op naar de voorkeuring....
de vet verstopt zich achter Graas omdat ze denk ik niet op de foto wilde... al was graas helemaal gek van deze vet... en andersom ook...
Graas goedgekeurd en wel in haar padockje.....
bij de start.,... kijk mijn mooie zelfgespoten oranje beugels eens....
sja ik weeet ook niet wat ik hier aan het doen ben... ik comandeer Roskur en merens denk ik???!! dat zijn dus twee mede-bokkers!!
bla... bla... bla... en graas zag iets interessants...
hier gingen we dus precies van start..... wat zit ik toch weer raar... hhahaha
ergens in het bos....
weer ergens in het bos....
en hier zijn we net gefinnisht....
wachten bij de nakeuring... juffie ongeduld....
de nakeuring... voor mij eigenlijk wel een beetje het spannendste moment van de dag... maar we zijn helemaal goedgekeurd!!! met een Dikke A voor locomotie!!!!!
en het paardenbeest staat lekker te vreten in hhaar paddock!!!
toen moest de champange open.... had ik beloofd... als ik goedgekeurd zou worden had ik voor mijn mede-endurance-huiskamer-vrienden en iedereen die wilde champange... helaas waren er al veel mensen naar huis....
nog even gezellig samen op de foto met de champange... graas had hier geen zin in!!!!
zoals je dus wel ziet hebben wij een top-wedstrijd gehad... uiteindelijk 10.83 km per uur... vergeleken met voorgaande wedstrijden toch rustig aan gedaan....
en helemaal goedgekeurd!!!!!
de dag na de wedstrijd stond ze er ook goed bij... er was niets aan haar te mereken!!!
op naar kootwijkerbroek 2 dus... helaas is deze pas in augustus....
maar het oranje team is helemaal terug!!

Op die commandeer-foto lijkt Röskur er niet zoveel trek in te hebben! Hij kijkt weg van je commanderende wijs-vinger zo van "neee, ik doe het toch niet!"