De dag begon (ondertussen al 11 uur hoor) met even losgooien zodat hij straks met rijden niet met mij gaat gooien. (Hij is namelijk niet moe te krijgen maar ik jammer genoeg wel)
He daar aan de overkant staan pony's op de wei!!
I believe I can fly!!
Zullen we voetje van de vloer spelen??? Kijk maar ik raak de grond echt niet......
Nog even laten zien hoe groot ik mezelf kan maken.....
Toen liep mijn baasje ineens weg om wat te gaan drinken. Ze was wel zo lief om voor mij hooi achter te laten maar ik wou toch even iets anders doen:
ROLLEN!!!!
Zal ik stoppen??
Neeee toch maar niet....
Toen vloog er een engeltje boven mijn hoofd.......
Toen ik uitgespeeld was mocht ik even lekker op stal wat drinken en wat aan mijn stro knabbelen. Na een tijdje werd ik weer uit mijn stal gehaald en ging mijn baasje mij poetsen ...... Hmmmmmmmmm wat lekker en wat was ik mooi schoon want mijn baasje vond mijn zandrug door het rollen niet zo mooi.... FLAUW HE!!!
Daarna gingen we rijden (nouja ik ging het baasje pesten want ik was toch nog niet moe na het spelen hihi }> )
Lekker draven. Hier gedraag ik me nog redelijk toch....
Kijk maar toen kreeg ik zelfs nog een kroeltje.....
Galopje maar ik wou geen galopje ik wou crossen!!!
Dan maar de beentjes in de lucht....
Toen was mijn baasje mij een beetje beu (snap jij dat nou?? ikke wel eigenlijk hihi }> ) En toen ging haar mammie er nog even op....
En toen deed ik het lekker wel nananana }>
Lekker uitstappen... He baasje ben je daar weer...
Na lekker uit te hebben gestapt werden mijn beentjes lekker gespoten en mocht ik even in een andere stal staan omdat mijn stalletje nog uitgemest moest worden. Daarna stond ik in een lekkere schone stal naast mij twee lieve buurmannen. Siglavy en Magic. Dit zijn ze:
Links Siglavy en Rechts Magic
Zo dat was mijn dagje wel weer... morgen weer lekker op de wei want die was vandaag bezet
Doeg doeg laat weten wat jullie van mij vinden
mooie gangen heeftie..!! alleen hij loopt iets te veel op ed voorhand..verder netjes