links vast

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

links vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 17:52

hoe krijg ik mijn paard link ook goed los?
door veel op de linker hand te gaan rijden en vooral je hand openen en dan op de buiten teugel spelen?
alle tips zijn welkom!

Kafue

Re: links vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:11

Wendingen, overgangen, schijnovergangen, wijken voor het been op de volte in iedere hoek een volte en dergelijke.
De beide zijden altijd evenredig trainen.
En zorgen dat je altijd toestaat op de handen.

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:25

[even Kafeu aanvullen] recht richten en niet terug trekken!!! [/even Kafeu aanvullen]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:49

ok dan doe ik het dus toch goed! de manier op bovenstaant bericht van mij had ik gekregen maar d8 al dat ik het wel op de juiste manier deed zoals mij geleerd is! iig bedankt !

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:59

Mijn paardje pakt steeds rechts heel erg vast. Als ik been geef ging ze onder me uit rennen. Ben er in de les heel erg mee bezig geweest, ik moet juist gigantisch op been rijden en rechterteugel gewoon ontspannen en vooral niet terug trekken! Ik vind het wat moeilijk uit te leggen zo, maar omdat hij hem rechts pakt moest ik hem juist op links pakken. Dat was donderdag en aan het eind van de les liep ie goed. Gister weer mee verder gegaan en ze was nu vrijwel helemaal van rechts af. En goed rechtrichten!