ik zit op de donkere met de bles. onze pony is de vos waar dan dus dat meisje op zit. me vriendin zit op de andre bruine.
de groep was dit jaar niet zo groot, 28 kinderen reden mee.
de foto's zijn door me mams gemaakt en niet van super actie kwalieit, ze stond namelijk precies op plekken waar we onze pauzes hadden....
mijn paard heeft trouwens 300 jachten in zijn leven gelopen en is al 22! hij is een KWPNer van Garant! echt een automaat met de jacht, hij vind het geweldig! ik rij hem altijd op de hei in het bos. maar walter heeft op zijn 6e al AKEN gesprongen!
denk niet dat alles er zo rustig en braaf aan toe gaat, de meeste tijd zitten we in een flinke galop springen we allemaal hindernissen die we tegenkomen en moeten we moeite doen om op tijd te remmen om de honden niet omver te rijden!

de meet was op kasteel rozendael, hier komen we het terrein opgestapt!

tijdens de meet, er wordt dan geproosd op een goede jacht, de burgemeester doet een praatje en de regels worden nog even kort doorgenomen. rechts de organisator van de jacht

nog even de laatste dingen doornemen!

hier komen we na de eerste run het veld opgegalopeerd waar we een pauze hebben. voorop rijdt de master.
stappen tijdens de eerste pauze

blije honden jeeeeh we morgen weer!

de waterbak, altijd een groot spectakel... stoere walter duikt voorop der in!

hier komen we weer het terrin op aan het eind van de laatste run
groetjes!