Afgelopen zondag (3 april) heb ik Yorel voor het eerst gestart op een wedstrijd. Yorel is een haflinger van bijna 4 jaar en sinds half juni 2004 onder het zadel. De wedstrijd was op manege Kalverhoek in Wijdewormer en ik heb Yorel gestart in de pleasure en de trail. In de trail was alles erg spannend en dat ging dan ook niet zo goed, maar we zijn toch nog 6e geworden van de 9 deelnemers. Pleasure ging voor mijn eigen gevoel best aardig, in het begin was Yorel wel wat rennerig, maar na de galop begon hij best lekker te lopen. Het was helaas aardig druk in de bak (13 paarden) en redelijk rommelig (mensen die voltes gingen rijden en elkaar sneden e.d.). Mijn zus zou foto's gaan maken, maar besloot zelf maar even dat alleen filmen (wat mijn moeder zou doen) ook wel genoeg was ::x . De foto's die hieronderstaan zijn niet bepaald van goede kwaliteit want ik heb ze gemaakt van een still van de video.

Toen we weer naar huis wilden gaan kwamen we erachter dat de trailer een lekke band had :eeeek: (maar gelukkig hadden we een reservewiel bij ons). Al met al was het een gezellige en vooral leerzame dag en ik ben heel erg trots op hoe netjes mijn ventje zich gedragen heeft!
Groetjes Ilse