Indy@braaf work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

Indy@braaf work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 17:08

He, mensen jaja hier zijn we dan weer, het ging vandaag echt super ik heb haar voor de verandering maar zo'n 25 minuutjes hoeven longeren voordat ik kon opstappen (anders is ze veel te heet) maargoed dat gaat ook nog wel goedkomen ik krijg nog DIK les dus komt wel goed idd. nou uhm het ging dus zoals ik zei echt super lekker en het was ook zo lekker weer. ik heb (behalve het galloperen dan) een heel B-proefje na kunnen lopen die Ylona mijn vriendin de fotograaf Haha! voorlas en dat ging het cool.
Maargoed geen gezeur meer (ik had meer longeer-foto's maar die kan ik effen nie up-loaden)(oh en ik had geen chaps aan omdat die in de was zaten)hier de foto's dus;
Afbeelding
het verkeerde moment maargoed de galop dus)(gaat ook al steeds beter Pling )
Afbeelding
en een rustig stapje na de volte
Afbeelding
en een rustig drafje
Afbeelding
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Hyper! *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* Schijnheilig Pling Tong uitsteken Pling
Afbeelding
deze vond ik gaaf, check dat voorbeentje zeg! echt mooi man! Pling Wow! Kwijl Pling
Afbeelding
en nog een longeerfoto van de draf gevonden dus.

Ik vind haar echt zo lief, en kben zo trots op haar dat het nou zo goed gaat joh! Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Commentaar mag mits opbouwend.p.s ik vind trouwens dat mijn houding er al beter begint uit te zien naarmate Indy ook beter gaat lopen merk ik, kben er ook hard mee bezig. Haha!
Groetjes Elvira en Indy dus Haha! Pling
Laatst bijgewerkt door Oscar op 17-04-05 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd.

spoekie

Re: Indy@BRAAF work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:12

Het lijkt wel alsof het zadel op die draffoto, waar jij erop zit, erg ver naar voren ligt.

Verder begrijp ik dat je hard bezig bent, en je houding vind ik best netjes, voor iemand die p een te kleine pony rijdt Lachen

Succes ermee!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:18

Heeeey!!
Leuk paardje, ik heb wel het idee dat je zadel als je gaat staan naar voren schuift(tenminste zo ziet het eruit)..Ik vind je houding best netjes Knipoog

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 17:19

ja idd lijkt het vaak alsof het zadel te ver naar voren ligt maar dat heb ik al vaak genoeg gecheckt om te weten dat dat niet zo is.
quote; en je houding vind ik best netjes,voor iemand die p een te kleine pony rijdt

bedankt dat je mijn houding best netjes vind, maar dat laatste vind ik nergens op slaan hoor, hoezo is ze te klein voor mij?! mijn instructrice is ong. 10 centimeter groter van ik en zeker ook een stuk zwaarder en zelfs zij rijd nog af en toe een beetje op Indy (crossmonster heet ze op bokt) ik vind dat dus nergens op slaan maargoed.
in elk geval bedankt

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:19

Mmm leuk paardje
Idd let een beetje op je houding ,en je bent er bijna uitgegroeid..

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:22

Het zadel viel mij ook als eerste op, ook ik vind t te ver naar voren liggen. Misschien dat je eens kunt proberen je arm te ontspannen vanuit je schouder? Je ellebogen lijken er wat gespannen op te zitten Knipoog

wel n heel leuk beestje! Het algemene plaatje ziet er al leuk uit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:33

heej elv leuke foto´s....het gaat al stukken beter...

je moet maar niet op die mensen letten die zeggen dat je te groot bent....bokt blijft bokt Knipoog ik rij ook nog steeds op shantal en die is 1,16 en ik 1,65 ofzo...zolang de pony er niets mee lijd wat in dit geval is gewoon lekker door rijden hoor meis!!!!!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:36

thanks Jannekke!

Buxy

Re: Indy@braaf work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:20

ziet er leuk uit hoor..Haha! niet te hoog uit je zadel komen bij het lichtrijden.. en voor het plaatje ben je mischien een beetje aan de grote kand.. betekent niet dat je pony er onder lijd hoor..
ik zij met mijn lengte van 1.74 ook op welshe's van 1.25..Tong uitsteken
suc6 er mee verder.Haha!

Rocky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 22:31

Hoi,

Leuke Foto`s en net zoals iedereen inderdaad het zadel.
Verder is jou houding vrij goed.
Je bent eigenlijk tegroot voor je pony,daar bedoelen ze niks gemeens mee maar het is wel een eerlijk antwoord.
Zelf ben ik ook tegroot voor mijn pony,ik houdt hem gewoon lekker.
Hij kan mij met gemak dragen,jouwn pony jou trouwens ook hoor.
Ik ben 1.66 en mijn pony is 1.42 ongveer.
Dus blijf gewoon lekker door rijden en veel succes met het oefenen.

DoeG...

Groetjes Kimberly

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 22:36

Het lijkt niet zo het is zo; je zadel ligt echt te ver naar voren.. Hoe kan jij het nou goed checken als je er zelf op zit? verder vind ik wel dat je pony er leuk uit ziet hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:48

ditchie schreef:
Het lijkt niet zo het is zo; je zadel ligt echt te ver naar voren.. Hoe kan jij het nou goed checken als je er zelf op zit? verder vind ik wel dat je pony er leuk uit ziet hoor Knipoog

aan de longe ofzo Clown

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 13:51

ditchie schreef:

ik krijg toch 1 keer in de week les! en ja inderdaad zoals Janneke zegt; aan de longe en voordat ik op stap. misshcien aan gedacht? Clown

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:57

t Feit dat je te groot aan t worden ben voor je pony, heeft nix te maken met t feit of je wel of niet te zwaar bent voor m. T staat minder netjes, en daarom wordt t opgemerkt. Als jij blij bent met je pony, zal ik m rijden totdat t echt niet meer kan. Niet iedereen is in de luxe positie om elke x als ze iets gegroeid zijn een andere pony te kunnen kopen. Maar deze opmerking zal je wel blijven horen denk ik. (en anders doe je je beugels toch op de springstand, valt t gelijk niet meer op! haha)