1e proef
En Groeten...
2e proef
En klaar...
Saar dr mooie hoofdje
Danielle: op naar de Z
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.

Ik mocht het iig niet zeggen
Flower schreef:Dat ziet er goed uit !
Ik ben heel benieuwd naar de punten
Shanna16 schreef:Wat waren Daan d'r punten?
Ziet er goed uit meissie!
Melanie15 schreef:Wat loopt die pony toch super he! Wat was het resultaat?
Fabiënne1 schreef:Dat ziet er super uit!
Ze zullen vast een goed resultaat behaald hebben.
Intregendeel
Ik vond me proef echt zooo onwijs goed gaan!! Dus ik verwachtte zeker wel een winstpunt!! Heb ik 150 en 151
En ik ben er zo pissig om!! Ik ben nog terug gegaan ik MOEST die jury gewoon spreken en raad is wat ze zegt!!: Jah je moet meer met je benen rijden hij loopt te weinig bergopwaarts.. En een 5 voor de impuls
Grr ik ben zo boos!! Ze liep gewoon zo lekker!! Ik had dit resultaat ècht niet verwacht!!
Ik was trouwens niet de enige met lage punten, niemand in de M had een winstpunt! Echt een rot jury
Ze heette Manganas ofzo, dus jullie zijn gewaarschuwd
Danielle14 schreef:niemand in de M had een winstpunt! Echt een rot jury dus jullie zijn gewaarschuwd
QueJira schreef:Niet toegestaan!! Uhm dat mag toch gewoon lijkt mij?even iets anders,maar rij jij nu met spoorbeschermers of niet?!Ik dacht nl dat dat niet toegestaan was op wedstrijd...
moowsy schreef:Hee Daan ziet er super uit zeg!!!
Jammer van je punten...
Oh echt balen dat ik niet mee kon doen...maarja mijn paard liep woensdag pas weer goed dus ik ging toch maar niet.

saar kan echt zo lekker bewegen... jammer van je punten maarja....
Danielle14 schreef:QueJira schreef:Niet toegestaan!! Uhm dat mag toch gewoon lijkt mij?even iets anders,maar rij jij nu met spoorbeschermers of niet?!Ik dacht nl dat dat niet toegestaan was op wedstrijd...
!