Trixpoownie in Austerlitz!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lepeltje

Trixpoownie in Austerlitz!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 15:01

Trix ging een beetje bagger gisteren..
Begon al bij de voorkeuring (nouja dat lag niet aan trix). Was dus een vet die ging kijken of Trix der signalement klopte, (wat op d'r startkaart staat dus) en dat was dus niet heel erg het geval, klopt van geen kanten. Wist ik helemaal niet, heb gewoon een schele veearts denk ik, ging ervanuit dat die het wel wist.
Maar goed, die gast dus zo vragen bij de opperhoofdvet bij locomotie wat ze ermee aan moest, want het was natuurlijk heel logisch dat ik een tweede trixpaard uit de stal had gerukt en met allebei met dezelfde startkaart cross. Ik ben nooit eerlijk namelijk.
Dus die gasten d'r gebit checken enzo, en ze vonden dat Trix 7 moest zijn, (jaja dat staat in cijfertjes op d'r kiezen ) sja ze is 8, vonden ze eerst wel een beetje een probleem maar uiteindelijk vonden ze het dan toch maar kunnen.
Het chipding was mijn redding want anders was et een endurance van naar de manege en weer terug. (op zich ook al een best eind )
Maar goed, bewezen dat het toch echt de Beatrix van het paspoort was..
Dus ik voordraven, iets onregelmatig linksvoor, een B, snapte er geen hol van want ik zag er zelf eigenlijk helemaal niks aan. Maar goed, ik ben dan ook geen vet. (en deze was misschien ongesteld ofzo, moest zich ff uitleven *just kiddin*)
Nouja, toch maar starten en ik ging ervanuit dat ik de helft ging rijden, tot de P/A, ach dat stukkie is opzich ook al leuk dus zo erg is dat niet.
Maarja, Trix loopt alleen door plassen als het er ook bij regent dus ze ging de hele tijd langs plassen heen baggeren, wordt je ook wel een beetje moe van. Beste baggerzooi op sommige stukken nog trouwens, ben blij dat ik een beetje vroeg moest starten anders was het helemaal een zooi geweest denk ik.
Oke, bij de P/A dus, ze zag er niet uit hele mooie krulletjes en tot over d'r oren onder de bagger. Als je niet beter wist zou je de dierenbescherming bellen.
Daar had ze dus HF 56, lekker kantje boord. Mede dankzij teddybeer imitatie.. (ik zei nog zo tegen dat beest, gooi die vacht nou uit! )
En bij locomotie dus weer een B, deze keer rechtsvoor, voor de afwisseling zeg maar. (zelfde vet trouwens)
Nouja, dus ik maar weer verder baggeren want ik merkte er nog steeds niks van.. Dus Trix ging maar weer verder met haar poging twee keer de lengte van de route af te leggen door langs alle plassen heen te baggeren . Ze werd ook wel een beetje moe van zichzelf geloof ik..
Nouja, bij de finish, HF 60, ze wilde mee voetballen (was een voetbalveld daarnaast) en ik denk nog steeds dat het gedeeltelijk ook door haar vacht kwam dus..
En bij de nakeuring HF 52 .. Echt super hoog voor haar doen maar ze stond daar nog steeds te hyperen..
En bij de locomotie... guess what... een B . En ik merkte er gewoon echt niks van, ben ik dan echt zo blind? Ik jakker niet zomaar een eind weg met een knol die onregelmatig loopt..
Nouja baal gewoon een beetje van die onregelmatigheid enzo..

Maar goed, ik weet wel weer wat dingen, eerste is dat ze nog lang niet terug in conditie is en tweede is dat ik nooit meer ga starten als ze nog zo'n vacht heeft. (ff scheren dan dus of gewoon niet rijden)

Dat was het.. Heb er een beetje een raar gevoel over..

En hier de foto's, voor de rest hebben we wel erg veel lol gehad hoor.. Haha!

Afbeelding
Wachten op een vet bij de voorkeuring, zag de bui al hangen denk ik.. Tong uitsteken

Afbeelding
De vet in verwarring door Trix der schele signalement.. Mijn verklaring dat ze er eergister een kleurspoeling in had gegooid mocht niet baten..

Afbeelding
Even een beetje fatsoeneren. (onmogelijk maar het ging om het idee)

Afbeelding
Grote kans dat je de rit niet overleeft.. Clown

Afbeelding
Bert heeft het wel overleefd.. (sorry, erg wazig)

Afbeelding
Arme kleine poownie..

Afbeelding
En zo lijkt ze dus wel heel erg klein.. Maarja, who gives a fiets. Cool

Afbeelding
Even de teddybeervacht nog natter maken dan ie al was.. Clown

Afbeelding
En Trix wou juist dat ze kim was, gewoon een keertje kim was, dat ze ook eens zonder vacht was.. Haha! Koe

Afbeelding
Mijn stuurmanskunsten zijn echt briljant.. Clown

Afbeelding
*baggert weer weg*

Afbeelding

Mooie Kim weer. Cool

Afbeelding

Bij een groompunt:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kimpoownie

Afbeelding
Trix zet de tegenaanval in als ik d'r wil laten drinken.. Haha!

Afbeelding
Ga dan maar hooi eten..Afbeelding

Afbeelding
Floeboe denkt dat ze ons wel naar huis kan rijden maar rijdt de echte chauffeur aan!! Afbeelding

En let goed op.. De kleurspoeling op d'r achterbenen raakt er langzaam uit! (volgens haar paspoort hoort ze geen witte benen te hebben Koe )

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:39

wat een gave fotoé en heerlijk lepelcommentaar weer Haha!
goed gedaan hoor vind het zo gaaf wt je allemaal doet met die kleine, stiekem ben ik best jaloers Bloos!

paardenmiep

Re: Trixpoownie in Austerlitz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:43

heey~!!!
wat een leuke foto's!!!! whahahaha ik lag echt dubbel om de laatste foto!!!! whahahahahahaahhahaah!!

xxx

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:45

Leuke foto's leep en gefeliciteerd Haha! Super gedaan en leuk trixie nou eindelijke een keer gezien te hebben *LOL*

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:29

huh? kleurspoeling? ik geloof dat ik dat even niet begrijp Clown

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:41

Hahahaha hay agnes,

je hebt t vast wel heel leuk gehad ondanks al het gezeur!!

Kim pownie is idd heel mooi maar tis owk wel een lkkre dressuurpownie en daffie en kim zijn een echt team maaruh trixie moet toch weer eens een nieuwe kleurspoeling nemen!! Doe helemaal wit Haha!

Groetjes Pauline

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:10

Lepeltje schreef:
En Trix wou juist dat ze kim was, gewoon een keertje kim was, dat ze ook eens zonder vacht was.. Haha! Koe

Waarom moet ik toch altijd zo lachen om jouw teksten? Clown

Hoe ging het trouwens met je zadel? Was er een beetje mee te rijden? Het ziet er wel heel comfortabel uit! Cool

Dus jullie stonden ook bij die huizen geparkeerd. Marco heeft 's middags nog stiekem zitten lachen om een van die bewoners, toen de meeste trailers al weg waren. Ik ging ff met Retje wandelen en Marco ging een beetje slapen in de auto. Met de deur open, dus hij kon alles horen. Blijkt dat die buurtbewoner zeker een uur lang driftig in de weer is geweest met een hogedrukspuit, want oh wat was z'n straatje vuil geworden. En niet alleen zijn stoepje (wat ik nog kan begrijpen) maar de hele openbare weg. En maar klagen tegen z'n buurman. Denk dat de manege nog wel wat te horen krijgt, maar ik hoop dat de manege daar om kan lachen. Knipoog

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:18

Ik lig echt gestrekt onder de tafel bij dat commentaar van jou! je bent echt (te) gek!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:40

Heerlijk verslag Lepel! Fijn dat je hem zo goed uitgereden hebt, goed van jullie! Leuke foto's van jou en Daphne Ja Maar waarom rijd jij eigenlijk met twee halstertouwen zo te zien? Vind je dat lekkerder ofzo? Maar niet mutsen over die B, hij is goed genoeg!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:44

wow, die donkere is echt mooi! wat een elegant hoofd, en een mooie bouw!!! (dat vind ik dan he, heb er ook niet denderend veel verstand van Knipoog )

leuk hoor~!!!

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:52

leuke fotos..!
wow.... vet mooi beesie is die donkere
die andere pony.s zijn ook heel mooi Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:53

Haha, wat een heerlijk commentaar Vork
En die laatste foto vind ik echt geweldig!
En en ja, geweldig dat je hem heb uitgereden!

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:32

leuk die foto's!!
en geweldig gedaan ondanks al je nare gevoelens!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:35

ziet er goed uit..

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:40

watvoor dek heb jij nou onder je barefoot leggen? tenminste het lijkt op een barefoot wat je op je pony heb leggen haha

maar ik vind het stoer paardje Knipoog
en je commentaar: geweldig! haha

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:20

leuk verslag leep!! ik heb je nog gezocht... maar kon je niet vinden... beetje jammer weer!!! enne trixpoownie is goed!!!!

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:45

Hahaha leuk verslag en foto`s. Haha!
Ik zag je vet en dacht "ja die is echt scheel"want bij Fleur merens met wie ik samen reed zei ze ook dat haat inentingen niet klopte. Gestoord Ze zei je bent een dag met enten,terwijl ze juist een dag te vroeg was.Ze vertrouwde het ook niet en ging ook bijna versterking halen. Ligt gewoon aan haar volgens mij. Knipoog Maar wel fijn dat je hem goed uit gereden heb.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 00:14

Haha! wat een geweldig commentaar!

Ik ben jou wel tegen gekomen in ieder geval, weet alleen niet of jij dat ook weet ? Clown
Mijn broer maakte overigens ook al grapjes over de bewoners die vandaag driftig hun stoepje paardenpoepvrij proberen te krijgen! Arme mensen Haha!

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 00:39

commentaar maakt het gewoon helemaal af *LOL*
geweldig! Haha!

foto's ook hoor en je pony ook Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 10:07

Wat een zeik vet zeg. Clown Dat bos daar is wel gaaf he, ben er ook wel es geweest.(Ja wandelend Gestoord ) Toch wel leuk hoor, dat endurance rijden. Is HF de hartslag?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 10:41

gnagna, heb mij doodgelachen om je tekst!
zo lekker droge humor erin Knipoog
Altijd handig, van die dierenartsen die denken dat je een stal vol bijna dezelfde paarden hebt he?