Perizade Banoe
Perizade is een merrie van 7jaar... beleerd in de zin van: niet groen maar ook niet ervaren...
Het zadel moet nog gekocht worden vandaar dat wel zonder zadel rijden...
Gister wel met zadel geprobeerd maar toen ging ze er vandoor, dat ging echt snel joh... ben wel blijven zitten... snel zadel eraf en er weer op... (het zadel paste echt neit)
Ohwjah... geen commetaar over dat ik geen cap draag, dit is mijn eigen keuze... in buitenrit heb ik hem wel altijd op...
en ik weet dat ik de handen laag draag, let wel, ik hinder haar niet in de mond. De merrie is zo beter te rijden (rijd met lange lage teugel)
Even bij komen van de schrik
rondje stappen:
andere kant uit
Na haar aan het werk te hebben gezet de eigenaresse er ff op
Hinnik... mama waar ben je nou (haar moeder staat sinds enkele weken weer bij haar op stal, nou jah ze zal vast niet weten dat haar ma is maar goed)
Drafje
oogje
Hoofdje
weer een drafje
tja.. hier heb ik erg om gelachen
Hier zag ze buurjongetje Eros (New forest)
Ik er weer op, zo ziet ze eruit van boven:
Kontje:
Wat zien we daar
stapje
Volte
Koppie weer
Drafje
en de laatste... na het rijden, ze heeft hier haar staart los... je kunt wel zien dat ie behoorlijk lang is, daarom zit ie ook altijd in een vlecht zoals je bij het rijden wel kon zien:
Commentaar is welkom, zolang in positive zin... over de cap had ik al wat gezegd en ook over de handen

Ze is idd een beetje te dik, maar het valt opzich nog wel mee. Maar ik vind het een leuke merrie! Wat is haar afstammeling? Veel plezier ermee!