Explosion@work (again)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Explosion@work (again)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:05

ja alweer Bloos en zondag komen er ook nog wedstrijd fotos óók en de zondag daarop waarschijnlijk óók. Arme bokkers Ach gut

over de fotos:
Ex was erg heet. Maakte zich enorm sterk en groot, ik leek wel op een paard te zitten Clown Hij loopt dus ook echt niet goed

Afbeelding
even poseren met t lint dat we kregen op m&m (kampioenenlint ofzo) Ik vond dat exje ook iets verdiende dus kreeg hij het lint (wat gaatie met een beker doen Clown)
Afbeelding
deze is stoer! die staart Kwijl
Afbeelding
beetje ver weg, hier zie je ook dat ie zich sterk maakte enz. En vrij groot. Hij loopt dus echt slecht op bepaalde foto's hier valt het nog erg mee!
Afbeelding
weer ver weg. loopt ie slecht Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Afbeelding
galop oeh hier kijkt ie vals Nagelbijten / Gniffelen (dat oogje) Hier was ik em ff aant laten uitgalopperen Bloos
Afbeelding
ik had dus ook de grootste moeite om zijn galop uit te zitten Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
dus ging ik maar in verlichte zit staan Clown
Afbeelding
'rustig' drafje
Afbeelding
*zucht*
Hij werd in elk geval kalmer
Afbeelding
Afbeelding
deze vind ik wel leuk (middendraf)
Afbeelding
Afbeelding
galop, zich sterk aant maken
Afbeelding
drafje een poging tot hals strekken maar ik vertrouwde hem niet genoeg Bloos
Afbeelding
hier ging ie tenminste op me letten, maar echt goed lopen doet ie hier niet geloof ik he?
Afbeelding
beter
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kalmer galopje, dat voorbeentje Kwijl
Afbeelding
dit bedoel ik dus met 'niet kunnen uitzitten' Rolleyes fotos staan dus niet op volgorde!
Afbeelding
Afbeelding
tvalt me op dat ie op sommige galopfotos zijn achterbeen al een stuk verder naar voren plaatst dan in het begin. Of zie ik dat fout?
Afbeelding
overgang naar stap + wending
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
euh tja Bloos
Afbeelding
Afbeelding
om af te sluiten een slechte foto Verward

Ex was gespannen en heet! Hij loopt dus maar op sommige foto's wat 'beter' Bloos Mijn houding is toch ook al gebetert niet? Alleen nu ga ik voorover hangen ipv mijn rug hol te maken Rolleyes Mijn rug zal altijd wat holler lijken omdat ik een dikke kont heb Bloos Bloos Bloos
sporen: die heb ik aan op 'aanraden' van mijn lesgeefster, zoals je ziet prik ik hem er ook niet heel de tijd mee! Het zijn gewone korte knobspoortjes.

kadans16

Re: Explosion@work (again)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:12

Een paard loopt zoals hij gereden wordt....

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:18

Is dit je nieuwe zadel?

Het ziet er op de foto's uit alsof het achterover ligt.
Je lijkt daardoor ook heel erg op de lepel te zitten ipv in het middelpunt van het zadel.

Ik zou er toch nog eens naar laten kijken als ik jou was.

En succes met je wedstrijden trouwens Lachen

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:18

Jaa, dat was het eerste wat me opviel die sporen en een andere cap als ik het goed heb Knipoog...
Ik vind het er eigenlijk best netjes uit zienhoor Haha! En je stoort hem zeker neit met je sporen hoor.
Ik heb vandaag de hele les moeten horen dat ik mijn handen niet boven het zadel mocht hebben Knipoog dus dat de teugels korter moet. En bij jou zie ik nu toevallig ook je handen boven je zadel, dus als ik goed opgelet hebt moet je je teugels ietsje korter proberen te maken Lachen
Verder heb je hem mooi aan het lopen hoor Knipoog Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:35

none schreef:
Jaa, dat was het eerste wat me opviel die sporen en een andere cap als ik het goed heb Knipoog...
Ik vind het er eigenlijk best netjes uit zienhoor Haha! En je stoort hem zeker neit met je sporen hoor.
Ik heb vandaag de hele les moeten horen dat ik mijn handen niet boven het zadel mocht hebben Knipoog dus dat de teugels korter moet. En bij jou zie ik nu toevallig ook je handen boven je zadel, dus als ik goed opgelet hebt moet je je teugels ietsje korter proberen te maken Lachen
Verder heb je hem mooi aan het lopen hoor Knipoog Haha!

moet mijn teugels ook kort houden van mijn lesgever Schijnheilig alleen benk vergeetachtig Nagelbijten / Gniffelen
en een nieuwe cap ja Clown
kaj: klopt Bloos Ik zag later pas dat het wat fel op de schoft lag Bloos Het lag dus niet zo goed. *mijn schuld*
kadans: u bedoelt?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:39

edit: kaj, op deze fotos ligt het niet 'achterover' zoals jij zei:
viewtopic.php?f=10&t=393523
houd er ook rekening mee dat het maar een 16 inch is Knipoog Daarbij zit ik altijd te ver naar achter in mijn zadel Scheve mond Ik probeer het af te leren maar t wil (nog) niet lukken.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:41

Dat een paard loopt zoals hij gereden wordt.. precies zoals het er staat.Jij zegt in al je topics dat het zo slecht gaat.Het is een spreekwoord snap je Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:42

kadans16 schreef:
Dat een paard loopt zoals hij gereden wordt.. precies zoals het er staat.Jij zegt in al je topics dat het zo slecht gaat.Het is een spreekwoord snap je Knipoog

bij explosion? Bij Phara ja Clown Maar die is ook altijd nogal gespannen Clown Bij explosion niet wel zeg ik altijd dat hij sloom is. En dat is ie ook altijd behalve vandaag Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:48

ik heb foto's gezien dat explosion zijn naam letterlijk nam, dus ik vind het erg dapper dat je erop durft te rijden.
en ach Rome is ook niet 1 dag gebouwd.
Ontspanning komt nog wel, pony is volgens mij niet 1 van de makkelijksten.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:11

Je hebt idd je teugels te lang, waardoor je handen boven het zadel zitten ipv ervóór. Hierdoor wordt het haast onmogelijk een goede ophouding te maken. Ook moet je proberen je handen iets meer bij elkaar te brengen. Ik heb soms het idee dat je je benen wat afsteekt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 21:46

lowara: Explosion neemt zijn naam inderdaad tamelijk letterlijk, hij is doodbraaf, en dan van het ene moment op het andere ontploft ie letterlijk Verward Hij kan dan de dag ervoor nog zo ontspannen gelopen hebben, de dag erna kan hij 1 brok spanning zijn die je er na even rijden wel uit krijgt, deze fotos zijn ook van het begin (losrijden dus)
kieffertje: dankje voor de tips! dat van mijn benen kan wel zijn odmat ik bang heb om met mijn sporen te prikken Bloos

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 23:28

Wat n mooi beestje heb jij! Lachen
Ben eens met Kiefertje maar juist in de middendraf zou ik proberen iets meer je handen naar voren te brengen: dan kan de pony iets meer door "heel zijn lichaam" strekken, op de foto blijft ie ook iets achter de teugel nu. Kan moment opname zijn natuurlijk! Haha! en ik ben n ramp in uitleggen Tong uitsteken .
Leuke combi jullie, succes met zn 2tjes verder Lachen

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 07:30

lowara schreef:
ik heb foto's gezien dat explosion zijn naam letterlijk nam, dus ik vind het erg dapper dat je erop durft te rijden.

Naja erop durven te rijden? Ik ken pony's en paarden waarbij het nog veel erger
is de engheid dan is dit er nog weinig bij.. Knipoog

Maar ik vind het een leuke pony, leuke combi ook!

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 08:20

je zegt dat wel he bij je eerste foto van: explosion krijgt het lint want wat moet ie met een beker doen? Euh.... kan aan mij liggen maar wat gaat ie met een lint doen dan??? hahah

krunsjkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 09:23

kadans16 schreef:
Een paard loopt zoals hij gereden wordt....

niet helemaal mee eens, paarden hebben ook een karakter waar je mee om moet zien te gaan als je bijvoorbeeld een enomr druk paard hebt zal hij eerst druk blijven hoe je hem ook rijdt, later zal ie dan misschien wel kalmeren. Ik snap dat het een spreekwoord is, maar vind het gewoon niet helemaal kloppen. Verder had ik het ook niet echt leuk gevonden als je dit in mijn topic had gezegd, niet heel erg aardig vind ik dus. ik begrijp dat ze dat zelf doet in haar topics maar jah...onzekerheid???

nu ff ontopic Haha! leuk beestje, vind dat je het best goed doet hoor, is lastig rijden als ze zo fel zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:22

Iedereen heeft weleens een (of een paar) dagen dat het slechter gaat.
Zo ook met Vivaar, die k pas net heb, de ene dag gaat het super en daarna zonder reden weer wat minder.
Gewoon mee om leren gaan!

Maar het is echt een kwijl paard kath!! echt heel erg mooi!
Gewoon doorgaan he Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 12:12

krunsjkim: als ik zeg dat het slecht gaat (nooit beseft dat ik dat in elk topic zei trouwens, ik meende toch van niet maar t kan natuurlijk) dan bedoel ik dat ie niet helemaal loopt gelijk hij moet lopen. En hij loopt gewoon nog niet helemaal gelijk die moet lopen. En meestal net als ik zon gevoel heb van 'oh wat loopt ie fijn' dan is de camera niet in de buurt. Haha!(komt nu nog maar zelden voor maar dat begint al te beteren, dat ik dat gevoel heb dat ie fijn loopt dus)
alacairion: zo is Ex ook,heb m ondertussen al een aantal maanden (in september mag ik ons '1 jaar samen' vieren Clown Dus tzou toch mogen beginnen te lukken Nagelbijten / Gniffelen en tuurlijk gaan we door! We moeten beide nog heel veel leren (maar vooral ik dan)
moes: naar mijn gevoel is exje de clubkampioen, want hij heeft per slot van rekening zo goed gelopen! Clown en met zijn hoeven kan die de beker niet vasthouden (of je beker lijkt niet meer op een beker) dus krijgt hij t lint Clown dat kan die wel rond zich hangen Clown(heeft ie trouwens alleen maar 5 minuutjes voor de fotos omgehad)
ladyluna: eens! Haha! Pharaon is ook een stuk erger, het voordeel is dat hij elke dag zo is (t eerste kwartier) Ex is bv een maand vrij braaf en dan ineens gooit ie álles eruit en dan heb je even iets van: wat heeft die gegeten? Verward Dan heb ik liever eentje die bv elke dag t eerste kwartiertje wat rottiger doet. Want als ze dan heel plots alles eruit gooien verwacht je je er niet meteen aan Haha! Ken zelf ook wel ponys die erger zijn. waarvan ik blij ben dat ik ze niet moet rijden Clown
naomi: dankje voor de tip Haha!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:18

het is echt een leuke pony zeg!
ik vind het best goed gaan hoor, elk paard heeft en mindere dag, net zoals mensen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 20:34

Theake schreef:
het is echt een leuke pony zeg!
ik vind het best goed gaan hoor, elk paard heeft en mindere dag, net zoals mensen.

klopt. Maar ex blijft een beetje testen. De ene dag wat meer dan de andere, en ik leer er telkens beter mee om te gaan Lachen hij loopt zeg maar 'onregelmatig' in de zin dat hij de ene dag ontiegelijk sloom is, en de andere dag bulkt van energie, en daar kank nog niet zo goed mee om, maar mijn lesgever helpt mij daar erg goed mee! Lachen en zoals een voorganger al zei: rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Lachen Ben al blij dat ik hem vooruit begin te krijgen Clown (in de gang die ik wil Clown nog niet altijd in de snelheid die ik wil Clown)

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:41

Tja.. ik denk niet dat er ook maar iemand op bokt is die in 1x super rijdt alla anky!

Ik vind dat je duidelijke vooruitgang ziet bij jullie, dus zijn jullie op de goede weg, toch?!
En wat ben jij in 1x gegroeid phara!! Je past er nog goed op, niet daarvan, maar valt gewoon op!!

Mooie combinatie zijn jullie!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:46

Het gaat niet altijd geweldig Lachen Hij loopt misschien niet zoals anders, maar verder ziet het er wel leuk uit hoor katleen.
Mag ik vragen: Welke cap is dat?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 22:11

Jnien: ik heb inderdaad een flinke scheut gekregen Lachen Ben ik ergens ook wel blij om...Was nl heel erg klein Clown Heb vandaag een doosje 'mercie' aan mijn lesgever gegeven omdat ze me zo goed helpt! want het is dankzij haar dat exje en ik vooruit gaan. Tis ook wel haar job maar toch Lachen ze verdient het ook! en ze was er erg blij mee.

cynthy: hoe bedoel je welke cap is het? welk merk of? want voor het merk moet ik even kijken dat weet ik nl niet vanbuiten Bloos

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:25

Ja, welk merk ed. Hij zit er mooi uit namelijk, en ik wil graag een nieuwe Lachen [edit: typfout]

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 19:55

het is een happy valley cap. Lachen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:09

trooooooooo super mooie pony !! ik ben geen pony fan maar de jouwe Lachen