Karan was met alles bezig behalve met mij. Hij vond al die andere paarden een stuk intresanter. Groot gelijk heeft ie. Met het inrijden ging het redelijk. Maar in de bak was het een puinhoop. Hij kwam ontzettend tegen de hand en sprong verkeerd aan. Toen ik hem corrigeerde bleef hij het verkeerd doen. En dat doet hij eigenlijk nooit meer. Verder schrok ie een keer bij de A.
En toen ook nog een ander paard begon te hinniken vond ie mij helemaal niet boeiend meer. Ik kon hem nog net steeds de goede richting insturen.Dus nog even verder gewerkt voor de tweede proef. Hij was er iets meer bij, maar nog lang niet goed.
De prijsuitreiking kwam. Ik was vijfde geworden en vierde. Helemaal niet zo slecht. Maar de punten vielen erg tegen. Alleen de nr 1 had een winstpunt met maar liefst 156 punten. De jury was heel erg streng. Gaf heel veel strafpunten. Iemand had zelfs een -4 omdat ze bij net voorbij de A uitkwam bij het 'in vrije stap de rijbaan verlaten'. -4! Ik vond dat, zeker in de B, erg hard afgestraft. Mijn punten waren dan ook 138p en 144p voor de tweede proef. (ik had gen minpunten)
Mijn beugels zitten iets te kort. Ik weet het. Maar dit is weer een van de eerste keren op mijn dressuurzadel en dat was even wennen. Op een springzadel zit je echt veel korter. Ik miste een gaatje, dus als ik ze 1 langer zou doen dan raakte ik ze steeds kwijt. En een gaatjestang was dus niet te vinden zo snel, omdat ik al wat laat was.
Tenen steken ook nog steeds naar buiten. Maar met die korte dikke pootjes van me is het best lastig. Ik ben al flink aan het oefenen daarmee. Maar vandaag dacht ik "laat maar..."
Ik was ook helemaal niet zenuwachtig ofzo. Lekker relaxed. Mijn vader kwam ook nog even kijken en Fairy heeft de foto's gemaakt met mijn toestel. *o/*

Hier wilde hij zowat de bak uitscheuren. Je ziet aan me dat ik hem uit alle macht probeer tegen te houden. Was wel gelukt trouwens...

!
!
) Alleen jammer van die witte omheining he