mogli weer eens springen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveramona

mogli weer eens springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 15:34

weer een paar foto's van mogli:

(ik weet dat sommige dingen niet helemaal goed zijn, en dat weten we:
- hakken, tenen, handen op de goede plaats, en ik ga bij 1 filmpje niet goed mee in de sprong, en soms zie je dat er heel veel aangespoort word maar daar werken we aan)

http://www.zippyvideos.com/168056659159885.html

balkjes stappen

http://www.zippyvideos.com/24711015159895.html

bokbok, op het eind mocht hij loslopen en toen ging die bokken Tong uitsteken

http://www.zippyvideos.com/147562533159905.html

een drafje

http://www.zippyvideos.com/100163033159915.html

een galopje

http://www.zippyvideos.com/90289388159925.html

hoog sprongetje

http://www.zippyvideos.com/85335068159935.html

springen

http://www.zippyvideos.com/146539127159945.html

ik springen

http://www.zippyvideos.com/167920840159955.html

ik weer springen

Afbeelding

daar trof ik mogli aan

http://www.zippyvideos.com/124455894159965.html

springen

http://www.zippyvideos.com/101643060160005.html

whaha eigenwijze mogli Tong uitsteken

http://www.zippyvideos.com/156336539160015.html

hoog springen Haha!

Afbeelding

rollen, k weet het van de teugels, maar daarna pakten we hem gelijk weer

Afbeelding

uitschudden

Afbeelding

weer rollen

Afbeelding

zoo hoog heeft hij gesprongen

Afbeelding

dat beentje Tong uitsteken

Afbeelding

drafje ( hakken uitdrukken en naar voren kijken)

Afbeelding

bokje

Afbeelding

wegrennen

Afbeelding

mooie dikke staart Haha!

Afbeelding

eten

Afbeelding

drafje

Afbeelding

weer eten Tong uitsteken

Afbeelding

springen, kijk zijn oren naar voren Knipoog

Afbeelding

oogies dicht

Afbeelding

lief Haha!

Afbeelding

in zijn stalletje

Afbeelding

lief kijken Haha!

Afbeelding

sportpony mogli Tong uitsteken

Afbeelding

daar vond ik mogli Tong uitsteken

op sommige foto's heeft hij een beetje vage vacht, maar dat komt omdat hij nog ene hele dikke vacht heeft, nu is die donkerbruin maar wordt wit, dus vandaar de kleur, en zijn haren stonden alle kant op + hij was natgeregent, dus daar liever geen commentaar op want er was heel goed gepoetst

en over het rijden op de foto's hebben iris en ik het allebei gezien, staat ook boven aan het topic, je kan wel tips geven maar dan wel een beetje vriendelijk aub Knipoog

vinden jullie mogli leuk Knipoog???

Iris_sam

Re: mogli weer eens springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:39

leuke foto's vooral met springen
xxx iris

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 15:42

whahaha iris jij was eraf gevallen Tong uitsteken

owja en ook eerst gingen we met hulpteugel rijden omdat hij de dag ervoor heel irritant was en met hulpteugel ging het heel goed, 5/10 minuten en daarna het normale rijden ging ook goed maar een paar keer niet want toen ging die keihard rennen en bokken iris is er toen ook afgevallen:

http://www.zippyvideos.com/166783919160035.html

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:44

Auw. Volgens mij viel je niet écht lekker.
En het ziet er leuk uit..
De filmpjes zijn nogal.. schokkerig alleen Vork

Anita87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:50

waarom bandages?!

leuk shetje..

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 15:51

ik had de bandages nieuw dus wilde er ff mee rijden en foto's maken Tong uitsteken
en voor als die een balk erafstoot beetje als beenbescherming Knipoog

Anita87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:54

t staat wel leuk bandages.. maar veel weten niet wat voor een schade je er mee kunt aanrichten.. en 9 vd 10 keer zitten ze niet goed..

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 15:56

wat voor schade kan je dan aanrichten ???????

en ze zaten wel goed hoor Knipoog

ik had ze heel netjes omgedaan

Anita87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:01

je bandages kunnen te strak of te los zittenn..ze kunnen knellen.. het kan enorm gaan broeien onder de bandages.. de ene bandage moet met onderlegger..de ander niet.. de ene over de kogel.. de ander niet.. ik heb het ooit allemaal gehad maar weet niet meer precies t zijn belangrijke spieren die eronderzitten.. moet je voorzichtig mee doen..

veel verstand heb ik er zelf ook niet van hoor.. gebruik ze dus ook niet.. vind peesbeschermers/strijklappen ed stuk veiliger!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:01

leuke filmpjes, sterkte met de pijn Clown maar waarom rijd je in hemelsnaam zonder cap als je springt en er dus wel eens aflazerd? Ken je de gevolgen niet? Die cap hebben mensen niet voor niets

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 16:20

punkies schreef:
leuke filmpjes, sterkte met de pijn Clown maar waarom rijd je in hemelsnaam zonder cap als je springt en er dus wel eens aflazerd? Ken je de gevolgen niet? Die cap hebben mensen niet voor niets

ik ben degene met de zwarte jas en iris die met de oranje, iris was erafgevallen

vroeger reed ik altijd met cap, want toen was mogli gevaarlijk maar sinds een tijdje rijd ik alleen als het niet goedgaat, of een tijdje niet ben geweest maar anders vaak zonder

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 16:21

@ je bandages kunnen te strak of te los zittenn..ze kunnen knellen.. het kan enorm gaan broeien onder de bandages.. de ene bandage moet met onderlegger..de ander niet.. de ene over de kogel.. de ander niet.. ik heb het ooit allemaal gehad maar weet niet meer precies t zijn belangrijke spieren die eronderzitten.. moet je voorzichtig mee doen..

veel verstand heb ik er zelf ook niet van hoor.. gebruik ze dus ook niet.. vind peesbeschermers/strijklappen ed stuk veiliger!

ja, ik ga ook nog peesbeschermers kopen en strijklappen heb ik al, maar bijvoorbeeld met een rustig buitenritje kan het wel, of ff wandelen dat is ook meer de reden dat ik ze heb, maar ze kwamen bij een fleecedeken (gratis)

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:22

leuke foto's hoor kan leuk springen..

maar van die teugels vind ik niet kloppen of je hem nou pakt of niet als hij perongeluk er in vast komt dan was er toch wel iets heel ergs gebeurd.. kvind raar Verward maar ja verder leuk hoor Knipoog

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 16:55

oke

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:00

OMG..dat jij hier überhaupt nog je gezicht durft laten te zien! Same story! Jij hebt echt een gigantisch blok voor je kop!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:14

pfffffffffffff

Die teugels.
Dat is toch te gevaarlijk, voor het zelfde geld slaat zo'n teugel 3 of 4 x om zijn been tijdens het rollen jeetje mina dat jullie de gevolgen er niet van in zien.
En elke keer weer in je toppics, ik weet het hij staat bijna in de teugels, maar daarna pakte we ze weer op Huilen

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 17:17

BeLoVeD schreef:
OMG..dat jij hier überhaupt nog je gezicht durft laten te zien! Same story! Jij hebt echt een gigantisch blok voor je kop!

uhh sorry jij moet gewoon je kop houden want het enige wat jij kan is zeiken en zeuren nooit is iets goed n als je de andere topics hebt gelezen, mijn uitleg zal je het begrijpen

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:18

loveramona schreef:
BeLoVeD schreef:

uhh sorry jij moet gewoon je kop houden want het enige wat jij kan is zeiken en zeuren nooit is iets goed n als je de andere topics hebt gelezen, mijn uitleg zal je het begrijpen

Hahahaha Clown

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:33

Ik vind het er nog steeds een beetje, ja hoe zeg je dat, sneu uit zien. Er zit al wel duidelijk verbetering in. Maar toch nog een paar punten:
* overbelast het niet voor die pony, spring niet teveel en niet te lang. Een pony kan wel heel veel energie hebben, maar het houd een keer op.
* NOOIT laten rollen met teugels eraan. Stel je voor dat die pony met zn benen in de teugels komt Nagelbijten / Gniffelen
* ennem.. cap ja.. Ik heb er niks op tegen dat sommigen geen cap op doen, maar ik zie jullie er elke keer aflazeren, en als je een keer verkeerd valt..

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 17:44

@ Ik vind het er nog steeds een beetje, ja hoe zeg je dat, sneu uit zien. Er zitl wel duidelijk verbetering in. Maar toch nog een paar punten:
* overbelast het niet voor die pony, spring niet teveel en niet te lang. Een pony kan wel heel veel energie hebben, maar het houd een keer op.
* NOOIT laten rollen met teugels eraan. Stel je voor dat die pony met zn benen in de teugels komt
* ennem.. cap ja.. Ik heb er niks op tegen dat sommigen geen cap op doen, maar ik zie jullie er elke keer aflazeren, en als je een keer verkeerd valt..

ik ben het er helemaal mee eens Knipoog maar ik ben niet degene die er telkens afvalt Tong uitsteken en dat met het rollen zal ik ook niet meer doen Knipoog

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:49

Sorry, maar ik vindt het er nog steeds niet vriendelijk uitzien! Om heel eerlijk te zijn, vindt ik het heel wat dat dat beestje jullie er niet eerder afgebokt heeft. Jeetje, zoals dat meisje met die oranje jas dat beest vooruit schopt. En zag ik goed dat dat andere meisje sporen draagt? Lips are sealed Ik zou geen sporen dragen zolang ik m'n benen niet normaal stil kan houden.
In mijn ogen zijn jullie alleen maar bezig met jullie eigen vermaak, zo hard, hoog en vaak mogelijk, als ik zie hoe jullie in die filmpjes met dat paardje omgaan

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:51

Dat bedoel ik nou.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:52

Dat rollen met die teugels.. sorry dat kan echt niet, stel dat ie met zn benen in de knoop komt !

En ik zag op de filmpjes dat ie naast water staat zonder stroom oid ertussen.. is dat niet gevaarlijk ?

En ook op de filmpjes, je reed van de hindernis af, draaide hem heel scherp en ging toen springen..

En ik ben het verder met Kellebel88 eens !

rojos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:54

hallo ik vind dat je die pony beter een beetje kunt gaan berijden zonder zadel en het mischien een beetje opbouwen wij rijden ook zonder zadel op onze verzorgpony en hij springt nou met plezier en het is een shetlander en als je het afentoe een beetje opbouwd blijft hij er lezier in hebben.

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:56

Arme Mogli... Ach gut

Je mag dan ook best een beetje lol hebben, daar zijn shetjes immers voor, maar dit is wel een beetje TE veel, vind je niet?
En van de teugels zeg ik maar niks...
En waarom rijden jullie em met een bijzetteugel?? Nagelbijten / Gniffelen Ik zie het nut er in ieder geval niet van in....

Als ik Mogli was geweest, had ik jullie niet eens meer op mn rug gelaten