Nu komt zijn balans goed en kan ik ook een beetje lekker leren zitten op hem
. Ik heb heel wat jaartjes les gehad op een manege en ik moet zeggen....de verbeterpunten bij mijn privelessen waren niet van de lucht.
Langzaam aan gaat het met ons beide beter en gaat het vooral met mij en mijn houding vooruit!
Mensen, ik ken mijn verbeterpunten, commentaar is gerust welkom, maar ik weet van mezelf waar op ik moet letten. Nu eens in de week les, dit gaat 2 keer worden en heb woensdag als het even meezit mijn BvA les van Tommie Visser (wat zal hij een lol hebben
)
Net uit de paddock met zijn giraffedeken;)
Oogje.....

Meestal gaat het wel goed om op mijn handen, hakken en hoofd te letten, maar af en toe verslapt mijn aandacht en dan zie je het meteen! Die laatst is even van het strekken wat we aan het oefenen zijn, we gaan vooruit!

Meneer heeft het na verloop van tijd wel gehad, omdat we nu andere spieren aan het trainen zijn als in het begin, is het altijd erg lekker om je hals te strekken als je klaar bent!

De stalmascotte ligt lekker in de bak van het zonnetje te genieten!

En na het eten in de stal lekker nagenieten in het zonnetje!
Dit waren ze weer even, er zullen woensdag ook vast nog wel wat foto's volgen van mijn les. Als het even meezit wil ik over een maand of 2 gaan starten, gewoon voor de lol, kijken hoever we komen!

,
loopt mooi