Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mickeytje schreef:ik vind dit altijd moeielijk te zeggen zo,
heb je geen foto?
Marja1988 schreef:tot je pony door zn benen zakt. dan moet je echt wel heel zwaar zijn hoor. Ik ben 1.65 m. weeg 56 en rijd op een ponytje van 1.28m. en we doen ook mee aan onderlinge wedstrijden. Ook crossen en alles niet denken dat je te groot bent. Het past prima!

Nu is de mijne geen iel pony'tje. Anders kijk eens op de foto's, dan kun je het zien
capopjekop schreef:Ik ben 170, mijn pony is 136,5 zeg 137. Ik weeg 56 kg. Nu gerust gestelt
Je merkt het snel zat of je pony het aankan. Kijk als ik op mijn shet ga zitten, dan begint die al snel te hijgen en je merkt gewoon dat het zwaar is.
En ik sprong wedstrijden, springles 1x per week. Ook zo nu en dan dressuurwedstrijden, ging zelf springen buiten rijden enz.
Mijn pony raced voluit bokt zo nu en dan. Lijkt me niet dat ze dat zou doen als het zo zwaar zou zijnNu is de mijne geen iel pony'tje. Anders kijk eens op de foto's, dan kun je het zien

dan komt t wel goed.... Ik heb zelf een paardje van 1.52m en ben zelf 1.75m voor de mooigheid had ik eigenlijk een grotere moeten hebben, maar t kan nog net... En ik leer er echt nog zoveel van