Annetje schreef:Als je een van deze wil uitvergroten zou ik die tweede doen, dat vind ik de leukste foto, het scherpste en jij bent het dichtste bij.
Rowan ziet er trouwens weer goed uit! Ik vind dat altijd zo'n leuke pony om te zien.
Let alleen wel op je houding, je zit af en toe ontzettend scheef. In een volte hang je naar binnen toe, hierdoor breng je de pony uit balans, probeer dus rechtop te blijven zitten. Je hakken uitdrukken. Drijven doe je met je kuiten, dus die hakken kunnen mooi omlaag blijven, reageert de pony niet op je kuithulp, dan geef je een hulp met je spoortje. Verder omhoog kijken! Op de galopfoto's doe je dit netjes, maar op de poseer- en draffoto's kijk je naar beneden en dat is jammer!
Van wie heb je eigenlijk les?
heeey heeeey,,
ik weet het van me houding maar niet dat ik mezelf zo eronderuit wil helpe maar eigelijk ligt het niet alleen aan mij:$ want ja het zadel schijft heeeeeel erg en dan hangt het weer helemaal scheef maar het kan dan ni strakker want het past gwoon niet goed maarja de manege weet dat ook wel maarja doet er verder niks aan maarja ik zit op somige ook wel scheef maar komt dus ook daardoor en dat van het naar beneden kijken ik weet het ik moet er aan werken krijg het ook telkens te horen van de instructeur/instructrice maar het lukt me gwoon niet zo makkelijk maar dat komt nog wel en van wie ik les krijg,, eerst kreeg ik altijd van hans maar nou doet hij de les voor ons dus nou krijg ik van femke of claudia maar mij voorkeur gaat wel echt naar claudia! maarja bedankt voor de tips,, rijd je ook op de manege??
groetjes,rowanlover