magic@buitenrit, voor het eerst door de sluis

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

magic@buitenrit, voor het eerst door de sluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 17:50

vandaag met charelle (magiclover op bokt) naar magic haar pony geweest. eerst hebben we even in de bak gereden en daarna zijn we met magic naar mijn verzorgpony's geweest.
wat vinden jullie van het zadel?(of het goed ligt) en magic zelf en alles? Clown
Afbeeldingmagic met charelle Vingers aflikken
Afbeeldingmagic ruikt brokjes Vork Clown
Afbeeldingcharelle zat er net op....*de eerste passen op magic vandaag*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingmagic in protest Sigaar Koe
[img]http://www.mijn Tong uitsteken Tong uitsteken album.nl/Foto=NCR8I4TS[/img]charelle had lol Vingers aflikken magic begon te steigeren }>
Afbeeldinglol Vingers aflikken charelle ontcapt Vork
Afbeelding
Afbeeldingde volte op Tong uitsteken
Afbeelding
*charel: magic naar rechts.
magic: nea... Boos!
charel: jawel...kom op naar rechts
magic: dan de kont naar patty Vingers aflikken *

Afbeeldingcharel ontlijfd en magic onthoofd Vingers aflikken
Afbeeldingikke op magic Clown
en dan de buitenrit...*naar mariska en nike toe*
Afbeeldingop de akker
Afbeeldingben wel goed in onthoofden Vork
Afbeeldingop 'ut veldje'
Afbeeldingdie staart Haha!
Afbeelding(lette op magic Clown )
Afbeelding Haha! Haha! Clown
Afbeeldingcowboy charelle Vingers aflikken
Afbeeldinghier ging magic voor het eerst over de sluis heen (anders konden we niet bij mariska en nike komen)...het ging opzig wel goed...op het laatste schrok hij wel even en ook het geluid was raar (en er waren boten in de sluis)
Afbeelding
Afbeeldinghier schrok die Clown
Afbeeldingmariska en nike..toen we aankwamen met magic...(mariska is de roodschimmel en nike de bruine)
Afbeeldingmagic met nike(pony's hebben elkaar wel al vaker gezien)
Afbeeldingdiej naas van nike Haha!
Afbeeldingmagic en mariska...mariska durfde eerst niet te komen maar laterna wel Vingers aflikken
Afbeeldingietsje dichterbij Vingers aflikken

Afbeeldingmagic toen we terug waren in de wei

sorry voor de hoeveelheid Bloos

groetjes patty en charelle

Revanches

Re: magic@buitenrit, voor het eerst door de sluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:06

Afbeelding

tja...het is niet mijn type pony,het ziet er wel redelijk netjes uit,maar rijd je daar zomaar in andermans veld en akker??? Bloos!
wel knap dat ze zo over de sluis liep Lachen netjes Lachen

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:07

en wat ik nog vergeten was...let een beetje op je houding vooral je voeten Knipoog niet te ver in de beugels en tenen naar binnen Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:13

ja, die voeten vond ik wel erg frapant op sommige foto's

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:19

Het lijkt of dat meisje op de eerste foto's de beugels heel erg kort heeft!
verder wel leuke foto's maar net als hierboven, denk wel een beetje aan je houding : tenen in de beugels en naar binnen.
Leuk paardje Ja

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:42

leuke foto's, en leuk paardje
ik vind alleen dat je neusriem een beetje laag zit Bloos

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 19:08

hier is charelle even:
het zadel is niet goed en daardoor is het ook dat ik mijn voeten en benen niet goed hou...maar er wordt wel aan gewerkt Tong uitsteken
mun lesgeefster zei dat de beugels zo goed waren maar toen we met patty de beugels langer hadden gemaakt heb ik ook op die maat gereden en dat zat wel fijner.
de neusriem kan niet hoger Bloos
we reden in de wei van magic en op de akker mag het...daar zijn paadjes tussen om op te rijden, wandelen, en komen ze ook met de traktor (dat veld is ook van die man en je mag er wel eens in rijden..maar niet zo vaak)

hardstikke bedankt voor jullie reactie
en commentaar of iets is welkom Knipoog Vingers aflikken kan ik ook iets mee dan he Clown

groetjes charelle en patty

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:27

Om eerlijk te zeggen vind ik het geen fijn zadel je kunt je knieen er niet tegen klemmen en het heeft geen diepezit ik vind dat hij vel te ver van de schoft af ligt en dat is bij de meeste paarden waar zo'n zelfde zadel opligt. Maar ik moet zeggen Magic rijdt zalig, en ik zal binnenkort eens bij je komen kijken en een blijk werpen op je training met magic..

Groetjes Sandra

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:42

meiske16 schreef:
Afbeelding

tja...het is niet mijn type pony,het ziet er wel redelijk netjes uit,maar rijd je daar zomaar in andermans veld en akker??? Bloos!
wel knap dat ze zo over de sluis liep Lachen netjes Lachen

whaha ja idd erg kmap maarre het is een "hij" het is een ruintje Clown Knipoog

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:51

Pattypaard schreef:
hier is charelle even:
het zadel is niet goed en daardoor is het ook dat ik mijn voeten en benen niet goed hou...maar er wordt wel aan gewerkt Tong uitsteken
mun lesgeefster zei dat de beugels zo goed waren maar toen we met patty de beugels langer hadden gemaakt heb ik ook op die maat gereden en dat zat wel fijner.
de neusriem kan niet hoger Bloos
we reden in de wei van magic en op de akker mag het...daar zijn paadjes tussen om op te rijden, wandelen, en komen ze ook met de traktor (dat veld is ook van die man en je mag er wel eens in rijden..maar niet zo vaak)

hardstikke bedankt voor jullie reactie
en commentaar of iets is welkom Knipoog Vingers aflikken kan ik ook iets mee dan he Clown

groetjes charelle en patty

en over het hoofdstel(dat is dan wel een hoofdstel voor een paard eigenlijk, maar omdat hij een forsere hoofd heeft.....) en ik krijg binnenkort misschien weer een nieuw hoofdstel en die wouden we dan misschien eens proberen bij Magic Knipoog Haha!

En dat zadel is idd niet goed, het is erg laag en daar kun je niet zo goed op rijden, want toen hij op de manege stond had hij een kei fijn zadel. Toen konden zelfs de kleinste er nog op blijven zitten, maar nu Ik begin dan ook te hobbelen soms, als ik niet goed mee ga met de beweging(ik moet in dat zadel wat extra meebewegen anders dan klats klats klats en dat is niet zo fijn voor Magic)
Knipoog Haha!

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:04

Wat een leuke pony, echt helemaal mijn typ Ja.
Meeste commentaar is al gegeven, over je voeten enzo.
Het zadel lijkt mij ook niet echt lekker. Een fijn zadel komt je houding vaak ook ten goede.

magiclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 16:08

hier ben ik dan onder mijn eigenaam ik weet dat het zadel en hooftstel niet goed zijn maar ik krijg geen neiuwe toen ik hem kocht stond hij op een manege en daar kreeg ik ook ee nhoofdstel en zadel eerst was het hoofstel veelte klein en nu heb ik paarden hoofdstel ik hoog of laag springen maar die neusriem krijg ik niet hoger ik probeer het al zo hoog mogelijk maar hoeger krijg ik em egt niet en over het zadel er ligt al iets onder het zadel maar het zadel is misschein wel goed maar nie voor magic want het sluit niet aan want k kan nie goed bij zijn buik om te drijven daarom heb ki vaak mijn beugels niet goed en mijn hakken heel erg omhoog en in het begin(de eerste foto's) waren mijn beurels te kort maar mijn lesgeefster heet er nooit iets van gezegt maar nu merk ik zelf ook dat k al beter zit in het zadel