Explosion @ wedstrijd (5 winstp!!)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Explosion @ wedstrijd (5 winstp!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:30

vandaag hadden we wedstrijd. Lekker vroeg naar hem toe, klaarmaken. Het was mijn eerst officiele wedstrijd, had al clubkampioenschap meegereden maar dat was meer voor de fun, die mensen kende ik allemaal. Dus ik verwachtte er niet veel van en was behoorlijk nerveus, normaal ben ik neit nerveus en Ex raakte ook helemaal in paniek bij het inrijden Bloos Toen heb ik even dat knopje moeten omdraaien. Exje liep niet goed door mijn schuld dus eerst moest ik ontspannen en dan zou ik verder gaan met inrijden. Na wat gebok, een paar sprintjes en laag stijgeren kwam de ontspanning. (meestal deed hij gewoon mee met lightning die hem uitdaagde om mee te doen, lighting is een 3.5 jarige die af en toe zijn tikken krijgt, en die neemt dan altijd een paard mee, vandaag was het dus altijd explosion, en deze ging er met veel plezier op in!)
ik heb een poging gedaan tot ze op volgorde zetten maar dat is niet gelukt Clown dus dan maar niet

ik was bij de e4 eerste met 62.5 % (ik hád 64.5%. maar heb -2 gekregen omdat ik zogezegd een figuur heb gereden dat niet moest gereden worden, ik ging uitleg vragen. En toen zei hij dat toen ik hem herstelde (hij veil uit galop) dat ik toen een voltetje heb gereden. Maar ik heb dus geen volte gereden Maar oke. Jury's hebben altijd gelijk Clown)
en dat waren dus 3 wp.
E5 (proef hoger) ging naar mijn gevoel veel beter, lekker ontspannen enz. ik kreeg een 7de plaats met 60.5% en dat zijn 2 wp. Dus in het totaal 5wp op de 1ste wedstrijd!
of ik ze krijg is een 2de. Ik heb nl een licentei aangevraagd maar op brussel slapen ze Rolleyes en heb dus nog geen nummer, hoe ze t nou gaan doen weet ik neit. Maar oke genoeg gelult.

Afbeelding
begin van de prijsuitreiking Verward
Afbeelding
1ste 2de en 3de, de rest moet nog volgen
Afbeelding
de rest Clown Die zwarte pony is lightning, de pony die ex heel de tijd mee wou Clown Deze sloeg verschillende keren op hol, en is zelfs over het beton gevlogen, ze hebben em net optijd kunnen opvangen of hij was piste 2 ingegaan Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Afbeelding
daar ging lightning dus Clown
Afbeelding
Afbeelding
ere ronde Clown
Afbeelding
het inrijden voor de 2de proef, dus al ontspannener. Aan het praten met Mieke.
Afbeelding
wij weer, Mieke was zich aant beklagen over een bokkende pony die ze in de proef had moeten rijden Clown
Afbeelding
ik dénk een middendrafje? hoewel t me eerder een gewoon drafje lijkt Verward
Afbeelding
halthouden, nee phara hij staat niet vierkant Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
jammer van mijn houding. Vind em hier wel leuk lopen
Afbeelding
buiten mijn houding is dit toch ook een mooie galopfoto niet?
Afbeelding
Afbeelding
daar was dus een paard aan het steigeren, ze waren allemaal nogal gek Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
kijk mijn mooie euh, vlecht Kwijl een uur werk! Ga ik even naar binnen om iets te halen, kom ik terug heeft hij ze helemaal geruiïneert Hamer met behulp van gel en haarspray geprobeert hem te herstellen.
Afbeelding
charmand die staanfotos Rolleyes beetje opgekrobt niet?
Afbeelding
moet m toch echt wat meer teugel geven Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
aanspringen in galop. Daar heb ik t nogal moeilijk mee zoals je ziet Clown
Afbeelding
Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
prijsuitreiking 2de proef, execo met Elien
Afbeelding
Afbeelding
zelfde plaats op de lijst, zelfde plaats in de rij Clown langs elkaar op dus Clown
Afbeelding
Afbeelding
is dit nou dezelfde van net of ben ik blind? Verward

mijn houding: recht zitten en benen op zijn plaats houden

wbt explosion; ik moet hem meer teugel geven.

edit: ik ben blind Nagelbijten / Gniffelen

PrietPraat

Re: Explosion @ wedstrijd (5 winstp!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:34

waaaaaw Kwijl wat is hij mooi Kwijl
super goed gedaan!

bianciej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:35

Leuke foto's Lachen
En gefeliciteerd met je winstpunten! Haha!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:36

Gefeliciteerd Haha!
Leuke foto's ook! Wat is het een super mooi beestje zeg Haha!
Hopelijk krijg je je winstpunten, pfoe 5 in 1 wedstrijd Haha!
Doe je leuk Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:37

none: ik schrok er van eigenlijk Bloos
bianciej: dankje Haha!
lubbie: jaa hijs een knappe vent he Haha!
dankje Haha!

friesepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:40

gefeliciteerd met je wp's
mooie foto en leuke foto's

groetjes fabienne

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:41

Je zit er netjes op Phara OK dan!

Jullie beginnen echt een leuke combinatie te worden Lachen.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:42

Wat een onwijs leuk koppie zit erop Lachen maar jammer van die vlecht... zou persoonlijk liever knotjes zien. Vind een vlecht nogal ponyclub-achtig. Niet beledigd zijn hej Haha! De staart is ook wel erg mooi. Zou verder de neusriem wat hoger doen. Verder qua rijden, jah idd nogal opgekropt. En je houding, dat zeg je zelf al. Been langer maken.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:44

Mooie foto's hoor!
Mooi paardje!
Gefeliciteerd met je punten. Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:53

moowsy: dankje
MissBlim: ik heb niet veel keus. Zijn manen zijn erg lang en vind t zonde om ze eraf te halen om knotjes te maken Ach gut DUs het is dit of een hengstenvlecht. Inderdaad mijn houding, ik werk er aan maar aanleren is makkelijker dan afleren Nagelbijten / Gniffelen En inderdaad ik moet hem meer ruimte geven.
Apple: werd een beetje tijd he Clown *oeh blij*
friesepaard: dankje Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:15

Wat een lief schimmeltje zeg! Haha! Op die ene galop foto die jij zo mooi vind, vind ik hem eigenlijk net iets te veel over de teugel komen. Maar zien er inderdaad verder netjes uit, misschien meer ontspanning in de hals.

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:19

geweldig moooooooooi!! Kwijl suuuper mooi schimmeltje!! wauwii!! Lovers ziet er ook netjes uit!! Haha! manen zijn ook leuk gedaan!! Knipoog

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:20

Wat een supergaaf paardje zeg Kwijl ben echt verliefd Lovers

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:22

Afbeelding
Ik moest zo lachen om die bruine pony op deze foto Haha!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:26

Leuke pony zeg! ziet er goed uit! ik zou persoonlijk alleen op wedstrijd kiezen voor een hengstenvlecht! komt zijn hals er wat mooier in uit vind ik..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 19:58

ditchie: een hengstenvlecht gaat telkens los Scheve mond Dat was inderdaad ook mooi bij hem..
vlieg: baaslief is anders iet zo blij met deze pony. Ze wil stoppen met em te rijden (ze is de verzorgster)
Jessiejl0ve: dank Haha!
0Dessie0: heb ik ook lang werk aan gehad Nagelbijten / Gniffelen er zaten enorm veel elastiekjes in! een stuk of 30 zekér!
liza van loon:wat bedoel je met 'over de teugel'? Bloos

en die spanning in de hals is mijn schuld omdat ik hem niet genoeg plek geef Bloos

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:36

Zoals je al zei, te opgekropt en niet genoeg ontspannen. Maar ik ben er zeker van dat je daaraan hard aan het werken bent!

Die winstpunten krijg je normaal wel hoor, volgens je uitleg, proeven enzovoort rij je vlp en dan worden die nog wel gegeven. Maar wat geven ze hoge punten daar bij jullie! Bij ons (=HGVBB) krijgt de eerste, die een sublieme proef rijd, met moeite 60-65% en bij jou ben je daar pas zevende mee! (We zijn ook vaak met nog geen 7 in de E-proeven... Rolleyes )

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:37

Ziet er netjes uit hoor! Hoe was het afgelopen met de voorlezer? Heb je zelf iemand mee genomen? Btw, dit is in manege M&M hè? Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:08

dyyy: dit is inderdaad in manege m&m Lachen gelezen in het andere topic of wist je t? Haha! ik heb niet zelf iemand meegenomen. Ik kende de voorleze en ik zei dat ik der wat zou doen als ze me fout voorlas. En ze heeft netjes voor gelezen Schijnheilig Clown
marengo_82: ik stond echt versteld van de hoge punten. Ik was ook niet geheel tevreden over de jury. Hij zag echt dingen die er niet waren. Hij heeft bij mij 2 punten afgetrokken omdat ik zogezegd bij het herstellen van galop een voltetje had gereden (heb ik dus echt niet gedaan) en bij andere ook allerlei 'foute figuren' aan gerekend ie ze helemaal niet gemaakt hadden Verward er zijn ook veel klachten binnen gekomen over deze jury. Ik heb liever dat ze lager punten maar dat ze wel uitleggen wat je fout doet en eerlijk zijn. Hier heb je niets aan nl.

de e4 waren we met ehm 15 ofzo
en de e5 waren we ook met 15 ofzo. Dus er was inderdaad niet veel volk. De a proeven waren al een stukje voller. Ik rijd inderdaad voor de vlp. weet jij toevallig iets van de msp wedstrijd?

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:19

Hoe kun je een wedstrijd rijden zonder startnummer? Vreemd Lachen

Maar ziet er goed uit man! Wist niet dat je paardje zo stoer was.. ghehe

Alleen die vlecht... Nee sorry maar dat kan echt niet! Knipoog

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:23

Gaat goed! Haha! Super Lachen Jullie kunnen het echt wel Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:35

oliver: Ik heb een licentie aangevraagd, maar in brussel zijn ze in slaap gevallen (en dan quote ik de mensen van het secreteriaat Clown) Ik heb dus geen startnummer. Maar ik kan wel meerijden... Verward Echt heel raar.
hihi die vlecht Haha! op de manege zelf vinden ze 'm allemaal stoer Clown Maar op bokt hebben ze er andere meningen over. Ik ga een keer kijken of ik nu een hengstenvlecht kan maken emt zijn manen. Dat ging eerst niet Haha! persoonlijk vind ik een hengstenvlecht ook leuker bij hem. En 'wist niet dat je paardje zo stoer was' foei Clown

Gemma: jaah t begint te gaan he Clown

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:37

Mooi beestje Kwijl
Alleen die vlecht..
Doe mij maar knotjes Haha!
Gefeliciteerd hea Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 22:18

pharagirlke schreef:
ditchie: een hengstenvlecht gaat telkens los Scheve mond Dat was inderdaad ook mooi bij hem..
vlieg: baaslief is anders iet zo blij met deze pony. Ze wil stoppen met em te rijden (ze is de verzorgster)
Jessiejl0ve: dank Haha!
0Dessie0: heb ik ook lang werk aan gehad Nagelbijten / Gniffelen er zaten enorm veel elastiekjes in! een stuk of 30 zekér!
liza van loon:wat bedoel je met 'over de teugel'? Bloos

en die spanning in de hals is mijn schuld omdat ik hem niet genoeg plek geef Bloos

Dat ie iets het zijn neus voor de loodlijn loopt. Volgends mij kun je hem beter iets lager instellen met meer lengte, zeker met losrijden. In de proef kun je best oprichten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 20:11

Dior: knotjes gaat niet bij hem Lachen dan moet ik zijn manen trekken. En die zijn zo heerlijk lang Kwijl (nouja voor mij zijn ze lang want heb nooit ponys gehad met lange manen)
liza van loon: maar hij loopt hier toch niet opgericht maar eerder verkrampt? Bloos