Begon al bij de voorkeuring (nouja dat lag niet aan trix). Was dus een vet die ging kijken of Trix der signalement klopte, (wat op d'r startkaart staat dus) en dat was dus niet heel erg het geval, klopt van geen kanten. Wist ik helemaal niet, heb gewoon een schele veearts denk ik, ging ervanuit dat die het wel wist.
Maar goed, die gast dus zo vragen bij de opperhoofdvet bij locomotie wat ze ermee aan moest, want het was natuurlijk heel logisch dat ik een tweede trixpaard uit de stal had gerukt en met allebei met dezelfde startkaart cross. Ik ben nooit eerlijk namelijk.
Dus die gasten d'r gebit checken enzo, en ze vonden dat Trix 7 moest zijn, (jaja dat staat in cijfertjes op d'r kiezen ) sja ze is 8, vonden ze eerst wel een beetje een probleem maar uiteindelijk vonden ze het dan toch maar kunnen.
Het chipding was mijn redding want anders was et een endurance van naar de manege en weer terug. (op zich ook al een best eind )
Maar goed, bewezen dat het toch echt de Beatrix van het paspoort was..
Dus ik voordraven, iets onregelmatig linksvoor, een B, snapte er geen hol van want ik zag er zelf eigenlijk helemaal niks aan. Maar goed, ik ben dan ook geen vet. (en deze was misschien ongesteld ofzo, moest zich ff uitleven *just kiddin*)
Nouja, toch maar starten en ik ging ervanuit dat ik de helft ging rijden, tot de P/A, ach dat stukkie is opzich ook al leuk dus zo erg is dat niet.
Maarja, Trix loopt alleen door plassen als het er ook bij regent dus ze ging de hele tijd langs plassen heen baggeren, wordt je ook wel een beetje moe van. Beste baggerzooi op sommige stukken nog trouwens, ben blij dat ik een beetje vroeg moest starten anders was het helemaal een zooi geweest denk ik.
Oke, bij de P/A dus, ze zag er niet uit hele mooie krulletjes en tot over d'r oren onder de bagger. Als je niet beter wist zou je de dierenbescherming bellen.
Daar had ze dus HF 56, lekker kantje boord. Mede dankzij teddybeer imitatie.. (ik zei nog zo tegen dat beest, gooi die vacht nou uit! )
En bij locomotie dus weer een B, deze keer rechtsvoor, voor de afwisseling zeg maar. (zelfde vet trouwens)
Nouja, dus ik maar weer verder baggeren want ik merkte er nog steeds niks van.. Dus Trix ging maar weer verder met haar poging twee keer de lengte van de route af te leggen door langs alle plassen heen te baggeren . Ze werd ook wel een beetje moe van zichzelf geloof ik..
Nouja, bij de finish, HF 60, ze wilde mee voetballen (was een voetbalveld daarnaast) en ik denk nog steeds dat het gedeeltelijk ook door haar vacht kwam dus..
En bij de nakeuring HF 52 .. Echt super hoog voor haar doen maar ze stond daar nog steeds te hyperen..
En bij de locomotie... guess what... een B . En ik merkte er gewoon echt niks van, ben ik dan echt zo blind? Ik jakker niet zomaar een eind weg met een knol die onregelmatig loopt..
Nouja baal gewoon een beetje van die onregelmatigheid enzo..
Maar goed, ik weet wel weer wat dingen, eerste is dat ze nog lang niet terug in conditie is en tweede is dat ik nooit meer ga starten als ze nog zo'n vacht heeft. (ff scheren dan dus of gewoon niet rijden)
Dat was het.. Heb er een beetje een raar gevoel over..
En hier de foto's, voor de rest hebben we wel erg veel lol gehad hoor..

Wachten op een vet bij de voorkeuring, zag de bui al hangen denk ik..

De vet in verwarring door Trix der schele signalement.. Mijn verklaring dat ze er eergister een kleurspoeling in had gegooid mocht niet baten..

Even een beetje fatsoeneren. (onmogelijk maar het ging om het idee)

Grote kans dat je de rit niet overleeft..

Bert heeft het wel overleefd.. (sorry, erg wazig)

Arme kleine poownie..

En zo lijkt ze dus wel heel erg klein.. Maarja, who gives a fiets.

Even de teddybeervacht nog natter maken dan ie al was..

En Trix wou juist dat ze kim was, gewoon een keertje kim was, dat ze ook eens zonder vacht was..

Mijn stuurmanskunsten zijn echt briljant..

*baggert weer weg*

Mooie Kim weer.

Bij een groompunt:

Kimpoownie

Trix zet de tegenaanval in als ik d'r wil laten drinken..

Ga dan maar hooi eten..

Floeboe denkt dat ze ons wel naar huis kan rijden maar rijdt de echte chauffeur aan!!

En let goed op.. De kleurspoeling op d'r achterbenen raakt er langzaam uit! (volgens haar paspoort hoort ze geen witte benen te hebben
)
Maar waarom rijd jij eigenlijk met twee halstertouwen zo te zien? Vind je dat lekkerder ofzo? Maar niet mutsen over die B, hij is goed genoeg! 

Ze zei je bent een dag met enten,terwijl ze juist een dag te vroeg was.Ze vertrouwde het ook niet en ging ook bijna versterking halen. Ligt gewoon aan haar volgens mij.