Eros @ a little w0rk ;-)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eros

Eros @ a little w0rk ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 20:40

Zo heb nog nooit foto's geplaatst bij haw want er maakt nooit iemand foto's
ik wilde toch een klein beetje dressuren op de foto's maar omdat het best glad was in de wei heb ik niet gek gedaan Knipoog
oja let a.u.b. niet op mijn haar Bloos! ..
op de ene foto heb ik piano handjes(viel me toen net pas op )
en owja bijna vergeten let niet op de neusriem.. hij heeft een goed hoofdstel hoor... alleen daar werden toch nog wat gaatjes bijgemaakt maar hiervoor had hij zo'n zelfde hoofdstel alleen die was een beetje heel erg kapot dus heb een beetje in elkaar gezet zodat ik vandaag toch kon gaan rijden Haha! dus die neusriem zit niet goed omdat daar ook te weinig gaatjes in zitten geen commentaar op dus Knipoog

Cap = Eigen keus !

Afbeelding

Afbeelding
woesjhhh een erge foto maar toch maar even er opzetten

Afbeelding

Afbeelding
en als laatste baileys en gin Ach gut

op de meeste foto's zit ik door voor mn eigen houding (en buikspieren gegehe)

Doei!

lllaura

Re: Eros @ a little w0rk ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:55

leuk paardje Haha!
loopt alleen iets te veel op de voorhand..maar voor de rest netjes hoor Knipoog

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 21:00

thnx
nou met op de voorhand lopen hij is nu 3½ en ik vind dat ik er al heel wat mee bereikt heb vanaf gezien toen die kwam..
en de bak/weide waar ik ook echt in doe rijden is niet helemaal super Huilen baal ik wel van hoor Verdrietig maar ja Knipoog

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:03

laugrease schreef:
leuk paardje Haha!

dit is niet echt op de voorhand lopen hoor!!! dan moet die wel lager zijn met zijn hoofd en dus echt op de hand hangen,nee dit beestje loopt gespannen,en niet door de rug,maar als ik het goed lees is het bijna 4 dus...de ontspanning moet nog komen Knipoog

let alleen wel op dat je je voeten niet zo ver in de beugels doet en ook niet zo ver afsteekt,leg ze tegen de buik van je paard aan!! Knipoog
en cap...tja gewaagd...beestje bijna 4 en nog wat gespannen,maar goed het is eigen keus...

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 21:11

meiske16 schreef:
laugrease schreef:
leuk paardje Haha!

dit is niet echt op de voorhand lopen hoor!!! dan moet die wel lager zijn met zijn hoofd en dus echt op de hand hangen,nee dit beestje loopt gespannen,en niet door de rug,maar als ik het goed lees is het bijna 4 dus...de ontspanning moet nog komen Knipoog

let alleen wel op dat je je voeten niet zo ver in de beugels doet en ook niet zo ver afsteekt,leg ze tegen de buik van je paard aan!! Knipoog
en cap...tja gewaagd...beestje bijna 4 en nog wat gespannen,maar goed het is eigen keus...

dank je voor de tips ik zal er rekening mee houden..
soms rijd ik ook wel eens op een andere plaats niet in deze wei maar ergens anders daar loopt hij een stuk ontspannender maarja hier in deze wei is ook zoveel te zien (langs een weg)
maar hij is wat dat betreft zo goed als verkeers mak echt je gaat langs een trein rijden (loopt langs het bos af) en hij kijkt nog niet op of om Haha!