Als iemand me een paar maanden terug had gezegd dat ik een buitenrit zou gaan maken met Ot dan zou ik die persoon voor gek verklaard hebben, maar soms kunnen dingen snel veranderen

Na een buitenritje met Roofer een maand of twee geleden (en eigenlijk ook door de enthousiaste verhalen van oa Karin) raakte ik weer wat hoopvoller gestemd over af en toe een buitenritje met Ot. En van het een komt het ander en zo stond ik zondag ineens op een endurancewedstrijd in Austerlitz

Bij de voorkeuring was alles in orde, alleen na het draven werd hij wel heel erg stoer. Tijdens het lopen gingen zijn knieën al ongeveer langs zijn oren en daarna werd hij helemaal jolig. Hij liep overdwars naast me te huppelen richting trailer, totdat hij Roofer zag. Ot slaakte een diepe zucht en ging vervolgens op zijn gemak naast Roof staan
Echt heel grappig
(stiekem toch een echt SGW-paard
)
Helaas een iets te hoge hartslag, maar na tien minuten gelukkig alles goed. Otje zat in eerste instantie met zijn hartslag hoger dan na de cross
Denk dat het in de voetbalwedstrijd naast het laatste pad heeft gezeten, na tien minuten was hij iig van 68 naar 48 gezakt
(Otje heeft hier ineens wel hele grote oren
Kan hij zeker beter mee horen
)
Bij de nakeuring was ook alles in orde met de paarden. Otje had weer een hartslag van 40(net als bij de voorkeuring) en verder was ook alles nog in orde. Met voordraven was hij nog steeds erg jolig

's Avonds lag hij heerlijk in zijn stalletje toen ik kwam en hinnikte hij helemaal naar me
(wsl naar zijn hooi maar toch
)Gister was hij ook helemaal topfit. Ben zelfs alleen een rondje met hem wezen stappen langs de weg. Wel wat stomme acties gehad, maar hij heeft zich redelijk gedragen
Misschien komt het toch nog wel goed met dat maffe beest van me
Ik heb iig een hele leuke dag gehad zondag, het was voor herhaling vatbaar