en zondag komen er ook nog wedstrijd fotos óók en de zondag daarop waarschijnlijk óók. Arme bokkers 
over de fotos:
Ex was erg heet. Maakte zich enorm sterk en groot, ik leek wel op een paard te zitten
Hij loopt dus ook echt niet goedeven poseren met t lint dat we kregen op m&m (kampioenenlint ofzo) Ik vond dat exje ook iets verdiende dus kreeg hij het lint (wat gaatie met een beker doen
)deze is stoer! die staart

beetje ver weg, hier zie je ook dat ie zich sterk maakte enz. En vrij groot. Hij loopt dus echt slecht op bepaalde foto's hier valt het nog erg mee!
weer ver weg. loopt ie slecht

galop oeh hier kijkt ie vals
(dat oogje) Hier was ik em ff aant laten uitgalopperen 
ik had dus ook de grootste moeite om zijn galop uit te zitten

dus ging ik maar in verlichte zit staan

'rustig' drafje
*zucht*
Hij werd in elk geval kalmer
deze vind ik wel leuk (middendraf)
galop, zich sterk aant maken
drafje een poging tot hals strekken maar ik vertrouwde hem niet genoeg

hier ging ie tenminste op me letten, maar echt goed lopen doet ie hier niet geloof ik he?
beter
kalmer galopje, dat voorbeentje

dit bedoel ik dus met 'niet kunnen uitzitten'
fotos staan dus niet op volgorde!tvalt me op dat ie op sommige galopfotos zijn achterbeen al een stuk verder naar voren plaatst dan in het begin. Of zie ik dat fout?
overgang naar stap + wending
euh tja

om af te sluiten een slechte foto

Ex was gespannen en heet! Hij loopt dus maar op sommige foto's wat 'beter'
Mijn houding is toch ook al gebetert niet? Alleen nu ga ik voorover hangen ipv mijn rug hol te maken
Mijn rug zal altijd wat holler lijken omdat ik een dikke kont heb

sporen: die heb ik aan op 'aanraden' van mijn lesgeefster, zoals je ziet prik ik hem er ook niet heel de tijd mee! Het zijn gewone korte knobspoortjes.
...
En je stoort hem zeker neit met je sporen hoor.
alleen benk vergeetachtig
Ik probeer het af te leren maar t wil (nog) niet lukken.
wel zeg ik altijd dat hij sloom is. En dat is ie ook altijd behalve vandaag 

.