Ik op nicool!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Anouck

Ik op nicool!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 11:37

Bij mijn verzorgponys staat nu een paardje van een meisje dat eerst bij een boer stond waar ze mishandeld werd enzo. Dus staat ze nu even bij mijn verzorgponys totdat ze naar de manege kan om daar als pensionpaard te staan maar ze mag ook in de lessen meedoen. Ook heeft ze wat aan haar benen alleen kunnen ze er niet achter komen of ze het expres doet of dat het echt zeer doet. Vandaar naar de dierenarts gegaan en gekeken. Ciliconen onder de hoeven gekregen! Loopt nu al een stuk beter en moet weer aan het werk. Gister moest ik er even op om haar los te rijden voordat ze weer echt aan het werk moet. Hier een paar fotos let niet op mijn houding want ze was echt niet te houden en was de eerste keer dat ik op haar zat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tlijkt op sommige fotos wel of ik naar voren zit maar komt door mijn jas die zo bol staat!
Lever maar commentaar (onderbouwt)

_Anouck

Re: Ik op nicool!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 11:37

Hoe zet ik er trouwens filmpjes op want daar heb ik er ook 1 van kun je zien hoe snel ze gaat!

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 11:43

leuk paardje hoor!
mag k vragen wat ze aan haar benenheeft mijn paard heeft ook aparte benen, wij zitten ook over siliconen na te denken, maar dierenrts weeyt nietoft wel helpt

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 11:45

Ze loopt al een lange tijd kreupel en gooit steeds op met 1 been. Dus als je gaat doorzitten is het net alsof je lichtrijd. Je gaat zitten en hoeft dan zelf niet te gaan staan dat doet ze nml zelf door haar rechter achterbeen op te gooien. Maar verder weet ik het niet. Khep alleen gehoord dat ze naar de dierenarts ging en siliconen werden aangebracht. Verder loopt ze nu al minder kreupel dan ervoor....

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 11:47

dat heeft mijnes dus ook hel erg, erg irritant dat ze telkens onzuiver loopt maar zal het is proberen of dat helpt!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 11:48

Misschien wel veel succes ermee!

0oWeNdYo0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 11:57

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 12:03

Okeej ik ga het proberen bedankt alvast!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 12:52

Naja ik krijg het filmpje niet eens op die site hij zal wel te groot zijn nouja jammer dan voor jullie. Niet dat het zo bijzonder was ofzo. Kon je alleen evne zien hoe hard ze loopt|!

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 13:34

Arm beesje.. Dat hij/zij zo mishandeld werd.. Verdrietig