoeg gelult.begin van de prijsuitreiking

1ste 2de en 3de, de rest moet nog volgen
de rest
Die zwarte pony is lightning, de pony die ex heel de tijd mee wou
Deze sloeg verschillende keren op hol, en is zelfs over het beton gevlogen, ze hebben em net optijd kunnen opvangen of hij was piste 2 ingegaan 
daar ging lightning dus

ere ronde

het inrijden voor de 2de proef, dus al ontspannener. Aan het praten met Mieke.
wij weer, Mieke was zich aant beklagen over een bokkende pony die ze in de proef had moeten rijden

ik dénk een middendrafje? hoewel t me eerder een gewoon drafje lijkt

halthouden, nee phara hij staat niet vierkant

jammer van mijn houding. Vind em hier wel leuk lopen
buiten mijn houding is dit toch ook een mooie galopfoto niet?
daar was dus een paard aan het steigeren, ze waren allemaal nogal gek

kijk mijn mooie euh, vlecht
een uur werk! Ga ik even naar binnen om iets te halen, kom ik terug heeft hij ze helemaal geruiïneert
met behulp van gel en haarspray geprobeert hem te herstellen.charmand die staanfotos
beetje opgekrobt niet?moet m toch echt wat meer teugel geven

aanspringen in galop. Daar heb ik t nogal moeilijk mee zoals je ziet

prijsuitreiking 2de proef, execo met Elien
zelfde plaats op de lijst, zelfde plaats in de rij
langs elkaar op dus 
is dit nou dezelfde van net of ben ik blind?

mijn houding: recht zitten en benen op zijn plaats houden
wbt explosion; ik moet hem meer teugel geven.
edit: ik ben blind

DUs het is dit of een hengstenvlecht. Inderdaad mijn houding, ik werk er aan maar aanleren is makkelijker dan afleren
ziet er ook netjes uit!!
Dat was inderdaad ook mooi bij hem..